Tuesday, May 19, 2009

PAS nafi laporan akhbar tentang jumlah pencalonan

KUALA LUMPUR, 19 Mei: Jawatankuasa Pemilih PAS memberitahu pihaknya tidak bertanggungjawab terhadap laporan jumlah pencalonan pimpinan PAS sebagaimana yang disiarkan oleh sebuah akhbar harian baru-baru ini.

"Kami tidak pernah memberitahu mana-mana pihak tentang jumlah pencalonan itu dan kami tidak ada kaitan dengannya," kata Datuk Mustafa Ali, Pengerusi Jawatankuasa Pemilih PAS.

Beliau berkata demikian dalam sidang media jawatankuasa itu di Pejabat Agung PAS semalam.

Baru-baru ini, akhbar harian berkenaan melaporkan berdasarkan sumbernya, Timbalan Presiden PAS, Nasharudin Mat Isa mendapat 60 peratus pencalonan untuk jawatan timbalan presiden.

Akhbar itu juga melaporkan, Datuk Husam Musa dan Mohamad Sabu masing-masing mendapat 20 peratus.

"Angka itu pun tidak betul," kata timbalan Mustafa, Ustaz Hassan Shukri dalam sidang media yang sama.

Menurut Mustafa, hanya calon berkenaan sahaja yang tahu berapa jumlah pencalonan yang mereka dapat kerana ia disampaikan oleh pihaknya kepada calon berapa jumlah pencalonan yang mereka dapat untuk setiap jawatan.

73 comments:

wolf said...

Itulah dia sikap Naruto...

Cakap dakwah berapi-api...tapi saudara islam dok dikutuknya bila tak tak sependapat dengannya...

Tapi itulah sebenarnya sikap puak-puak ni...cepat naik hangin kat orang melayu sendiri....

Tapi kalau kaum Ngeh dan Nga tu yang buat....oohhh bukan main toleransi lagi sampai sanggup nak jaga hati dan sensitiviti kaum ngeh dan nga dan hind

Tapi UMNO/BN cool jer...

Tak payah pilihanraya utk selesai politik kat Perak nun...

rakyat dan bagi mandat masa PRU12. Puak-puak ni dah termakan hasutan Anwar yang suruh bubar DUN.

Nak pilihanraya skali lagi buat apa...ambil cermin dan cermin diri tu dulu...kehhh...kehh..kehh

wolf said...

Tahniah kepada PM kerana bijak mengatur strategi dan tidak termasuk ke dalam taktik kotor pembangkang...

Biar diorang berpolitik sorang-sorang...

UMNO?BN akan terus membangunkan ekonomi negara agar semua rakyat dapat menikmati kemakmurannya...

cayalah..PM..."We Salute You"...

Sebab tu lah UMNO/BN cool...

Naruto sensei said...

kah kah kah sikap tak cool si serigala Wolf...takut ke melalak sorang2 kat sini..ha ha ha

Macam keset rosak je..dok ulang2 benda yang dah lapuk ...
Apa barang kecoh2 ni... tak cool le

Yang hangin sampai berdendam ni kenapa ..tengok saya cool je kah kah kah...

Berani Burukkan orang di belakang sahaja ...kah kah kah boleh belajar ni..sekolah mana ajar benda nih Wolf.. ha ha ..

Saya.. kalau orang suka kutuk time belakang ni tak tahulah jenis melayu apa ni..! kah kah kah

tak bertanding tak payah lah menyibuk...Buat malu je ha ha ha

Mengulas berapi2 tapi parti sendiri bersikap penakut.. Sama lah perangai tu...tak gitu Wolf

ha ha ha cakaplah apa nak anda cakap oo wolf hakikat tetap hakikat

Satu Malaysia tahu BN PENAKUT...
Dan satu Siasah tahu Wolf buruk perangai..kah kah kah

Rileks wolf tengok komen hang hentam saya hangin semacam je..kah kah kah..


PR cool je bertanding...

Naruto sensei said...

1,000 ahli Umno Kangar keluar parti?

Abdul Rahim Sabri | May 19, 09 1:23pm

Tindakan ahli-ahli Umno yang didakwa melompat parti untuk menyertai PKR secara terbuka di Perlis, khususnya di Kangar, menimbulkan tandatanya apakah ianya tanda membantah pelantikan Menteri Besar, Datuk Seri Md Isa Sabu sebagai pengerusi Umno negeri yang baru.

