Wednesday, February 4, 2009

Polis tembak gas pemedih mata kepada orang ramai

4.10 petang

Polis melepaskan berpuluh-puluh das tembakan gas pemedih mata bagi menyuraikan mereka yang berkumpul di perkarangan masjid Ubudiyah, Kuala Kangsar kira-kira jam 3 petang tadi

Lebih 500 FRU di samping terak-terak polis cuba mengawal orang ramai yang berkumpul di situ.

Orang ramai kebanyakannya lari bertempiaran setelah gas pemedih mata berkepul-kepul asapnya di sekitar masjid Ubudiah.

54 comments:

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

perancis dan jerman pun guna gas pemedih mata...

jangan berkumpul kalau ia haram...

tak kan polis nak guna air liur kot...

bukan 'orang ramai' tapi pada penderhaka jalanan dan penghina sultan sebagai penjunjung Islam, Melayu dan negeri Perak...

Mesra Sokmo said...

Tulah sistem demokrasi tahit kucing. Kalau natang BN buat semua betul, kalau pembangkang semua salah. DUN sudah dibubar buatlah pilehanraya kecil diseluruh Perak. Baru tahu siapa anak jantan. PR @ BN, aku rasa satu kerusi pun BN tiada. Sembahyang hajat minta Allah kembalikan kpd yg hak rakyat. Allah boleh buat dgn mudah terhadap Adun BN, mematikan, lompat parti dsb

uncle nano said...

abe mie my frenz..

aku meluat lak tgk dorang nih..aku rasa Nizar tu patut kena halau dari Perak..Penderhaka dan penyebab huru-hura..
Polis steady..korang sembur je ngan air cili kat dorang2 tuh..tak ada sifat nak jadi manusia..tapi nak jadi b........
Wahai Sultan Perak..hamba sebagai orang biasa menyokong sepenuhnya keputusan tuanku tanpa ada paksaan dalam diri hamba..Daulat Tuanku..

Mesra Sokmo said...

Tunggu PRU13 Pakatan Rakyat dapat majoriti utk merintah. Selamat berkempen dari sekarang.

abe MIE 'TERJAH' said...

mesra sokmo-

cakap politk memang kerja pembangkang...

skrg rakyat tak ada kerja..apa pembangkang buat??tolong cari pelabur?

LeeZ said...

abg MIE bengong, kau tanya dulu NAJIS tu buat apa??? dia tu kan menteri kewangan, tp dia sibuk duk cari plaburan berjuta $$$ dalam bentuk 'katak lompat'!!!!

tu yang kau sokong sgt tu!!! mabuk tul!!!!

ngalabu said...

dulu masa buat demo menentang sultan ganu, sehingga katakan sultan ' natang' adake kena sembur atau guna gas.

abe MIE 'TERJAH' said...

Leez-

kau tak tahu mana benar dan mana salah..main sapuh jea..


ngalabu-
kat terengganu diaorang tak ganas cam perak sampai 5000 orang...lagipun polis bagitahu..jangan sertai perhimpunan..

tak faham lagi??

sultan tak akan tunduk pada penyokong penderhaka...

ngalabu said...

dulu masa buat demo di ganu, mereka "orang ramai " sekarang tak tulispun sultan 'natang' mereka ini penderhaka.

ngalabu said...

dulu mereka tulis sultan ' natang' mereka pemuji sultan sekarang ini tak tulis ' natang' mereka penghina sultan.

nampak gayanya abe mielah orang yang bersultan di mata bersultan di
hati

ngalabu said...

dulu di ganu tulis ' natang' tak ganas, sekarang tak tulis ' natang'
pengganas.

Mesra Sokmo said...

Untungnya ada ajaran Hadhari, rakyat bebas berzina - Fatwa Dr Masitah. Pengikutnya Sufiah Yusop

http://global2day.blogspot.com/search/label/A%20LETTER%20FOR%20SUFIAH%20YUSOF?max-results=100

Sokong lagi BN banyak dapat dosa

Mesra Sokmo said...

