Saturday, July 11, 2009

Nasharudin mula turun ke Manek Urai selepas keluar hospital


KUALA KRAI, 11 Julai: Timbalan Presiden PAS, Nasharudin Mat Isa mula turun ke Manek Urai pagi tadi selepas sehari keluar dari hospital selepas pembedahan ususnya.

Beliau menyertai majlis solat sunat Dhuha bersama penduduk tempatan. Sebelum itu beliau bersama Mursyidul Am, Datuk Nik Abdul Aziz dan Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Turut berada di Manek Urai bersama beliau adalah anggota Parlimen Bukit Gantang, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaludin yang turut ke situ untuk membantu kempen calon PAS, Mohd Fauzi Abdullah.

Ahli dan penyokong PAS di seluruh negara dijangka akan menunaikan solat sunat bagi memohon kemenangan untuk calon PAS esok serta bermunajat pada malamnya.

Ini berikutan arahan Nik Aziz dan Abdul Hadi. Arahan itu dikeluarkan melalui satu kenyataan oleh Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali Khamis lepas.

65 comments:

wolf said...

PAS dan Pakatan Rakyat boleh blaahh

Malaysia akan jadi lebih aman dan makmur kalau PAS dan PR takde...
Cepat la berkubur... aman Malaysia.

Tak payah nak berselindung disebalik agama Islam. rakyat Islam di Malaysia dah muakk dengan Islam PAS.

wolf said...

PAS = Parti Ajaran Sesat

"Siapa undi UMNO masuk neraka, siapa undi PAS masuk syurga"

Macam dia Tuhan plak...tahu sapa masuk syurga dan neraka...

Bodo punya parti....lingkup la cepat

Baginda Reformasi said...

Umngok dan Babi Negara boleh blaahh

Malaysia akan jadi lebih aman dan makmur kalau Umngok dan BN takde...
Cepat la berkubur... aman Malaysia.

Tak payah nak berselindung disebalik agama Islam dan MELAYU serta B1N1Malaysia. rakyat Islam di Malaysia dah muakk dengan Islam UMNGOK.

abuhusnie said...

CAKAP JANGAN SEDAP MULUT WAHAI MR. WOLF. MENGAJI LAGI LAAA....

Baginda Reformasi said...

UMNO = Ungkapan Menipu Najib Organisation

"Siapa undi UMNO masuk NERAKA JAHANAM, siapa undi PAS masuk SYURGA"

"Negara akan mundur kalau buat hudud"

"Nabi dulu simpan janggut sebab takde GILLETE"

Macam dia Tuhan plak...tahu sapa masuk syurga dan neraka... dan tahu mana hukum elok mane tak elok

Bodo punya parti....lingkup la cepat

PEMUDA PAS KEMAHANG 1 said...

Formulanya disini mudah sahaja..

Ambil Quran dan Hadith, letak didepan....

Pastu ambil perlembagaan PAS dan Umno...

Semak satu persatu dasar dan perlembagaan parti..

1. dalam Quran dan Hadith ada tak Allah suruh perjuangkan Bangsa sampai begitu sekali?

2.dalam Quran dan Hadith ada tak Allah suruh rasuah, salah guna kuasa, mabuk arak, kaki perempuan, judi, tindas rakyat, roboh masjid dan surau, dan bermacam-macam lagi?

3. dalam Quran dan Hadith ada tak Allah suruh kita tangkap seseorang tanpa bicara dan letakkan dalam ISA?

4.dalam Quran dan Hadith ada tak Allah suruh kita perjuangkan Islam?

5. dalam Quran dan Hadith ada tak Allah suruh laksanakan Hukum2 Allah (Hudud dan Qisas)?

Kalian semua bijak pandai, check dan nilai sendiri la mana parti (PAS atau Umno) yang selari dengan Islam dan yang lari dari Islam.

www.pemudakemehe1.blogspot.com

Paksu Ki said...

KALAU UMNO KATA PAS JAHAT, UMNO PUN JAHAT.
KALAU UMNO KATA PAS KAFIR, UMNO PUN KAFIR.
KALAU UMNO KATA PAS BABI, UMNO PUN BABI.
KALAU UMNO KATA PAS TAKUT DAP, UMNO PUN TAKUT DAP.

JGN JADI BUDAK2. UMNO PAS DAP PKR MCA MIC SAMA AJA. ADA KUASA ADA DUIT MACAM BOLEH JADI

Paksu Ki said...