Dr Md Isa yang juga ADUN Bintong, merupakan ketua Umno bahagian Kangar.

Malaysiakini difahamkan seorang bekas pemimpin Umno bahagian Kangar telah mengisytiharkan keluar parti itu bersama-sama kira-kira 1,000 ahli parti itu untuk menyertai PKR, bulan lalu.

Ketika dihubungi Malaysiakini, seorang pemimpin Umno bahagian tersebut yang tidak mahunya disebut, mengesahkan perkara itu berlaku tetapi berkata, tidak tahu apa puncanya.

Beliau juga mengesahkan kumpulan tersebut bertindak keluar Umno selepas selepas Dr Md Isa dilantik menerajui Umno Perlis, menggantikan bekas menteri besar, Datuk Seri Shahidan Kassim pada 24 April lalu.

"Mereka buat (keluar) secara terbuka," katanya ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

Ditanya sama ada bekas pemimpin Umno itu mempunyai masalah dengan Dr Md Isa, beliau berkata: "Saya tak tahu".

Shahidan dilantik MT

"Tetapi setahu saya, bekas pemimpin Umno berkenaan, turut menghadiri perhimpunan agung Umno hujung Mac lalu," tambahnya.

Ia, tambahnya, diikuti pula dengan penubuhan bahagian DAP di ketiga-tiga bahagian - Padang Besar, Kangar dan Arau - yang dirasmikan dua minggu yang lalu.

Kemelut politik Umno di Perlis tercetus selepas pilihanraya umum 2008 apabila Shahidan tidak dilantik semula sebagai menteri besar.

Shahidan juga enggan melepaskan jawatan pengerusi Umno negeri kepada Dr Md Isa.

Bagaimanapun bulan lalu, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan rombakan pengerusi Umno negeri-negeri.

Najib yang juga presiden Umno melantik Dr Isa Sabu mengetuai Umno Perlis.

Jawatan kosong

Datuk Zahidi Zainul Abidin yang juga ketua Umno Padang Besar, dikekalkan sebagai timbalan pengerusi Umno negeri.

Manakala Shahidan yang juga ketua Umno bahagian Arau, pula dilantik sebagai ahli Majlis Tertinggi (MT) Umno.

Mengenai badan perhubungan Umno negeri, setakat ini, Dr Md Isa belum lagi mengisi kekosongan bagi jawatan setiausaha, bendahari dan ketua penerangannya.

Sebelum ini, Datuk Hashim Suboh yang merupakan penyokong kuat Shahidan memegang jawatan ketua penerangan Umno negeri.

"Kalau dulu ada juga orang lobi-melobi jawatan tersebut, tapi sekarang orang macam tak peduli," kata seorang pemimpin Umno negeri itu.

"Sampai sekarang orang tertanya-tanya (siapa yang akan mengisi jawatan itu)," tambahnya.

Perlis mempunyai tiga bahagian meliputi 330 cawangan dengan sejumlah kira-kira 54,000 ahli.

Malaysiakini.com

Naruto sensei said...

Kah kah kah 1000 beb lagi ramai semalam 50 je kah kah kah..

ONE MALAYSIA BN KUCAR KACIR..

kah kah kah

PR cool je bertanding...

detectiveconan said...

BN lantik Chua ketua penyelaras rampas negeri Pakatan
Jimadie Shah Othman | May 18, 09 7:23pm
Dewan Tertinggi BN hari ini melantik Timbalan Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek sebagai ketua penyelaras BN bagi merampas semula negeri-negeri yang kini dikuasai Pakatan Rakyat.

Ketika mengumumkan perkara itu, Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, ia merupakan jawatan baru yang diperkenalkan 'untuk memfokus terhadap negeri-negeri yang bukan diperintah oleh BN. - malaysiakini
------

BN lantik kaki poen sebagai penyelaras rampas negeri pakatan rakyat.. lawak-lawak...
senang je nak sekat dia dari rampas negeri pakatan rakyat.. kasi ammoi baaaeeeekkkk punya layan dia tak rampas lee...
najib mongolia ni dah pening. punya nak rampas negeri pakatan rakyat sampai cari pemimpin pun ada rekod baaeekk punya.. elok la pemimpin UMNO memang mcm tu semua kaki pompuan.. korang setuju tak dengan apa yang aku cakap
najib + altantuya
ghani othman (MB johor) + bini orang (nama apantah MP johor gak)
Mahathir khalid + puteri UMNO kedah
chua soi lek + pompuan simpanannya
banyak lagi la tapi aku tak ingat hehehe...