Untungnya ada ajaran Hadhari, rakyat bebas berzina - Fatwa Dr Masitah. Pengikutnya Sufiah Yusop

http://global2day.blogspot.com/search/label/A%20LETTER%20FOR%20SUFIAH%20YUSOF?max-results=100

Sokong lagi BN banyak dapat dosa

ngalabu said...

dulu kini dan selamanya penyokong bn terpuji, terkelas, terbaik. penyokong pembangkang ganas, jahat, kolot, penderhaka bla,bla,bla,bla,bla..........

dianawijdan said...

abe mie terjah,

mau lari tajok ke? pas tak pernah tunduk pada kafir harbi dap macam umno tunduk melutut pada kafir harbi mca dengan mic bila bicara tentang hukum islam. malu la sikit...umno ngan kafir harbi mca ngan mic sama serupa adik beradik..

uncle nano,

biar hilang gelaran dato seri daripada jadi pecacai.

dulu shahidan dgn adun terengganu lawan sultan tak pulak derhaka ye? siap kata agong binatang lagi.

dr. m robek dan aibkan raja2, tarik kekebalan, kurangkan kuasa ok pulak. tak de pun puak2 umno yang kata dr. m derhaka.

nampak sangat umno ni doulbe standard.

nampak sangat.............nak kencing kat mangkok kencing tu jangan la bagi nampak anu...

lebai-mangkuk said...

Lebai nampak yg bukan melayu lebih sopan cara mereka menetang raja kita.

Mereka tak buat tunjuk perasaan atau berarak ber ramai2 tunjuk kan marah terhadap raja.

Malu sungguh lebai terhadap melayu/Islam kite dibuat dek perangai PAS/PKR ni.

Berhenti lah segera dan mohon ampun terhadap raja kita.

Mesra Sokmo said...

Tunggu PRU13 - Kita lawan habisan, satu kerusi pun tiada BN diPerak biarkanlah SiLuncai dgn labunya.

Majlis angkat sumpah menteri besar baru Perak, Zambry Abd Kadir berlangsung. Ini bermakna semuanya terjadi begitu cepat seperti ianya telah diatur walaupun jalan belakang oleh bapak liwat - Najib Altantuya. Rakyat Perak yg merana akibat dapat MB menerusi jalan liwat dan diperkenan Sultan

Mesra Sokmo said...

tadak kerja minta kerja dgn Najib, tugas kedua merisik Altantuya kedua

Mesra Sokmo said...

Pelabur telah banyak datang kePerak dibawah MB Nizar, Aku telah berada diPerak sudah lima tahun, kini rakyat perak seronak pembangunan sana - sini. Batu Gajah, Trinoh, Iskandar, Manjong, Jalan ke Tanah rata. Rakyat Perak perlu beli tanah utk masa depan yg amat bernilai. Taukeh yg PRO BN akan bolot hartanah sebanyak mungkin, utk buat ladang dgn bodek & rasuah. Melayu terus terpinggir lagi

add said...

Mesra sokmo: mu mari duduk perak baru 5 tahun jange nok jadi hero la di negeri ore: aku duduk 20 tahun doh perak ni pun tengok gitu-gitu jah. diterengganu umno tunjuk perasaan dengan cara ada sepanduk ditepi jalan sahaja tak dok la sapa nok kupul di stadium, di masjid jadi kelam kabut kawasan awam. nate puwok-puwok pembangkang ni baso menate benggong, dulu hj hadi royak doh ke kita kena hormat sultan, pah loni lain pulok.. baso menate sungguh la puwok-puwok pas ni,, baso gilobabi, babi hok pero pun tak gilo gini lalu...menate puwok pas ni kalu nak menegak hukum isle sangat gak gi alik thailand la, gi dok bedil ngan sie la sano nu,,, tak po mitok paspot dengan nik azis nyanuk tu, semetar kato molek lopat pati loni tok leh pulok lopat pati hukum hudud nate beruk gapo lagu ni,,, baso jenis tua nak mapuh, nyayok tok tu kalu

Saiful said...

