Monday, February 16, 2009

Kenyataan media Elizabeth Wong

Saya telah dimaklumkan pada hari Jumaat, 13 Februari 2009 oleh wartawan-wartawan Malay Mail bahawa mereka memiliki foto-foto intim saya dan akhbar tersebut ingin menyiarkan berita mengenai foto-foto tersebut.

Saya dimaklumkan bahawa beberapa orang cuba menyebarkan foto/video yang menunjukkan saya tidur dalam keadaan separuh bogel dan juga dalam posisi intim.

Penyebaran dan penerbitan foto/video tersebut satu serangan berniat jahat terhadap keperibadian saya. Ia merupakan pencabulan maruah saya, satu pelanggaran ruang peribadi saya dan terutamanya, kekudusan kehidupan peribadi saya. Ia juga perbuatan mereka yang tidak berakhlak untuk memalukan saya dan mencemar nama baik saya.

Saya menjadi mangsa perbuatan tersebut.

Saya telah membuat laporan polis semalam berhubung perkara itu dan saya akan bekerjasama sepenuhnya dengan polis dalam menjalankan siasatan mereka. Oleh itu, saya tidak akan membuat sebarang spekulasi secara terbuka tentang siapakah mereka yang bertanggungjawab menceroboh ruang peribadi saya.

Saya telah menerima banyak sokongan daripada penyokong saya, rakan dan penduduk di kawasan pilihanraya saya. Saya ingin mengucapkan terima kasih atas keprihatinan, sokongan dan galakan mereka.

Anggota keluarga saya juga berdiri teguh di belakang saya. Saya ingin merayu kepada pihak media supaya memberi saya dan anggota keluarga saya ruang keselesaan dalam menghadapi keadaan mencabar ini supaya saya boleh memikul cabaran berat ini.

Buat masa ini, saya akan menjalankan tugas seperti biasa, terus berkhidmat dengan jujur kepada rakyat Selangor.

Elizabeth Wong Keat Ping
Adun Bukit Lanjan
Exco Pelancongan, Alam Sekitar dan Hal Ehwal Pengguna
Kerajan Negeri Selangor

58 comments:

realaduka said...

simpati dari ku , sapa yug ada link pic tu sila kongsi

Fazrulls said...

ada ka? tak da pun?? tak sapa berani atau menjadi orang pertama meletakkannya dalam blog...

biar polis buat siasatan dulu.. jangan ganggu tugas polis..

sama ada benar atau tidak.. kita tunggu statment dari pihak yang berkuasa...

Sekian,

sapphire said...

dan bacalah komen khir toyo yg tak semena2 menyuruh elizabeth letak jawatan...desperate punya mamat..

Saya rasa Khir toyo lebih bahaya dari Najib. Itu baru jadi bekas MB. Berlagak macamlah Selangor tu dia yg punya. Yg bini dia lesapkan duit Balkis, buat tak tau pulak. Dasar suka makan benda haram...Siap hantar pegawai pegi Jerman pulak meninjau kandang babi...Kalau Khir Toyo ni jadi PM, saya gerenti semua kedai jual penyapu akan kaya-raya....memalukan!!!

sapphire said...

Ni satu lagi kes:

"Peguam: Bicara semula kes Altantuya
Feb 16, 09 11:55am

Peguam seorang tertuduh kes pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu menimbulkan sedikit kegemparan apabila memohon Abdul Razak Abdullah Baginda dibicarakan semula.

Kamarul Hisham Kamaruddin yang mewakili koperal Sirul Azhar Umar, dalam hujahnya, meminta agar ketiga-tiga tertuduh asal kes itu - termasuk penganalisis politik itu yang dibebaskan tanpa diminta membela diri - dibicarakan semula.

Seorang lagi tertuduh ialah cif inspektor Azilah Hadri - kedua-dua anggota polis ini daripada Unit Tindakan Khas (UTK).

Jika Sirul Azhar tidak diisytiharkan salah dibicarakan, peguam itu juga memohon anak guamnya digugurkan daripada kes tersebut.

Kamarul Hisham memohon demikian ketika menyampaikan hujah di akhir kes pembelaan di Mahkamah Tinggi Shah Alam hari ini."