BN Coool je...

detectiveconan said...

beliau (zambry mugabe) telah mengutus sepucuk surat kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak memohon peruntukan segera sebanyak RM50 juta bagi pembangunan Lapangan Terbang Sultan Azlan Shah di Ipoh.- malaysiakini
----

Sejak bila Zambry mugabe ni di sahkan sebagai MB Perak?? terus minta peruntukan RM 50 juta untuk lapangan terbang di perak. tu kira nak kaburkan mata rakyat perak le tu dengan RM 50 juta.. dia ambik 5% pun kaya dah.. lapangan terbang pulak letak nama sultan azlan shah, hehehehe nak bodek sultan le tu. memang zambry mugabe ni gila kuasa la.. dia pun gila
kah.. kah.. kah...

BN cooool je...

detectiveconan said...

zambry naik tocang

May 13, 2009 · Print This Article
(unedited dari blog kuda ranggi)

Datuk Dr Zambry Abdul Kader sudah naik tocang apabila dia nak samakan kedudukan dan apa yang sedang berlaku di Perak dengan apa yang dialami oleh pejuang kemanusiaan Afrika Selatan dan Negarawan Dunia Nelson Mandela dan wira rakyat dan pejuang hak kesamaan manusia Mahatma Ghandi.
Agak keterlaluan bagi Zambry untuk menyamakan dirinya dengan Mandela mahupun Ghandi apatah lagi untuk memetik ucapan pejuang hak asasi manusia Amerika Syarikat Dr Martin Luther King sebagai sesuatu yang nak membenarkan apa yang sedang dialaminya.
Kedudukan Zambry sendiri masih menjadi tanda tanya walaupun dia mendapat perintah Mahkamah Rayuan yang diadili oleh seorang hakim. Perintah Mahkamah Rayuan itu masih samar-samar.
Hakim Ramly Ali yang bersidang seorang diri di Mahkamah Rayuan Putrajaya hanya membuat perintah menangguh penghakiman Mahkamah Tinggi KL bahawa MB Perak yang sah dari segi undang-undang adalah Datuk Seri Ir Mohamad Nizar Jamaluddin, dan bukan membuat perintah bahawa MB yang sah adalah Zambry.


Perintah yang dibuat adalah tangguh, bukan batal atau ketepikan perintah Mahkamah Tinggi. Jika tangguh bermakna akan disambung semula satu hari kelak. Jika Mahkamah Rayuan perintah untuk membatalkan atau mengetepikan perintah Mahkamah Tinggi, maka ia dengan sendirinya menafikan kesahihan Ir Nizar sebagai MB. Oleh kerana perintah sedemikian tidak dibuat, maka Ir Nizar masih MB yang sah, bukan Zambry.
-Perakdaily.com-

hehehehe... zambry banyak gelaran gak la.. zambry mugabe, zambry mandela, zambry mahatma ghandi. orang UMNO plak gelar zamrby sebagai obama malaysia. obama konon pirah... pangkat zambry tinggi dari najib.. najib hanya gelaran altantuya..
macam pelaaq!!

BN coooool je...... hehehe

mat gerento said...

BN lantik kaki poen sebagai penyelaras rampas negeri pakatan rakyat.. lawak-lawak...
senang je nak sekat dia dari rampas negeri pakatan rakyat.. kasi ammoi baaaeeeekkkk punya layan dia tak rampas lee...

_______________________________________

betoi jugak apa ko kato tu conan...ape kate aku cadangkan ko bagi je adik pompuan ko tu pada si chua tu...

pasti selamat negeri pakatan...
berkorban la sikit bro...sikit je

detectiveconan said...