Wow Raja Eleena binti Sultan Azlan Shah(anak kepada Sultan Azlan Shah)mengikut survey yg dijalankan pada May 2007, Raja Eleena menduduki tangga ke25 orang terkaya di Malaysia dgn jumlah asset bernilai US$228million (MYR 773 million).Pada tahun 2008 telah turun ranking dgn menduduki tempat ke35 orang terkaya di malaysia.hebat sungguh perempuan ni kan?tak tahulah dr mana asset-asset yg sebegitu banyak diperolehi ni.kesian kat rakyat Perak ni hidup susah tapi anak sultan dah hampir bergelar BILLIONAIRE.

Saiful said...

Dipetik drpd : http://sjsandteam.wordpress.com/

Raja Eleena binti Sultan Azlan Shah is a daughter of the current ruler of Perak, Azlan Shah. She was born on April 3, 1960 and holds a Bachelor’s Degree in Law from the University of London. She is now a lawyer with her own legal firm in Kuala Lumpur.

Eleena Azlan Shah is also a practicing barrister, being called by Lincoln’s Inn, London, in 1985. Upon returning to Malaysia, she joined Messrs Skrine & Co and was called to the Malaysian Bar in 1986. She set-up her own legal practice Messrs Raja Eleena, Siew Ang & Associates in 1987 of which she is presently a senior partner.

Eleena Azlan Shah was appointed to the Board of Gamuda on 1 June 1992. She is the niece of Kamarul Zaman bin Mohd Ali. She is a Director and major shareholder of Generasi Setia (M) Sdn Bhd, which is a major shareholder of Gamuda. Her directorships in other public companies are with KAF-Seagroatt & Campbell Holdings Berhad and Danau Permai Resort Berhad.

Eleena Azlan Shah was named in May 2007 as Malaysia’s 25th richest in the country with assets worth over US$228 million (MYR 773 million). She becomes the list’s second woman after Chong Chook Yew who occupies number 18th with US$320 million (MYR 1.085 billion). Her wealth comes from her being the largest individual shareholder in construction firm Gamuda.

Eleena’s stock took a beating in the past 18 months. She was ranked number 35 richest woman in 2008.

Saiful said...

habislah Perak kali ni, lepas ni habislah projek-projek kat Perak di diragut oleh Gamuda Bhd.

add said...

padan muka PAS dan penyokong PAS kena asap pemedih mata....tak de pasal cari pasal kang dah naya...

Mesra Sokmo said...

ikuti detail web ini:-

http://www.malaysiakita-bakaq.blogspot.com/

Mesra Sokmo said...

Best juga:-

http://asmawi.blogspot.com/2009/02/kenyataan-akhbar-pakatan-rakyat-terkini.html

Mesra Sokmo said...

Pakat Rakyat desak 3 Adun itu letak jawatan segera. Perhimpunan dirumah mereka akan dibuat pagi besok. Selamat menentang kezaliman

Mesra Sokmo said...

add - nak buat laki kedua

Mesra Sokmo said...

Asap gas ujian dunia, yg penting dapat selamat akhirat. Terus tentang ajaran sesat HADHARI, dapatkan pahala dari ALLAH SWT. Tegakkan Islam dibumi Msia

OrangKB said...

Kepada add..
PAS tak boleh tegakkan Islam kat Thailand. Sebab, Thai tu bukannya majoriti Muslim. Dari dulu sampai kini, yang jadi PM Thailand bukannya orang Islam. Tapi kat Malaysia ni, Yang jadi Agong, PM dan TPM, semuanya Muslim. Kalau tengok sejarah Tanah Melayu pun, memang dulu kita guna hudud.