Apa pasal razak baginda saja yg nak dipanggil. Najib macam mana?? Inilah yang rakyat marah sebenarnya. Kalau nak mengurangkan kemarahan rakyat, PANGGIL NAJIB BERI KETERANGAN!!! Dasar pemimpin UMNO penakut!!!

realaduka said...

Ahli Parlimen bersimpati nasib dialami Elizabeth Wong

KUALA LUMPUR: Berita tersebarnya gambar berkeadaan "bogel" Exco Kerajaan Negeri Selangor, Elizabeth Wong menjadi bahan perbualan hangat di Parlimen pagi ini - hari perasmian mesyuarat pertama penggal kedua Parlimen Ke-12.

Bagaimanapun Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar memberi jaminan pihaknya akan menjalankan siasatan terperinci berhubung isu tersebut.

Sehubungan itu kata beliau, adalah terlalu awal untuk mengatakan siapa yang bertanggungjawab merakam dan menyebarkan gambar-gambar berkenaan.

"Beliau (Wong) sudah pun membuat laporan polis, biarkan mereka melakukan siasatan," kata beliau kepada pemberita di lobi bangunan Parlimen hari ini.

Wong merupakan Ahli Dewan Undangan Negeri Bukit Lanjan.

Ketua Puteri Umno, Datuk Noraini Ahmad berkata, beliau tidak melihat gambar-gambar yang dimaksudkan, tetapi apa yang penting ialah privasi wakil rakyat berkenaan perlu dihormati.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz pula memberitahu, beliau bersimpati dengan nasib dialami Wong.

"Ini tidak seharusnya berlaku dan saya berharap beliau akan mencari kekuatan untuk menghadapinya dan jangan ambil peduli isu ini," kata beliau.

tgk baca seniri dari mstar , bukan macam anak toyo tu main segah letak jawatan padahal adun tu jadi mangsa

PEMUDA BERSIH said...

sapa2 yang bubuh pic tu dlm blog aor terima sms/mms mintak polis siasat terus!!!

pastinya aliran gambar itu akan menunjukkan sumber ke sumber sehinggalah ke penerima pertama dan penghantarnya...

apa lagi yang ditunggu, polis kasi taruk la itu worang biar dia tahu apakah kesan kalu nak inaya orang...

sapphire said...

elizabeth tidur seksi, tak boleh.

artis pompuan mengaku islam yg berseksi secara terbuka dalam tv, siap peluk2 lelaki, tak apa....

perak, selangor beli camry, tak boleh.

terengganu beli merc, sarawak beli jaguar, roll royce, tak apa...


karpal, nizar melawan tak boleh.

derih jusoh ,ghazali jawi, shahidan dibolehkan...


nizar bagi tanah kpd org cina miskin, berbondong melayu marah.

umno bagi puluh2 ribu tanah melayu pada taikun cina, tak apa...


INSYAALLAH, ALLAH akan memberi balasan setimpal kepada mereka yang tidak adil dan zalim...

abe MIE 'TERJAH' said...

bogel..

kena tanya tiam chua..PKR

masa tu diaorang pergi ke Taiwan..dan banyak pic dengan tia...

mungkin tia nak kenakan elizabeth sebab tak kasi tengok lebih lagi..jadi tiam buat hal lah...atau tiam nak suruh eliza cari dia bila susah? politik DAP lah katakan...

lagipun tia memang pakar graphic mcm dia fitnah najib dgn altantuya..


http://pkrpasdap.blogspot.com

dewata awan berapi said...

add said...

telanjang ni sebenarnya akan menyebabkan banyak pihak akan terangsang... samaada jurugambar, yang terlihat,yang tertengok,yang terserempak dan yang memberi komen dalam siasah ni pun kalau tak terangsang kalau terserempak adun tu tidur telanjang maka kena beli tongkat ali la...untuk diminum..

add,

dia orang mana ada selera tengok adun tu tidur telanjang....

kalau tengok punggong jantan...mencanak keris dia orang tu...macam abang besar dia orang tu...

