Tuesday, January 27, 2009

SELAMAT DATANG KE BBC PERAK

Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan Negeri Perak (BBC Perak), Drs Khalil Idham Lim bersalam dengan Datuk Nasarudin Hashim, Adun Bota sambil mengalu-alukan penyertaan beliau ke kelab itu selepas meninggalkan Umno dan BN. Dengan kemasukan Nasarudin, BBC Perak kini mempunyai 32 ahli manakala BN tinggal 27.

10 comments:

abe MIE 'TERJAH' said...

Tunggu Najib jadi PM..lebih ramai akan lompat masuk BN..adakah ia dianggap sebagai tindakan bermaruah?

wakil rakyat kena kerja untuk rakyat bukan rakyat bekerja untuk mereka... rakyat hendak makan nasi bukan makan propaganda lompat parti....

2004, nik aziz pernah menyuruh ahli PAS Kelantan bersumpah untuk tidak lompat parti ke UMNO. Kenapa> PAS pun takut...sekarang PAS dah berubah ...

jangan pergunakan Islam untuk memperbodohkan orang Islam...

http://pkrpasdap.blogspot.com

mat_terab said...

Kalau ramai tua berjanggut nak manpos nak buat hape.....(dialog P.ramlee)
ala BN dah nak manpos ada ka lagi orang kebuloq nak masuk BN.....?
Puak-puak pencacai macang abe mie ja yang pelahap nak masuk BN, yang masuk BN semuanya nak cari makan macam saiful sumpah, dan ezam sesumpah.....

jit tontoya said...

hoi mangkuk hayun si terjah,

tiada siapa guna islam untuk memperbodohkan orang. kamu itu yang bodoh kerana tidak faham islam. bangan punya otak.

tokpar@ng said...

bertambah lagi sorang org kita.
semakin kukuh kerajan perak.

Juraimi Zainal said...

cian pencacai abe MIE TERJAH... asyik tukar nama jer... melilau kesana sini...

abe MIE 'TERJAH' said...

tukar nama apa pulak juraimi? jangan tukar bangsa dan agama sudahlah...melalok jea. nak bangkang pun biarlah tahu sesuatu perkara jangan air longkang pun minum kalau DAP suruh...

tuk perak said...

welcome...
welcome...
welcome...
abg mie....sape yang pergunakan islam dan kita tak pun memperbodohkan islam...
abg mie ni sebelah mana..rasanya dacing kot..
Kalau kita tak faham islam 2 tanyalah pada orang yang tau..jagn agak-agak je

wakil rakyat mana yang abg mie kata bekerja untuk rakyat rasa nya wakil rakyat umno sehingga pemilihan ni mana ada kerja untuk rakyat...asyik bekerja untuk UMNO je..jangan lah ingat UMNO 2 saja yang jadi Rakyat..itu maknanya abg mie ni tak belajo abih...sekolah buta huuf la 2...

tuk perak said...

melampau dah abg mie ni...dah terlampau bodoh nampak nye..mane ade orang DAP suruh rakyat minum air longkang ...kalau abg mie orang yang bermaruah tak kan nak hina rakyat sebodoh itu....macam ni la orang UMNO bercakap..patut lahsemua orang nak lompat dari UMNO...cakap tak ade Fakta ikutcakap je

dolahkayu said...

tak ada sapa pun yang berada dalam umno, kecuali untuk duit ...

abg mie terjah ni pun entah dari mana datangnya ...

tapi aku rasa dia budak umno yang baru grad kursus penjagaan kanak-kanak anjuran kemas..

sebab mentaliti tak lebih dari guru tadika kemas .. aku tengok kat kuala pilah, mamat pemuda umno pun join program guru kemas ..

tak tahulah diorang tolong pasang PA sistem atau tolong mengurat pelatih guru kemas...

asalbayu said...

Adun BN dari UMNO cari zon selamat!

Tak lama lagi mereka pasti diminta isikan tabung penyelamat Kelab Maya UMNO (KMU) kerana Dr Halimah bakal failkan saman saman terhadap KMU berjumlah RM 40 juta sebab buat fitnah konon dia ditangkap berkhalwat.

Dulu Teresa Kok failkan saman Utusan RM 30 juta kelam kabut UMNO wujudkan tabung seumpama itu. Takkan Adun UMNO tak hulur.

Heh... heh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...