Saya tak salahkan dua-dua polis dengan penyokong Pakatan.

Polis cari makan, buat kerja diorang.

Penyokong Pakatan pulak lakukan apa yang patut untuk menunjukkan mereka tak setuju dengan keputusan Sultan tu. Kalau negeri saya, Kelantan dirampas oleh BN dengan cara begini pun, saya akan join mereka ni.

Kepada penyokong BN pulak, anda rasalah, kalau mana-mana negeri BN dirampas pembangkang dengan cara begini, apa yang anda akan lakukan? Dok diam dan buat tak tau aje ke?

Apa-apa hal, saya tak fikir perhimpunan begini boleh selesaikan apa-apa.

Pada pendapat sayalah, nasi dah jadi bubur untuk pihak PR. Apa yang boleh dilakukan sekarang ialah perbaiki kelemahan dalam parti dan pastikan tiada ahli melompat lagi.

DSAI pulak tak boleh main aci ambik saja mana-mana ahli yang nak masuk PR. Kena pastikan diorang sertai PR atas dasar ingin perjuangkan rakyat, bukan atas dasar kuasa dan lain-lain.

Saiful said...

Si Dollah = semua project diberikan kepada Scomi utk memperkayakan anaknya(kamaluddin)

Azlan Shah = Sebelum PR ambilalih kerajaan Perak banyak project mega kat Perak diperolehi oleh Gamuda Bhd. kerana anak Azlan Shah(Raja Eleena) mempunyai syer dalam Gamuda.

Sedarlah Melayu, sultan skg dan sultan dahulu sudah jauh menyimpang.Jgn bagi muka sgt pada Sultan, semakin kita tunduk kepada Sultan, semakin berani dia pijak kepala kita.
Sultan yg macam nikah yg perlu kita hormat?

add said...

Orang KB: Semenanjung thai menuntut kemerdekaan dan ingin memerintah sendiri:perjuangkan Islam disana. 2004 PAS dan UMNO hanya selisih 1 dun dikelantan, namun BN tidak kisah dalam pentadbiran negeri,malah pas boleh mentadbir dengan selesa ,krana apa?kerana tiada penyalahgunaan kuasa dan bukan dikotak katikan oleh kaum lain, namun diperak ni imej pimpinan pas nampak menyebelahi kaum bukan melayu. pada masa yang sama penyokong umno tidak akan sesekali berdemonstrasi sebegitu rupa walaupun dulu sultan kelantan menyebelahi semangat 46, tak delah sampai baring tengah jalan menghalang kenderaan sultan. ni dah melampau,,, manakala kaum cina dan keling dok tepuk tangan je tengok melayu banggang tak hormat dengan raja dan sultan sendiri. didunia selain ALLah, siapa lagi yang perlu kita hormati selain raja dan sultan. jangan ingat sultan dan raja tak boleh murka, dan jangan lupa penunjuk jalanan ni sebenarnya otak mereka berada di kepala lutut, kerana semua cerdik pandai melayu,cina dan india menyatakan bahwa cara penukaran kerajaan adalah sah, tambahan pula raja perak sekarang adalah bekas ketua hakim negara. apa lagi nak pertikainya.

add said...

mesra sokmo: bila pulok dun telah dibubarkan? yang nizar gila babi gi umum dulu tu bak po? ikut peraturan, mengadap sultan dulu mohon perkenan sultan, bila mendapat restu barulah isytihar,,, bodo la nate puak pas ni,,, bakpo gak tok baco nyo unde unde perok gak. kalo bodo buat caro ore bodo, kalu tok se wi ore kato bodo blagok la mace ore cerdik.

tekong darat said...