Melayu Kini said...

ala tak yah la lapor2 polis, dah betul gambar ko EW oiii. Dah ngaku tu bagus la. Dah berani buat berani tanggung la kan. Anywayz, baik kongsi ramai2 gambar tu, boleh suma org tgk. Kut2 bukan gambar EW kut. :)~

Letak jawatan tu bagus jugak, sebab nanti org nak berjumpa dgn EW, kepala derang ingat gambar tu je, nanti lain lak jadi. Kasik org lain jadi EXCO la, PR takkan takder calon lain kut nak ganti EW.

dewata awan berapi said...

yang ambik gambar dia tu bukan orang lain...mestilah yang tidur sekatil dengan dia...

dia terpaksa buat laporan polis sebab suspek terlalu ramai...susah nak kenal pasti...

peluru sesat said...

aku rasa dia sengaja buat benda tu...nak dapat publisiti...

selama ni asyik2 nama Tresuck Cock yang keluar....

kes jeles lah ni....

2 andartu DAP gila publisiti....

peluru sesat said...

maaf silap...

Elizabeth Wong - PKR

zali said...

buat apa nak simpan lagi orang yang tak bermoral sebagai pemimpin?

tendang je keluar...

ke pemimpin pr nak 'pakai' lagi amoy ni?

anjar said...

bang bibir merah tu bermoral sangat ke? muka lapar p*n**t tu.

Saiful said...

apa macam kalau intai atau rakam Abemie, Zali, dewata, peluru sesat,biskut dan yg sewaktu dgnnya tu yg sedang berasmara nak buat anak dgn isteri masing-masing.lepas tu siarkan rakaman 'adegan' tu kat internet dan lepas tu tuduh dorang melakukan aktiviti yg tidak senonoh 'di atas katil' yg boleh meruntuhkan moral.setuju tak dgn cadangan ni?

dewata awan berapi said...

saiful,

daripada kau susah2 nak rakam gambar kami tu..lebih baik kau rakam adegan bapak kau 'lanyak' mak kau atas katil...pastu kau masukkan dalam blog...boleh kita tengok ramai2

tentu mak bapak kau bangga dengan kau kerana mempopularkan mereka...

Saiful said...

dewata,

kalau ko nak suruh aku rakam adegan atas katil ko ngan isteri ko pun aku boleh tolong rakamkan secara percuma dan tak payah kena bayar pun semuanya ditanggung beres.PERKHIDMATAN PERCUMALAH KATAKAN.

Saiful said...

dewata,

Ooopsss terlupa pula aku.kalau mak bapak ko nakkan perkhidmatan rakaman pun aku boleh sediakan juga semuanya pasti ditanggung beres.

peluru sesat said...

cadangan untuk sefool...

kau rakam adegan mak kau sedang dilanyak oleh babi...pastu kau boleh jual....aku akan bayar berapa kau nak...SETUJU..SET

WRX_v8 said...

salam...
betul tu sapphire..
tang belah kami, depa nampak sangat..
media nih alat utama depa untuk perdaya rakyat...
hrp2 bukit lanjan, bersabar & jgn menghukum terus... kita ada akal... jgn guna perasaan....
kepada eliza, jgn letak jawatan...
biar titisan darah terakhir....
kita lawan!!!!!!!
rakyat yg bagi kepercayaan!!!


yang geram...

WRX_v8 said...

jgn la kita dok gaduh sama2 melayu
la ni kita kena pakat ramai2 supaya Malaysia terus kukuh..
jgn dok fitnah2 sama2 Islam..
Ibu Bapa kita yang besaqkan kita..
jangan la mulut tu dok kata camtu..
AstaghfirullahAlA'zim....
Hidup PAS,
Takbir!!! 3x...
Allah Huakbar!!!
Assalammualaikum...

zali said...

V8 kata : kepada eliza, jgn letak jawatan...
biar titisan darah terakhir....
kita lawan!!!!!!!


lawan bukak baju la...

unanjaga said...

Apa yang jelas itu adalah hak kehidupan peribadi nya,dan ia berlaku semasa zaman bujang nya(sebelum menjadi adun dan ahli exco).Kita tak sepatut nya mengaitkan apa jua isu atau moral yang buruk sebelum ia aktif dalam politik,Kahalifah Umar sendiri sebelum islam,ia sendiri telah membunuh anak nya hidup hidup(tanam hidup).Namun jika kita ingin membuat perbandingan,ada juga kerabat Umno(parti gabungan nya) yang telah dirakam adingan seks nya semasa ia dalam kemuncak politik,dan kini ia masih juga sebagai ketua parti itu,sebaik nya jika umno benar benar jujur dengan soal maruah ini,adalah utama ia memperbaiki apa yang berlaku dalam kelambu nya.

dewata awan berapi said...

ada sapa2 kat sini yang ada simpan pic tu...kalau ada huloq2 lah

jangan melantak sorang2...
amoi tu...tua2 pun masih bergetah lagi tu...

tbs senyap je...

shukri said...

camni lah suka duka cita jd orang politik...kna tahan menyerap gosip dan tohmahan...kpd MISS ELI klau x slh wat per nak takut..kan

lanterajiwa said...