KALAU UMNO KATA PAS JAHAT, UMNO PUN JAHAT.
KALAU UMNO KATA PAS KAFIR, UMNO PUN KAFIR.
KALAU UMNO KATA PAS BABI, UMNO PUN BABI.
KALAU UMNO KATA PAS TAKUT DAP, UMNO PUN TAKUT DAP.

JGN JADI BUDAK2. UMNO PAS DAP PKR MCA MIC SAMA AJA. ADA KUASA ADA DUIT MACAM BOLEH JADI

faizal said...

paksu kot yang macam tu..

faizal said...

Dalam hati mereka (golongan yang munafik itu) terdapat penyakit (syak dan hasad dengki), maka Allah tambahkan lagi penyakit itu kepada mereka; dan mereka pula akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya, dengan sebab mereka berdusta (dan mendustakan kebenaran).
(al-baqarah ayat:11)
Dan apabila dikatakan kepada mereka: "Janganlah kamu membuat bencana dan kerosakan di muka bumi", mereka menjawab: " Sesungguhnya kami orang-orang yang hanya membuat kebaikan".
(surah al-baqarah ayat:12)

faizal said...

Dan apabila dikatakan kepada mereka: "Berimanlah kamu sebagaimana orang-orang itu telah beriman". Mereka menjawab: "Patutkah kami ini beriman sebagaimana berimannya orang-orang bodoh itu?" Ketahuilah! Sesungguhnya merekalah orang-orang yang bodoh, tetapi mereka tidak mengetahui (hakikat yang sebenarnya).
[surah al-baqarah ayat:14]

faizal said...

Perbandingan hal mereka (golongan yang munafik itu) samalah seperti orang yang menyalakan api; apabila api itu menerangi sekelilingnya, (tiba-tiba) Allah hilangkan cahaya (yang menerangi) mereka, dan dibiarkannya mereka dalam gelap-gelita, tidak dapat melihat (sesuatu pun).
[surah al-baqarah ayat:18]
Mereka (seolah-olah orang yang) pekak, bisu dan buta; dengan keadaan itu mereka tidak dapat kembali (kepada kebenaran).
[surah al-baqarah ayat:19]

wolf said...

Lagi-lagi nak berselindung di balik agama Islam...pegii.dahh

wolf said...

Apa pula hukum orang yang tak reti berterima kasih dan bersyukur???

faizal said...

Sabda Rasulullah SAW: "Diwajibkan mendengar dan taat (kepada pemimpin) ke atas setiap Muslim sama ada dalam hal yang dia suka atau benci selagi mana dia tidak diperintah untuk melakukan maksiat. Jika dia diperintah melakukan maksiat maka tidak wajib untuk mendengar dan tidak wajib taat". - Hadis riwayat Imam al-Bukhari.

hurry said...

aku setuju pendapat en wolf,malaysia aka aman tak ade pakatan rakyat sebab ada pakatan ni susahla umno nak ambik duit..sikit2 pakatan korek rahasia...so tak masyyuuuukla...org kampung kata potong line...
ummul mukminatustazah rosmah nak pg shopping kat luar negara pun x leh...tu la..susah ada pakatan

faizal said...

Pembentukan negara Islam adalah suatu tuntutan dalam Islam. Ia termasuk dalam perkara tuntutan Fardu Kifayah. Kepentingan tentang pembentukan negara Islam ada kaitannya dengan perlaksanaan syariah, kerana syariah tidak dapat dilaksanakan tanpa ada negara dan kedaulatan politik. Tuntutan perlaksanaan syari‘ah adalah wajib ke atas Muslim, maka mewujudkan negara Islam adalah suatu yang wajib.

Baginda Reformasi said...

wolf said...

Apa pula hukum orang yang tak reti berterima kasih dan bersyukur???
_________________________________

UMNO seperti FIRAUN... perlukah kite berterima kasih?
Nabi Musa sendiri menderhaka kepada FIRAUN kerana menegakkan kebenaran, walaupun FIRAUN adalah orang yg membela Nabi MUSA dari kecil... adakah ini dikatakan tidak bersyukur? wahai wolf sila jawab...

sedikit sejarah nabi musa... ketika zaman kelahiran Nabi Musa A.s semua kanak2 lelaki dibunuh selain nabi musa kerana nabi musa telah dihanyutkan di sungai oleh ibunya lalu dijumpai oleh isteri firaun.. firaun telah bersetuju untuk membesarkan nabi musa... nabi musa dibesarkan dengan penuh kasih sayang sehingga firaun mahukan nabi musa mengambil alih kerajaan firaun ketika itu... tapi nabi musa yg mengetahui kebenaran telah menderhaka dan menjatuhkan keraajan firaun... adakah tak bersyukur? adakah kami sebagai pembangkang di malaysia tak bersyukur apabila bertindak menjatuhkan kerajaan yang zalim
???

faizal said...

