Tuesday, February 10, 2009

Adun Jelapang bakal dapat Camry?

IPOH, 10 Feb: Adun Jelapang, Hee Yit Foong yang meninggalkan Dap disebut-sebut akan dilantik menjadi Exco kerajaan negeri Perak yang baru di bawah Umno dan bakal menerima Toyota Camry sebagai kereta rasminya tidak lama lagi.

Untuk itu, dalam majlis angkat sumpah hari ini, hanya enam sahaja Exco yang akan mengangkat sumpah iaitu Hamidah Osman, Datuk Ramly Zahari, Dr Mah Hang Soon, Datuk Saarani Mohamed, Mohd Zahir Abdul Khalid dan Zainol Fadzi Paharudin.

Menurut sumber, Umno mengosongkan tiga kerusi Exco untuk 'memancing' mana-mana Adun Pakatan yang sedia menyertainya agar kerajaan yang dibentuk lebih stabil.

Lagi akan menyusul.

6 comments:

apam taiping said...

hahaha...nampak sngatla,,kuasa n wang riggit dh jd kayu ukur org2 umno nak pancing adun,,,tu toyota camry,,,pasni sapa yg jd adun pr masuk r bn,,depa nak ofer bini zambry plak...hahaha

OrangKB said...

Camna penyokong UMNO? Masa Nizar beli Camry, korang bising, sekarang macam mana? Kenapa tak cakap ADUN Jelapang ni membazir ke, tak bagus ke, gila kuasa ke?

apam taiping said...

depa xpa orangKB,depa ni jgn kata toyota camry...khir Toyo pnya unta pun depa bedal..xrugi pnya,,leh msak korma...cmpur najis ckit ssdap rsa,,depa xgila kuasa..tapi depa ni gila nak mkn laksa cmpur najis,,tabur ckit ngn lada c4...ADUN jelapang tu sbb nak hidup kat tanah lapang yg bn jnj nak bagi waktu plan srh lompat katak kodok hr tue...

Perawi said...

Sesuailah Untuk Melayu NO (UMNO) dapat golongan OKU. Buang yg jernih, ambil yang banghal/tolol

masa said...

perawi,
jgn kutuk org OKU

TAIPINGMALI said...

betul tu apam taiping, pakatan Rakyat adalah maksum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...