HIMPUNAN GABUNGAN PENDIDIK & NGO - ESOK

Tarikh : 17 Februari 2009 (Selasa)

Masa : 9.00 pagi

Tempat : Berkumpul di pintu masuk Parlimen

Agenda : Penyerahan Memorandum kepada ahli Parlimen untuk membantah Pengajaran dan Pembelajaran Sains & Matematik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI). Keterangan lanjut terdapat di blog Gerakan Mansuh PPSMI (GMP).

Semua dijemput hadir beramai-ramai.....

http://gerakanmansuhkanppsmi.blogspot.com/2009/02/ayuh-berhimpun-di-parlimen.html

zali said...

kalau tak nak letak jawatan...

hidup pun,maruah dah tercemar...
bunuh diri je si bugil...

bn@porno said...

Saiful said...

apa macam kalau intai atau rakam Abemie, Zali, dewata, peluru sesat,biskut dan yg sewaktu dgnnya tu yg sedang berasmara nak buat anak dgn isteri masing-masing.lepas tu siarkan rakaman 'adegan' tu kat internet dan lepas tu tuduh dorang melakukan aktiviti yg tidak senonoh 'di atas katil' yg boleh meruntuhkan moral.setuju tak dgn cadangan ni?


________________________________

saiful,

kau tak payah la susah2 na rakam mak mereka tengah 'main'. buang masa. dewata awan berapi, add & peluru sesat mana ada mak-bapak. mereka anak sundal.ank yang org jumpa dalam kandang babi. enth2 ank b... .udah le bodoh siot. bini pun merka takde'.semua awek ta'na dengan mreka. kepala biol 3 suku tada siapa yang nak. to'iman pun takut na jumpe merka sbb mcm hindu.

wakakkaaaa.....ank haram!

maun said...

jangan di layan barua-barua UMNo ni, terutama aKhir anak toyo tu. Buat bodohnye. Dia orang buat kita buat bodoh. Isu derhaka tak menjadi, buat pulak isu orang tidur berbogel. Buat malu je politik UMNO ni. Ini bukan skandal , ini penganiayaan. Kalau kes Altantuya ke, itu patut letak jawatan, tapi dia orang buat bodoh dan pekak badak je.Jangan layan UMNO yang dah tua bangka nak mampus ni, otak pendek, main politik macam budak-budak, ambil gambar orang tidur. Gambar Khir toyo tengah bogel pun ada...

Saiful said...

Si Jamaluddin Jarjis yg ramas pantat pelayan hotel tak pulak di suruh letak jawatan, manakala Elizabeth Wong yg telah menjadi mangsa penganiayaan di suruh pulak letak jawatan.itulah BN yg dah kehabisan modal sanggup melakukan apa saja utk merampas kuasa.orang sendiri buat perkara tak senonoh takpe pula ataupun dihalalkan tapi orang lain teraniaya suruh letak jawatan.bodoh punya umno.

Ihya said...

Assalamualaikum..

dalam pada kita sahabat blogger disini berbincang..awasilah lidah kita..

Berilah polis buat siasatan. Kalau sesiapa yang ada link gambar tu,tak usahlah di promote disini atau dimana-mana blog. Haram Melihat aurat bukan muhrim.

"Jangan Hampiri Zina"

Mesra Sokmo said...

Gambar Chua sue lek, Bekas Menteri Kesihatan ada dlm simpanan, sapa nak share bolehlah. DiZaman Chua kenapa tak buat pilehanraya? pelik SPRM. Berat sebelah. Kita org Islam apa nak sibuk, org cina penzina macam Chua pun boleh lagi dilantik Timbalan President MCA. Ini teman baik saya ....wau bestnya

Mesra Sokmo said...

Apa khabar Jamaluddin Jarjis, bila nak letak jawatan. Berapa bayaran telah dibuat kpd pelacur / GRO hotel yg menarik balik laporan berzinanya. Org UMNO dikawasannya diberi upah berzina diKL. Syabas bila nak letak jawatan.