MAt gerento,
awat la puak UMNO benggong betoi la..lelaki dengan pompuan pun tak dapat nak beza kan.. meh aku nak ajaq.. perbezaan antara lelaki dan perempuan ialah.. lelaki ada senjata panjang-panjang macam pistol. pompuan ada lubang je.. cuba hang tengok hang punya macammana.. adakah panjang-panjang macam pistol ke atau ada lubang jeer.. tapi aku yakin hang punya panjang-panjang mcm pistol.. semua orang lelaki UMNO punya panjang-panjang mcm pistol termasuk najib ,aku percaya.. cuma 1 je tak ada.. tau apa dia.. TAK ADA TELOQ!..
kah kah kah kah kah.......


BN Cooool je.....

detectiveconan said...

adik aku laki daa... kah kah kah kah

BN cool je

uncle nano said...

pinjam kat sahabat umno...

cayalah..PM..."We Salute You"...

Sebab tu lah UMNO/BN cool...

aku ni kesian kat puak-puak Pakatan Rakyat,nak wat sukan rakyat pun tak da duit,nak buat kenduri rakyat pun minta sedekah, duit cukai negeri Pakatan rakyat depa buat jolii katak.yang kesian rakyat-rakyat yang mengundi mereka.merana dan teraniaya.apa yang mereka dapat?penuhkan taik telinga dengar ceramah orang-orang yang tak bertemadun.

Kerajaan Barisan Nasional tidak perlu dijelaskan apa yang telah mereka lakukan sehingga kehari ini.hebat-hebat!!!

tidak mungkin ada kerajaan lain yang sehebat BN untuk memerintah malaysia.

salute our PM & Barisan Nasional

Masyarakat Malaysia cemerlang dibawah pemerintahan Barisan Nasional.

Baginda Reformasi said...

MCA: WE ARE A SECULAR NATION news strait times JULY 19 2007- BIAQPILAH kate UMNO... hark...tui!

wolf said...

Conan...ohh...Conan

Aku setuju dengan kau 100%...
BN memang cool....

cayalah..PM..."We Salute You"...

Sebab tu lah UMNO/BN cool...

Tontoya said...

Ada lagi anjing wolf ni...menyalak lagu yang sama..cool..cool..padahal umno dah nak mampos ..We salute you pm..Kah kah kah..sokong le pm penakut tu... Nak lawan kat penanti pun penakut...Pas,walaupun dia tahu tak boleh menang kat johor,sabah pun dia lawan jugak..anak jantan..kalah menang adat bertanding..Malu woi..Penakut..nak jawab tuduhan negara luar pun takut..berani kerana benar,takut kerana salah...yang menyokong dia pun tak tahu malu..Kah kah kah bengong..

Tontoya said...

Ni lah dia akhbar utusan meloya ni..suka sangat buat fitnah..dari mana dia dapat sumber berita tu pun tak tahu..sapa lagi le yang nak percaya..

AZRI said...

umno tak payah dok mimpi la nak rampas balik negeri yang ditadbir oleh pr.....baik umno jaga negeri yang umno perintah aje, aku takut dalam pru 13 nanti umno akan tewas........

situasi yang berlaku sekarang menyukarkan umno untuk pulih sepenuhnya, keyakinan rakyat terhadap umno semakin kurang...kecuali puak pencacai umno ni!!!!!!!!!!dan keyakinan rakyat terhadap pr semakin memuncak..walaupun umno melakukan perubahan dalam kepimpinan, tetapi rakyat melihat umno masih pada tahap yang lama dan semakin menurun......

berita umno tidak masuk bertanding dalam prk penanti, merupakan kemuncak ketidakyakinan rakyat terhadap umno.....umno di lihat sebagai sebuah parti yang tidak ada maruah dan harga diri........

kalah sebelum bertanding adalah lebih dayus dari kalah dalam pertandingan........

Tontoya said...

Presiden mca..Datuk seri ong tee keat tak bersetuju dgn soi lek yang hendak berbincang dengan naib presiden pas,Datuk Husam Musa mengenai krisis di Perak...
Kalau tak bersetuju tak payah lah woi..kami pun tak hingin..Tak kelapah nak bincang ngan korang..Jenis tikam belakang.kami nak satu je,dun dibubarkan..

Tontoya said...

Presiden mca..Datuk seri ong tee keat tak bersetuju dgn soi lek yang hendak berbincang dengan naib presiden pas,Datuk Husam Musa mengenai krisis di Perak...
Kalau tak bersetuju tak payah lah woi..kami pun tak hingin..Tak kelapah nak bincang ngan korang..Jenis tikam belakang.kami nak satu je,dun dibubarkan..

bunga said...