makin kuat ustat ni...
tak jadi dah panggil ustat...
perangai dah makin teruk...
hoi bodoh, kalau dah 20 tahun dok perak, takda apa2, jadi bettullah tindakan rakyat perak tukar kerajaan...
apa yg berlaku sekarang ni bukan kehendak rakyat...tapi kehendak 4-5 orang gila kuasa...
bodoh ker tak reti?....
ngko nak apa sebenarnya?...
ngko tahu ker kerja mb ngan pm dalam perlembagaan?...
ngko tu yg bodoh...
(terpaksa maki orang gila ni sebab dah makin melampau)...

tekong darat said...

kalau dah bagus sangat gi laa buat kempen kat kelate...
mung jange ingat mung sore ore kelate...baso gong...
kapung sdiri tokleh nok cari tapok, buat kaca kapung ore....
pttuih...

abe MIE 'TERJAH' said...

saiful aku tahu kat Cina...

kat malaysia nie dah berlambak cina kaya,..melayu tak dengki pun...

dah tak sekolah dan tak belajar RUKUN NEGARA...

rukun islam pun tak reti..pergi ibadah jumaat lepas tu buat rusuhan dan rosakkan harta benda awam

dianawijdan said...

add said,

Mesra sokmo: mu mari duduk perak baru 5 tahun jange nok jadi hero la di negeri ore: aku duduk 20 tahun doh perak ni pun tengok gitu-gitu jah.

suka aku baca ayat dia ni "aku duduk 20 tahun doh perak ni pun tengok gitu-gitu jah"

nampak sangat 20 tahun bn tak buat apa2.....haha kantoi

tu pon bukan main nk sokong bn yang ternyata mengenyangkan perot sendiri daripada nak tolong rakyat.

terserlah kebedohan add....

Mesra Sokmo said...

Sebab itu cepat sangat pengalihan kuasa, semasa Nizar dulu lambat ...kini BN terlalu cepat. Macam sudah ada maufakat Istana/BN.

Wow Raja Eleena binti Sultan Azlan Shah(anak kepada Sultan Azlan Shah)mengikut survey yg dijalankan pada May 2007, Raja Eleena menduduki tangga ke25 orang terkaya di Malaysia dgn jumlah asset bernilai US$228million (MYR 773 million).Pada tahun 2008 telah turun ranking dgn menduduki tempat ke35 orang terkaya di malaysia.hebat sungguh perempuan ni kan? tak tahulah dr mana asset-asset yg sebegitu banyak diperolehi ni.kesian kat rakyat Perak ni hidup susah tapi anak sultan dah hampir bergelar BILLIONAIRE.

Raja Eleena binti Sultan Azlan Shah is a daughter of the current ruler of Perak, Azlan Shah. She was born on April 3, 1960 and holds a Bachelor’s Degree in Law from the University of London. She is now a lawyer with her own legal firm in Kuala Lumpur.

Eleena Azlan Shah is also a practicing barrister, being called by Lincoln’s Inn, London, in 1985. Upon returning to Malaysia, she joined Messrs Skrine & Co and was called to the Malaysian Bar in 1986. She set-up her own legal practice Messrs Raja Eleena, Siew Ang & Associates in 1987 of which she is presently a senior partner.

Eleena Azlan Shah was appointed to the Board of Gamuda on 1 June 1992. She is the niece of Kamarul Zaman bin Mohd Ali. She is a Director and major shareholder of Generasi Setia (M) Sdn Bhd, which is a major shareholder of Gamuda. Her directorships in other public companies are with KAF-Seagroatt & Campbell Holdings Berhad and Danau Permai Resort Berhad.

Eleena Azlan Shah was named in May 2007 as Malaysia’s 25th richest in the country with assets worth over US$228 million (MYR 773 million). She becomes the list’s second woman after Chong Chook Yew who occupies number 18th with US$320 million (MYR 1.085 billion). Her wealth comes from her being the largest individual shareholder in construction firm Gamuda.

Eleena’s stock took a beating in the past 18 months. She was ranked number 35 richest woman in 2008.