Mesra Sokmo said...

Apa khabar bapak Rahim Tamby Chik, berzina dgn budak sekolah, budak tersebut dimasukkan sekolah pulih akhlak. Tiada pilehanraya pun, cuma setakat letak jawatan Ketua Menteri Melaka. Dimanakah keadilan SPR?

bn@umno said...

ihya,

ko tak payah nak tunjuk alim kat sini.mana tau ko ni jenis orang yg 'ganas seks' drpd orang lain spt kata pepatah air yg tenang jangan disangka takde buaya.ko takde nafsu langsung terhadap wanita ke? kalau macam tu buang jelah 'anu' ko tu buat menyemak je.ko tak payah nak cite pasal auratlah,aku rasa kalau pompuan bagi ko 'free' pun ko lanyak jugak.

Mesra Sokmo said...

Abu Hassan Omar, Bekas MB Selangor, pun sama tiada Pilehanraya. Dimanakah keadilan? kini anak zinanya dah anak dara ...org UMNO siapa yg teringin/terliur, bolehlah merisik khabar

jit tontoya said...

yang aku pelik si Ramlan Raja Bogel yang nak buat demontrasi kat selangor itu halal pulak. bukan setakat dia sorang jer yang nak bogel, tapi badigol-badigol bn punramai nak ikut serta. pastu disokong lak oleh media dan umno.

toyo pun sokong. rugi tak jadi....
kalu tidak dah masuk G.B.R dah.
bayangkan kalo vateran buat show masa tu...

fuh.....meletup !
itulah makna 'bermoral dan maruah'

Ihya said...

Saya menyeru kepada semua untuk berbuat baik pun BN@ UMNO nak hentam saya juga ke?

Saya tak berpolitik pun dalam hal ini. Saya neutral..

Salahkah saya menyeru orang jangan hampiri zina? Ini bukan soal alim atau tidak alim.

Nafsu saya bertempat. Tempatnya halal...Maaf bn@umno.

p0kKo said...

heran sangat ke elizabeth wong bogel?
sofiah yusop si ustazah hadhari jual body sambil hafal formula math [dlm bahasa inggeris] tu tak heran pulak. agaknya sbb tu la menteri keris mulut besor nak sgt blajo math dlm BI. senang nak dpt kastemer mat salleh...
bodow super lembu budak2 amno nieh...

p0kKo said...

dia nak bogel ke nak apa ke lantak dia la dalam rumah dia. budaya dia. samala dgn kes wan nor azlin & norita. bezanya nor azlin & norita tu agamanya islam. bodow.

bn@umno said...

pokko said,

dia nak bogel ke nak apa ke lantak dia la dalam rumah dia. budaya dia. samala dgn kes wan nor azlin & norita. bezanya nor azlin & norita tu agamanya islam. bodow.


eh eh bogel dalam rumah sendiri dah jadi BUDAYA pulak ke?habih ko mandi tak berbogellah ye?ko 'main' pun tak berbogellah ye?jadi isteri ko main dgn ko pun tak bogellah ye?otak ko dah macam otak babi yg tak boleh berfikir.habih kalau macam ni semua wanita islam tak boleh berbogel dalam rumah sendirilah ye?sebab ko cakap wan norazil & norita berbogel dalam rumah adalah satu kesalahan di dalam islam.kalau macam ni, ko suruh isteri ko jgn bogel bila mandi dan juga jgn bogel bila main ngan ko.

bn@umno said...

pokko,

lain kali ko dan isteri ko takleh bogel dalam rumah kerana jika didapati ko dan isteri bogel dalam rumah bermakna ko dan isteri ko tidak mengamalkan ajaran islam.maklumlah ko cakap bogel dalam rumah sudah menjadi budaya orang cina.jadi lain kali jgn sesekali isteri ko atau ko bogel dalam rumah jika tidak, ini bermakna ko dan isteri ko mengamalkan budaya orang kafir dan bukan islam.paham?

TokBatinSenoi said...

Aper na' kire... benda tu sedap.. Orang na' mati pun kadang2 bangun balik.. wat seround dulu.. hai la siput.. siput

bn@umno said...