Ayatullah Khomeini pula mentakrifkan bahawa negara Islam tidak ada sebarang persamaan dengan mana-mana sistem kerajaan yang ada. Negara Islam bukanlah autokratik dan tidak menjadikan ketuanya berkuasa penuh sehingga membolehkannya membuat sesuka hati terhadap nyawa dan harta benda orang. Sesebuah negara Islam bebas daripada dispotisme. Ia adalah negara berperlembagaan tetapi bukan dalam erti kata moden iaitu perlembagaan yang ditafsirkan oleh Parlimen atau badan-badan perwakilan awam. Negara Islam ialah negara berperlembagaan dalam ertikata bahawa sesiapa bertanggungjawab mengendalikannya terikat kepada undang-undang dan sysrat-syarat yang ditetapkan oleh al-Qur’an dan al-sunnah

faizal said...

PRINSIP-PRINSIP NEGARA ISLAM

Negara islam ditegakkan di atas empat prinsip yang penting

1. Prinsip Syura

2. Prinsip Keadilan

3. Kebebasan

4. Persamaan

wolf said...

Apa hukumnya menuduh UMNO = Firaun(Kafir)?

Kalau takde UMNO korang semua masih duduk dalam hutan!

Tak reti bersyukur dan berterima kasih.

Bodo punya Parti PAS

faizal said...

takburnya orang umno..
semua kebaikan datang dari allah bukan sebab umno.

faizal said...

umno hanya di amanah oleh rakyat untuk memikul amanah sebagai peneraju negara..tetapi sejak kebalakangan ini umno gagal dalam memperjuangkan hak-hak rakyat dan sering melakukan tindakan semata-mata kepentingan peribadi

faizal said...

umno berjaya bukan sebab diri sendiri tetapi sebab sokongan rakyat sekarang pun umno akan hancur sebab tiada sokongan dari rakyat

wolf said...

Wah wah wah !!! Kalau kene kutuk bukan main lagi nak berselindung disebalik agama Islam...

Tapi bila nak kutuk orang bukan main hebat lagi...kutuk, hina, maki dan macam-macam lagi...tak pula ingat Allah.

wolf said...

Muakk dengan parti PAS yang bodo...

Tak payah guna perkataan RAKYAT!

rakyat korang berapa ciputt jer...
tak payah bising-bising.

Silent majority sokong BN

faizal said...

bukan kutuk tetapi menegur.
perpaduan akan terjalin sekiranya kita mengikut landasan islam yang sebenar.

faizal said...

Tidakkah kita semua mengkaji sejarah perjuangan Nabi Muhammad SAW yang berjuang dengan umat Islam yang sedikit tetapi mampu membangunkan negara Madinah yang terdiri dari pelbagai latar belakang perkauman,puak dan agama.

Tidakkah pula kita sedar seorang orientalis barat bernama Michael H.Hart dalam bukunya bertajuk The 100: A Ranking of the Most Influential Persons in History meletakkan Nabi Muhammad SAW sebagai tokoh pertama yang paling berpengaruh dalam melakar sejarah ketamadunan manusia.

wolf said...

Tak pernah mempertikai Rasulullah s.a.w.

Yang dipertikai cuma Nik Aziz dan hadi Awang jer.

Nik Aziz pernah kata "sanggup berkawan dengan syaitan".

Hadi awang kata "Penduduk Batang Ai yang pakai cawat tak pandai mengundi"

faizal said...

ya ke..buktikan saya sudi berkongsi kekecewaan anda wolf

wolf said...

Jangan nak samakan perjuangan PAS dengan perjuangan Rasulullah.

Sebab tu saya dah kata PAS suka berselindung di sebalik agama Islam.