Assalamualaikum semua.

PERHATIAN, PERHATIAN :_0

SAYA MENYERU DENGAN PENUH PERHATIAN!!!!

KEPADA SEMUA BLOGWAN DAN BLOGWATI SEKALIAN.. MARILAH KITA LIHAT KEPADA GAMBARAN YANG LEBIH BESAR.
JANGAN ASYIK GADUH KERANA AGENDA-AGENDA TERTENTU DISEBABKAN KITA DIBAYAR MEREKA. MARILAH KITA SAMA-SAMA MEMBANTU PIHAK KERAJAAN MEMBINA NEGARA BANGSA DAN MENBANGUNKKAN EKONOMI YANG SEMAKIN MERUNTUH INI.

MUNGKIN SEKARANG ADA YANG TENGAH TERSEPIT DISEBABKAN SUMBER KEWANGAN TAK CUKUP. DI SINI SAYA MENAWARKAN ALTERNATIF UNTUK MEMBANTU ANDA SEMUA. CLICK DISINI.
$6.00 Welcome Survey After Free Registration!MANALAH TAHU DAPAT MEMBANTU KITA SEMUA. DI SAMPING KITA MENGHABISKAN DUIT AMARIKA JAHANAM!!!
MARI SEMUA...CLIK $6.00 Welcome Survey After Free Registration! $6.00 Welcome Survey After Free Registration!

detectiveconan said...

wolf...

hehehehe BN Cool...
takper coool... tu yang kalah PRU 12 tu dan aku harap terus cooool sampai bila-bila.. PRU13 ni BN lagi coool.. PR rampas 2/3 mejoriti di parlimen dan mejoriti negeri di semenanjung malaysia. bagi sabah serawak je kat BN hehehehe...

BN cooool.........

uncle nano said...

PUAK-PUAK PAKATAN RAKYAT DAH BUAT AKU MACAM NAK MUNTAH.
KALAU DSAI LALU DEPAN AKU, AKU PTUIHHHHHHHH KAN JER.
ANGAN-ANGAN NAK DAPAT 2/3 KONON..PIRAHHH MABOK PUNYA PAKATAN.

Tontoya said...

Dah tentu D.Conan..PRU 13 nanti rakyat akan menolak umno dan memenangkan calon2 melayu dari Pas dan Pkr..selepas pru12, disemenanjung PR menguasai 53% undi popular dgn menguasai 6 negeri trmasuk WP..sabah dan sarawak nanti dia akan ikut trend semenanjung..Kalau BN dah lemah rakyatnya takkan pilih lagi..PR sudah bersedia untuk ke Putrajaya..insyaallah.
Takde dok angan angan le orang tua Nano..Akan menjadi kenyataan dgn sokongan rakyat yg semakin bertambah kepada PR..

jaam said...

Dah tentu D.Conan..PRU 13 nanti rakyat akan menolak umno dan memenangkan calon2 melayu dari Pas dan Pkr..selepas pru12, disemenanjung PR menguasai 53% undi popular dgn menguasai 6 negeri trmasuk WP..sabah dan sarawak nanti dia akan ikut trend semenanjung..Kalau BN dah lemah rakyatnya takkan pilih lagi..PR sudah bersedia untuk ke Putrajaya..insyaallah.
Takde dok angan angan le orang tua Nano..Akan menjadi kenyataan dgn sokongan rakyat yg semakin bertambah kepada PR..

???????????????????????????????????

BERANGANLAH....HUHU...
KAU TAK BACA KE BERAPA KERUSI UNTUK PAS DAN PKR?
AKU RASA BANYAK LAGI KERUSI UNTUK DAP.

ALAMAT KENA KUDA KAYU LAH .....

KALAU KOMUNIS TUH NAK PERINTAH NEGARA, KAU ORANG KENA JUMPA AKU DULU...HUHU..

TAK DAPEK DE MBONG!

Tontoya said...

Ko sapa jaam..nak perintah negara nak kena jumpa ko dulu..Ntah pencacai mana ntah...Raja kot dia ni..
Piiirah lu..dengki tak bertempat...Umno dok jadi kuda kayu buat buta je korang..bila PR dapat merintah nanti segala kesalahan korang umno akan diadili..he he he

mat gerento said...

hihihihihihihi...

tontoyol punya angan2 lebih besar daripada dia punya tuan kat pr tu...

sedarlah diri tu sapa...kaduk

nanti masuk angin keluar air mani nuar...oiii

Naruto sensei said...