TBS,

Pokko mana boleh rasa nikmatnya maklumlah pokka dan isterinya 'main' dgn berpakaian.kalau mereka main dalam keadaan bogel, SAH mereka mengamalkan budaya orang kafir.kesian kat isteri pokka, nak mandi pun takleh bogel, tukar pakaian pun takleh bogel, 'main' pun takleh bogel.yg menjadi tanda tanya, macam manakah si pokko nak 'masukkan' senjatanya tu jika berpakaian.

TokBatinSenoi said...

bn@umno

Kene ler tolak ngan kain2nyer sekali.. mcm ta' pernah main jer... kah kah.. orang kuat hukum nih mcm tu lah agak nyer mengeghojekan siput babi tuh.. kesian!!!

dewata awan berapi said...

bn@umno,

kalo macam tu senanglah si pokko tu rembat bininya...kat tepi jalan pun boleh...

nanti kita boleh ambik gambarnya beramai2...

shahrul said...

peluru sesat said...
aku rasa dia sengaja buat benda tu...nak dapat publisiti...

selama ni asyik2 nama Tresuck Cock yang keluar....

kes jeles lah ni....

2 andartu DAP gila publisiti....

February 16, 2009 2:43 AM


peluru sesat said...
maaf silap...

Elizabeth Wong - PKR

February 16, 2009 2:53 AM



PELURU SESAT....
hahahaa..
adoi ko ni,xpayah bagi komen kat sini da..
yg patut malu adalah ko..
memalukan diri sendiri je..
da la sesat lagi menyesatkan..
same cam puak2 dajal umno-bn dan sekutu yahudi..
lawak2...hahaha..insap r..
wahahahahaha....(gelak bersama member)

p0kKo said...

tima kasih bn@umno & dewa bontot berapi..
anda menjawab soalan. sepatutnya kowrang explain kat boss kowrang si toyol kaki skodeng tu...
hehe

p0kKo said...

huarghhhhahahahahahahaha
(gelak bersama shahrul)

WRX_v8 said...

ntah la umno ni..
aku tgk boss2 umno ni mcm2 la
de yg bagus
& yg pling byk yg menipu..
umno men politik wang..
di dunia, umno seronok..
tapi di Akhirat, hanya Allah yg akan tentukan...

WRX_v8 said...

kasaq zali nooo..
nk lwn bukak baju..

dewata, agak2 la dok kata org..

Shah Nuzi said...

Mengutuk dan menghina saudara seagama, apa yang kita dapat?
Membela dan memuji bukan seagama dengan kita, apa yang kita dapat?

Creedence Clearwater Revival said...

alaaaaaa najib memancut tu x bising pulak. boring betulll.

pelajar said...

emosi pun x leh kawal lagi dah pandai nak menilai orang...siap bagi cadangan lagi nk settle masalah...hebat2....hebat lebih...

isksiskiks...bangsa ku....

jangan jadi perangai cam yahudi timor

Mr Bai said...

Komen la secara matang.. Wahai kawan2 pakatan rakyat, jangan la dilayan sgt perangai x matang puak2 umNO ni..Buang masa je.. Kepada puak2 umNO..Kalo anda rasa umNo mmg betul n PR yg selalu salah, saya cabar anda berdebat dgn saya.. Kalo berani dtg la APM Universiti Malaya.. Temui saya..Kita berdebat face 2 face..xmain la komen2 cm pengecut..Cakap biar la ada fakta yg jelas..jgn ikutkan amarah n emosi..seolah2 anda langsung tiada latar belakang pendidikan.. malu saya membaca komen2 anda..mcm budak2 hingusan..
Lagi sekali, cari saya di Akademi Pengajian Melayu Universiti Malaya atau tentukan je perjumpaan di mana2.. Saya sedia berdebat..TQ

Mesra Sokmo said...

Saya setuju pandangan Mr Bai, kalau tak cukup point utk berdebat dgn perwakilan UMNO - boleh hantar email: agasal650@gmail.com

WRX_v8 said...

btul mr bai
puak2 umno ni bkn reti
depa caya tv ngn radio
yg dok kata umno ni baguih, PR yg slh.
puak umno ni bkn reti nk cari fakta yg btoi..
nnt ampa cri la cramah anwar ka, tok2 guru ka, ampa dgaq btoi2...
jgn dok men pangkah ja!!!
ok..
hrp2 kita brubah sama2..
yg baik btmbah baik
yg x elok, kita tinggalkan..
as`kum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...