PAS = Parti Ajaran Sesat.

hurry said...

aku setuju dgnen wolf,pas tak payah guna perkataan rakyat ciput je yg sokong dia..aku rasa umno berhak guna rakyat..ambik duit rakyat,tipu rakyat,perbodohkan rakyat,rasuah rakyat dan sebagainya rakyat..org yg sokong umno pun ramai,tapi ramai yg dah nak mati..tunggu masa..je..bukan apa hanya org2 tua yg umur 60 keatas je yg sokong umno..sebab dia org ingat umno mcm zaman tunkuabdul rahman..sekarang ni umno..biz dan kroni....

faizal said...

apa yang tak samanya..PAS memperjuangkan islam seperti rasulullah.
kita sebagai umat islam seharusnya memperbaiki diri dan meletakkan islam sebagai tujuan hidup

faizal said...

Pada 1988, Tun Salleh Abas bersama lima orang hakim Mahkamah Agung, dalam satu penghakiman, telah mengisytiharkan bahawa Malaysia bukan sebuah negara Islam, tetapi negara sekular yang mengamalkan undang-undang sekular.

faizal said...

Dan demi sesungguhnya, Kami telah mencipta manusia dan Kami sedia mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, sedang (pengetahuan) Kami lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya,
[surah qaaf:17]
Semasa dua malaikat (yang mengawal dan menjaganya) menerima dan menulis segala perkataan dan perbuatannya; yang satu duduk di sebelah kanannya, dan yang satu lagi di sebelah kirinya.
[surah qaaf:18]
Tidak ada sebarang perkataan yang dilafazkannya (atau perbuatan yang dilakukannya) melainkan ada di sisinya malaikat pengawas yang sentiasa sedia (menerima dan menulisnya).
[surah qaaf:19]
Dan (apabila sampai ajal seseorang) datanglah "Sakaratulmuat" membawa kebenaran (yang telah dijanjikan, serta dikatakan kepada yang mengingkarinya sebelum itu): "Inilah perkara yang engkau selalu mengelak diri daripadanya!"
[surah qaaf:20]
Dan lagi (apabila sampai saat yang ditentukan) ditiuplah sangkakala (untuk menghidupkan semula makhluk-makhluk yang telah mati); saat itu ialah hari berlakunya amaran yang telah diberikan.
[surah qaaf:21]
Dan (setelah itu) datanglah tiap-tiap orang (ke Padang Mahsyar), disertai (dua malaikat: yang satu menjadi) pembawa, dan (yang satu lagi menjadi) saksi;
[surah qaaf:22]
(Serta dikatakan kepadanya): "Demi sesungguhnya! Engkau di dunia dahulu berada dalam keadaan lalai tentang (perkara hari) ini, maka kami hapuskan kelalaian yang menyelubungimu itu, lalu pandanganmu pada hari ini menjadi tajam (dapat menyaksikan dengan jelasnya perkara-perkara hari akhirat)".
[surah qaaf:23]
Dan berkatalah malaikat yang sentiasa ada bersama-samanya: "Inilah (Kitab catitan iman dan amal) orang yang terletak dalam jagaanku, siap sedia (untuk dibicarakan)".
[surah qaaf:24]
(Setelah tiap-tiap orang dibicarakan, Allah berfirman kepada kedua malaikat yang menjadi pembawa dan saksi itu): "Humbankanlah oleh kamu berdua, ke dalam neraka Jahannam tiap-tiap orang yang tetap degil dalam kekufurannya; -
[surah qaaf:25]
"Yang sering menghalangi jenis kebajikan, yang melanggar hukum ugama, lagi yang meragukan kebenaran,
[surah qaaf:26]

faizal said...

Sabda Nabi SAW :

الناس على دين ملوكهم

Ertinya : "Sesungguhnya rakyat akan mengikut gaya, cara hidup dan agam pemimpin mereka"

faizal said...

baik pemimpin maka baik lah pengikut atau rakyatnya.

Perawi said...

Alhamdulillah....hilanglah wang pendahuluan BN kali ini, dengan turunnya Utz Nasharudin. Tomohan diatasnya telah hilang...heeee3. Takbir

Perawi said...

"Siapa undi UMNO masuk neraka, siapa undi PAS masuk syurga"

Kalau dah tolak hukum Allah...apa maknanya, confirm ahli nerakakan?

Allah SWT tidak terima bagi org dosa syirik, menyamakan Allah dgn yg lain - Jin Shamsudin, Iblis dll

Perawi said...

Wolf....rakyat Islam di Malaysia dah muak dengan ajaran hadhari...yang tiada dari zaman Nabi Muhammad SAW.