Mesra Sokmo said...

Desak 3 Adun letak jawatan kerana dia menang dulu dibawah PR, Kerahkan pengudi PR supaya gempurkan & KEPUNG rumah mereka sehingga ianya letak jawatan. simbah cat merah

Mesra Sokmo said...

Add ...bila pulok dun telah dibubarkan? Itu kau tak sekolah tak faham bahasa. Org kata desak 3 ekor tu letak jawatan. Baling dakwat merah kerumahnya, biar dia sedar, pengundinya tak suka cara ini, dia menang atas tiket PR.

Nasriey said...

add kato la nih..
'tak po mitok paspot dengan nik azis nyanuk tu, semetar kato molek lopat pati loni tok leh pulok lopat pati hukum hudud nate beruk gapo lagu ni,,, baso jenis tua nak mapuh, nyayok tok tu kalu'

weh..add mu ni isle ko kapir...klu ore lain mu nok kutuk mapuh mu la..klu ulama mu kutuk,tobat la wei..
bakpo mu dok sokong sgt bn abik perak?mu asal mano?bakpo koho tuo koho bodo erk??

Pasong said...

assalamualaikum
kepada sekutu dan berkutu BN biru pekat,dacing berkarat.tertengok lambang pun kami meluat! Penternak babi di Linggi tak keno pun gas pemedih mata n water canon pun.. ni org kat masjid sembahyang, baca doa baca ,yassin pulak yang kena.. Pemerintah islam hadari jenis apa nih?? korang

Mesra Sokmo said...

CERAMAH PERDANA KEBANGKITAN RAKYAT

AHAD 8.FEB.2009 JAM 9.30 MALAM

Sg. Nibung Tengah, Bayan Baru
(belakang Sani Char Kuew Tiau)

InsyaAllah malam itu cheGuBard akan ceritakan secara jujur apa yang berlaku. Datang ramai - ramai dan sebarkan.

http://chegubard.blogspot.com/

Mesra Sokmo said...

Tak kan melayu hilang didunia - Hishamudin, Ketua Pemuda UMNO.

Kini dapat MB Pak Padakan Obama .....ha..ha.. malu aku

Mesra Sokmo said...

Semua bangsa ada disini

http://tinyurl.com/bantahanrakyat

ezad_alkamil said...

aku tengok le penyokong pembangkang taksub sgt dgn parti...tgk sampai baring-baring tengah kjalan raya dan menghlg kenderaan Raju muda perak..Apa nk jd org melayu sampai nk menderhaka pada sultan...atau nk suruh je ke nizar t2 jd sultan perak ke atau wakil DAP jd sultan ke..Orang melayu xsedar diri terlampau taksub dgn parti politik...Kita ada maruah jgn sampai raja pun nk di tentang...Sultan pun wat keputusan berdasarkan undang2 tubuh negeri perak...soal keputusan di tangan banginda..Yang si nizar t2 sampai nk saman sultan wat aper...langsang x ada perasaan hormat ;agi mahu ckp sembah derhaka..sng2 nizar je jd sultan dn mn2 wakil pihak permbangkang jd raja muda...hormat sistem raja berperlembagaan...Kalu semua ikt perasaan dan taksub sampi ble...mn org atau komen dalam blog yg menghina sultan hang je jd sultan ambs cerita...dah kata sultan x btui..hang t2 betul sgt ke...Islam menuntut taat pada pemerintah yanga adil selagi ia tidak membelakang syarak dan agama....sedar k

apam taiping said...
This comment has been removed by the author.
Mesra Sokmo said...