Sahabat PR semua korang tak payah layan Puak2 kecewa tu.. ha ha mereka cakap tu nak sedapkan hati je tetapi hakikatnya PM dia Penakut..

Diaorang makan hati tu ..Berapi memuja anak buah kominis hitam Tun Mugambe tu... sedangkan dalam baik punya makan hati ha ha ha...Bacul..

Tak caya suruh diorang pakai baju BN keluar jalan2 sekarang ..Kah kah kah Gerenti kena kutuk punya..

kita cool je sekarang ni..ahli pun bertambah 1150 orang dah he he dalam masa dua hari dapat 1150 orang, kalau 4 tahun lagi tak tumbang BN dibuatnye..kah kah kah..Malu PM ku Bacul...

PR cool je bertanding..ha ha ha ..

Tontoya said...

Terimalah hakikat umno dah dibenci rakyat..takbleh nak dipulihkan dah..kapal dah nak tenggelam..baik korang terjun cepat sebelum korang mampuih..Pi naik kapal baru yang lebih besar dan kuat..

Naruto sensei said...

mat gerento

Pelawak.. hidup lagi anda kat sini..kah kah kah..

takpayah cakap banyaklah kalau tak bertanding.. buat apa kecoh2 ni macam BN pulak yang bertanding kah kah kah taulah dah makan hati ..

Saya tahu korang sebenarnya nak sangat BN bertanding..sebab tu lah berdegar2 komen kat sini kah kah
kah

Tapi nak buat macam kan kuasa ditangan Mat monggol.. yang kecut tengok kak Aminah bertanding ka ka ka..nampak bayang Altantuya ooii..

Pergilah merayu kat najib tu jilat2sikit mana lah tahu terbuka hatinya nak bertanding balik.. ha ha ha..

Tengok cara korang komen pun alahai macam orang makan hati je..tak dapat tanding tumpang komen pun jadilah...ha ha ha

PR cool je bertanding..ha ha ha..

Naruto sensei said...

Sedarlah diri tu puak UMNO ooi

Anda dah disahkan oleh
Najib Al-Monggol ..Anda semua tidak layak bertanding ha ha ha ..

Kesian pulak saya tengok korang nih
tak dapat bertanding dapat tumpang komen pun jadilah ...ha ha ha

PR cool je bertanding...ha ha ha

Tontoya said...

Kah kah kah.. Mat kelentong kecewa tak dapat nak gi kempen kat penanti..tak dapat le dia upah nasi bungkus panjat pokok pasang bendera..takdapat le dia ngorat puteri umno..Tak sedar diri yg dia hudoh...kah kah kah..malu woi... najib penakot..hu hu hu...cool le mat kelentong..tak lama lagi BN nak jadi pembangkang...

detectiveconan said...

hehehehe...
polis kata jangann.....

BN cooool....
BN terus coool yee....

Naruto sensei said...

Tontoya My fren

Kesian meroyan mereka ni Bn tak bertanding..dapat tumpang komen pun jadi lah...

Tak dapat lah buat part time bloggers..punah harapan..ingauan RM hilang sekelip mata..ha ha

Tu lah macam saya katakan tadi cakap berapi konon dalam jiwa, dia makan hati... berani ke puak2 ni sekarang pakai baju BN keluar
jalan2 sekarang kalau nak nahas kena kutuk..Ha ha ha ...

PR cool je bertanding..ha ha ha

AZRI said...

puak-puak umno ni sekarang mabuk dengan cina buta laaaaaaaa........

korang tak payah busybody la....umno dah kalah.....terima lah hakikat yang parti korang dah tua macam rimau tua si jaam 2......

yang mat gerento........ko dh gerento dengan mak janda mana? atau dengan mama rosmah arrrrrrrrrr.....

Tontoya said...

Kesian diorang ni tak dapat le naik bas free nak gi kempen..Dapat mencarut kat sini pun jadile..nak tunggu kat perak pun mugabe tu lagi penakot nak bubar dun.Harap samseng dalam dun je..dah meroyan pencacai umno ni terkena virus H1N1 bawaan menatang baby tu...ish..tak dapat nak dibayangkan malunya umno ni bila PR bertanding lawan calon bebas je..hu hu hu kuih kuih kuih...