Perawi said...

wolf said...
Apa pula hukum orang yang tak reti berterima kasih dan bersyukur??? SUSAH CAKAP DGN ORG GINI...ADAKAH BN PEMBERI REZEKI...KAN REZEKI ITU DATANG DARI ALLAH...BUAT APA TERIMA KASIH PADA MANUSIA, TAMBAH LAGI EGO, RIAK, TAKABUR, SOMBONG, & BANGANG....ALLAH PUN TAK SURUH ...BERI SUMBANGAN PERORANGAN MASUK SURAT KHABAR...SETIAP AMALAN BERGANTUNG PD NIAT.

July 11, 2009 8:25 AM

Perawi said...

WOLF SAID Kalau takde UMNO korang semua masih duduk dalam hutan! ORG ASLI PUN DAH KELUAR DARI HUTAN....

Jangan nak samakan perjuangan PAS dengan perjuangan Rasulullah...KALAU TIADA UMNO PERUNDANGA ISLAM SUDAH DIDAULAT DIMSIA.

Nik Aziz pernah kata "sanggup berkawan dengan syaitan". ORG YG TOLAK HUKUM ALLAH IBLIS/SYAITAN/UMNO

Hadi awang kata "Penduduk Batang Ai yang pakai cawat tak pandai mengundi" SEPATUTNYA PILEH PR BAGI MENGAJARNYA BN YG KIANAT 1MSIA...JLN RAYA TERUK MACAM DIKEJAR HANTU RAYA...JAMBATAN TIADA MASIH BANYAK PAKAI TALI GANTUNG....SEMUA BERGANTUNG JLN AIII SAMPAI BILA????? UNDI PAKATAN RAKYAT ANDA LEBEH SELAMAT....PRU13 NANTI

yohteh said...

kalau tak silap gue.. wolf adalah makhluk binatang.. spesis ni memang menyalak.. tu pun kalau tak silap la..!

AkuSaudaramu.. said...

Wolf aku nengok mcm budak2 x abis blajar jer...tanya soklan yg da rata2 org ramai tahu... Macam kes ISA la.. si najis tong losak lepas 13 org.. dan mereka berterimakasih pada kelajaan la.. SAMA KES si pencuri motor memulangkan semula motor tapi masih xda tayar depan blakang pada tuannya kemudian mintak tuan motor ucap trima kasih la pulak.. X patut la.. Kenapa dia di panggil pencuri? sebab yg sama ISA mencolek mangsa tanpa dakwaan serta perbicaraan.. memng sama ngan pencuri amik tanpa izin da pulang mintak tq ka? Aku rasa elok wolf duk diam2 lebih baik dari terus menampilkan kebodohan akal. Malah dosa kering dpt bila membantu pihak yg zalim pada mangsa2 ISA.

Perawi said...

MARAH betul kawan saya (seorang bloger) kepada sepasang guru yang juga pengundi di Manik Urai kerana tidak bersedia mengizinkan rumahnya dijadikan tempat makan malam Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin Yaasin. Pasangan itu adalah guru, suami mengajar di Sekolah Menengah Manik Urai dan isterinya mengajar dii sekolah Menengah Lakloh.

Menurut catatan kawan itu dalam blognya, suami isteri itu mengunci rumahnya dan lari meninggalkan rumah apabila menyedari Umno mahu menjadikan rumahnya sebagai tempat makan malam atau persinggahan sambil berkempen oleh Muhyiddin, yang juga Menteri Pelajaran.

faizal said...

sudah menjadi tradisi bagi Khalifah Ur Rasyidin yang empat, mereka tidak akan menyerahkan apa-apa jawatan kepada orang yang cuai beribadah (terutamanya solat) kerana khuatir amanah rakyat jatuh ke tangan orang-orang munafik.

fitflex said...

http://www.malaysiakini.com/news/108282

berita tergempar.nie aku cerita yg umno/bn reka2.

fitflex said...

kpd faizal.ko tlg cari jap cerita pasal perang jamal antara saidatina a'isyah dgn usman bin affan..
ada x persamaan dgn tg nik aziz lani???

fitflex said...

faizal said
--------------
apa yang tak samanya..PAS memperjuangkan islam seperti rasulullah.
kita sebagai umat islam seharusnya memperbaiki diri dan meletakkan islam sebagai tujuan hidup.


rasulullah dulu walaupun besama dgn puak kafir,beliau diangkat jd ketua.dlm pr pas jd ketua ke???