Hai ...baru padan dgn muka Mie, dok diKelantan, tapi tak dengar kuliah tok guru. Iman Hadhari tak turun lagi dah diKel.... Insaflah sikit, sampai bila nak ikut Hadhari sesat .... Mie punya nenek pun mati tak ikut hadhari. Nabi pun tak ajar, ajaran tu, memang dah sah salah atau kau nak ikut pengaruh Obama baru. Taruh lagi apam ...abg mie tu....hg bkn org perak hg jgn ckp la,,kalo cmtu pasni xyah buat plhnraya...suro ja sultan lantik ikut suka...org yg kna sembur gas pemedih mata tue sapa? ini hak rakyat!!!bodo lahanat!!nasriey bangang!!nik aziz tue ulamak tu...ko muqaddam pun merangkak nak baca,,jgn sedap ckp ja..elokla ikut bn pnya ulamak,,masyitah tu...pasni kalo sesak2 xdak duit lehla suro sedara-mara pi jd pelacur...ulamak umno kata boleh hukumnya harus...xpcaya pi tnya dia,,dia pnya kening pun leh cukuq,,nak nmpak lawa jd harus,...hadhari lahanat hgpa...

Mesra Sokmo said...

Ezad ....dudok diam org negeri 9 ... pergi tengok Babi dgn Bekas MB yg Pendek & juga bekas Menteri Wilayah persekutuan - diBukit Pelandok nanti terlepas, bilang takut tak cukup ...hehhh. Awas JE

Mesra Sokmo said...

Mat Isa Samad dok mana doh kini, masih bela babi ke? ezad

add said...

aku dok 20 tahun diperak ni bukan tengok gitu-gitu tu maksudnya tok se kaca ngeri ore, ,, bengong la menate puak puak ni... klate ada kijo menate gapo jah... kilang gaji berapo sen,

aku dok sini lamo aku buat caro ore berkelano,,, jangan dok kuca rajo are, kita ado rajo kito, hormatlah sikit.... selembuzar sungguh la,,,, pah ari slaso ni nizar nok duduk pejabat mb mano wei,,, dengar kato nok badi dan dengan zamry.

nik aziz royak doh ko nizar dengar la cakap sultan tu,,, baso menate mb lama bodo... sama bodo dengan juak-juak hk sokong dio

ezad_alkamil said...

hai hangpa x th jgn byk sgt,,,yang dok baring tgh jln raya elok sgt ke....t2 budaya org melayu ke...buat point nk sembahyang jumaat kat ubudiah tp pas sembahyang demontrasi.....ramai ahli parti pembangkang terlalu taksub dgn parti politik...aku nk tnye ada kah islam suruh kita baring tgh jln raya...dh lm hidup ker..kalu nk mati sgt gi dok dkt highway...wat le kje yang berfaedah...sng2 ajer sruh nizar jd sultan abs cter...dah sultan pun depa ckp x btui...yg hangpa t2 btui sgt ker....heee.....dah trima hakikat dunia politik mmg kotor x kira Bn ker..pas ker...dap ke...semua sama sjer...igt pas t2 btui sgt ke atau dap t2 btui sgt ker...jg mudah terlatah....daripada hangpa dok baring tgh jalan baik hangpa dok dlm masjid berzikir lg dapat pahala...nie berarak smeua org melayu ada ke bangsa laen cm t2...yang kita melalak melaungkan reformasi sapa yang untung...lu fikir le sendiri....yang bernama mesra sokmo yang asyik pndai ckp je...sng hang je jd menteri besar

ezad_alkamil said...

n then yang cuba nk melanggar adat raja berpelembagaan dan yang cuba baring atas jalan raya t2 udaya org melayu ker.....jgn taksub sgt dgn parti politik wei....lu fikir sendiri...byk kje laen boleh buat daripada hangpa baring atas jalan raya.....buat malu je org perak.......nk sgt demonstrasi gi le lwn dgn israel atau yahudi t2 lbh baik....lu fikir sendiri

ezad_alkamil said...

jangan pandai komen je kat blog....setakat komen kat sini aku pun bole...nk cbr sgt sultan azlan t2 hang gi jumpa die...jangan asyik kutuk sultan azlan kat dlm blog...apa barang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...