DongfangWuDi said...

sifat2 terpuji orang2 pas...

'sentiasa mencontohi apa yang dibuat oleh unmo...'

Kalau ditanya...kenapa pas bersekongkol dengan orang kafir dap?

mereka akan jawab...umnopun sama dengan mca mic...

Kalau ditanya...mengapa kenapa pas takut pada dap?

mereka akan jawab...umnopun takut dengan mca

Kalau ditanya...kenapa negeri2 pas bela babi?

mereka akan jawab...negeri2 umno lagi banyak...

Kalau ditanya...kenapa bagi tanah 999 tahun pada cina?

mereka akan jawab...unmo lagi banyak bagi...spore...batu putih...

ITULAH SIFAT2 TERPUJI ORANG2 PAS

fitflex said...

jd apa beza pas dgn umno??

DongfangWuDi said...

beza pas dengan umno...

perogol, peliwat, perompak yang pangkah pas...semuanya masuk syurga.

manakala orang warak yang undi umno...akan ditendang ke neraka

ikut kata nik ajis leeee...

Naruto sensei said...

Jadi apa beza otak fitflex dengan otak si Dong fa wudi nih..?

Jawapannya ialah dua2 sakit mental ..

Kah kah kah ....

Naruto sensei said...

DongfangWuDi

Tuan Guru ikut firman Allah dalam Al-Quran .. Siapa yang tolak Islam memanglah masuk Neraka..

So UMNO tolak Islam maknanya menempah neraka lah tu..Walau kau warak sekalipun sokong UMNO makannya kamu sendiri akui yang kamu tolak Islam..

Tu pun tak belajar ke...

oo ye lah kamu kan cina mana kenal Islam ha ha ha ...

Naruto cool je

fitflex said...

bukti2 org sakit mental mmg jelas.contoh terdekat ialah naruto...

Baginda Reformasi said...

salam naruto anda tak ke perisik rakyat ke sekarang? moh on9 chat

Baginda Reformasi said...

faizal said...
PRINSIP-PRINSIP NEGARA ISLAM

Negara islam ditegakkan di atas empat prinsip yang penting

1. Prinsip Syura

2. Prinsip Keadilan

3. Kebebasan

4. Persamaan

Baginda Reformasi said...

faizal said...
PRINSIP-PRINSIP NEGARA ISLAM

Negara islam yg ditegakkan oleh umno

1. Prinsip ketuanan melayu
2. Prinsip tangkap orang yg menegak Keadilan
3. tiada Kebebasan bersuara
4. Persamaan =1malaysia

Naruto sensei said...

fitflex

Kamu sakit tu tak mengaku pulak ...
Seleweng fakta semata nak betulkan apa yang kamu kata ..ha ha

Semalam pun kamu tak terjawab soalan saya lah..lawak

fitflex dah mental ..

Marah sampai merah bijik mata

Naruto cool je layan adik fitflex

Naruto sensei said...

Baginda saya kat Perisik sekarang

TokBatinSenoi said...

Bawak jer Ka'bah keMANIK URAI.. beres

Naruto sensei said...

TokBatinSenoi

Sekejap macam Ustaz, sekejap macam Ajaran sesat, sekejap macam orang baik sekejap macam orang mabuk..

Ntah le..

Orang nak ke Mekah dia nak Kiblat ke MU..macam tu letak je kat rumah tok..

Naruto rileks je

Naruto sensei said...

TokBatinSenoi

ha ha Nak jadi Pengadil di Neraka tak payah lah offer saya...

Sekejap macam Ustaz, sekejap macam Ajaran sesat, sekejap macam orang baik sekejap macam orang mabuk..

Ntah le..

"yura yura bagero hotaru no hikari bakka houkiboshi"

Naruto: Seishun Line..ha ha

faizal said...

"Tukar agama seketika, bukan lama sangat tak apa," kata seorang petugas di sebuah rumah pemimpin Umno di Kuala Lumpur ketika membahagikan wang tambang kepada pengundi Dun Manek Urai.

didin said...

kita hidup untuk bangsa ka?kita hidup untuk agama kan..Perjuangan bangsa tidak kemana saudaraku,perjuangan agama kita membawa ke syurga..Bukan hendak berselindung di sebalik agama(wolf),tapi kita ni jangn hidup dalam sekular,memisahkan kehidupan dengan agama..Kita beragama,ikutlah syariat agama..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...