Naruto sensei said...

detectiveconan dan geng semua !

All My Fren

Pak Lah mesti gelak besarlah tengok Najib sekarang..Mesti dia kata.

Pak Lah pun berkata." Ha ambik ko nak sangat jadi PM. Baru kau tahu tinggi rendah langit nih,
oo.. dulu kata aku punca kalah, sekarang dia lagi teruk... kah kah kah PM Penakut kah kah kah." kata Pak Lah sambil tidak tertahan lagi gelaknya..

Najib memandang dengan wajahnya yang masam.."Ala jangan la U kutuk
I, takut lah.. hantu Toya tu datang kat sana Ngeri I tau". kata PM Najib sambil mengetap bibirnya yang merah berlipstik tu..

Datin Rosmah pun menjegilkan matanya sambil mengherdik." Tu lah..! buat perangai lagi dengan betina tu, tengok sekarang perangai penakut hang tu pun dah macam Betina..! Meluat aku !",.disergahnya Najib seperti serigala yang mahu menerkam mangsanya..

Pak lah semakin terkekeh-kekeh ketawa." kah kah kah lantak ko lah Najib dapat bini macam ni, Nasiblah ko",Kah kah kah ketawa lagi Pak Lah

itulah cerita disebalik tabirnya..

Dan PR semakin hari semakin mendapat sokongan Rakyat sehingga hari ini seramai 1150 orang telah menyertai PR..Pihak BN pula merenung hari terkilan kerana tak dapat bertanding dan kehilangan peluang nak buat duit..

ha ha ha PR cool je

PR cool je bertanding... ha ha ha

ali said...

When injustice becomes law, resistance becomes duty”….”Many will call me an adventurer - and that I am, only one of a different sort: one of those who risks his skin to prove his platitudes.”— Che Guevara (1928-1967) International Revolutionary

let us rejoice while not forgetting there are still 14 ISA detainees let in kamunting as we speak. we are proposing a more drastic actions, capitalizing najib fears of more PRK, fear of losing the faith of the rakyat, to maintain people’s perception that he is still in power. join us in our quest to push the Pakatan Leaders to be willing to threaten the government into releasing more ISA detainees.

Good day to all,

We would like to invite you to our blog "Misi Membebaskan Tahanan ISA" to push the the PAS/PKR leaders to step forward and offered 2 ADUN/Parliamentary seats up for resignation as a way to threaten the govrnment into releasing more ISA detainees. Details of the strategy can be followed here:

"Blog Bebaskan Mereka"We would appreciate it if you drop by and sign our petition as well."Online Petition"Justice for all.


salam perjuangan sahabat-sahabatku,

mohon kehadiran saudara ke blog kami "Misi Membebaskan Tahanan ISA" dengan mendesak agar pimpinan PAS/PKR menunjukkan keikhlasan dengan berani menawarkan letak jawatan kerusi ADUN/PARLIMEN sebagai ugutan kepada pihak kerajaan.

sila lawat: "Blog Bebaskan Mereka"seterusnya, mohon menandatangani petisyen kami di:

"Online Petition"JZK

Naruto sensei said...

saudara ali

Salam?

Nasib baiklah saya bukan Adu atau Ahli Parlimen kalau tak dah lama dah pilihanraya nak tengok apa kata pulak BN nanti bila ada Pilihanraya..

Saya menyokong anda..Nanti saya lawat ..Terima Kasih..

Tontoya said...

Kalo Adun atau Ahli parlimen kita kena penjara,cakapje nak letak jawatan..gerenti najib lepas punya...takut.. MMUAHAHAHAHAHA takut nanti kena pilihanraya..dah terkena angin fobia kalah 4-0..kah kah kah...yang betul betul cool dalam umno ni Pak Lah sorang je..dapat tidoq lena..dulu dia tidoq masa bekerja orang komplen,sekarang takdak sapa dah nak peduli kat dia...gambar dia pun orang tak gantung dah,.nak mintak jadi tok siak kat masjid pun barangkali orang tak mahu..ni lah perangai orang2 umno ni..cukup teruk buat kat pemimpin dia bila dah jatuh..sekarang PakLah boleh senyum lebar sampai ketelinga..BN kalah teruk kerana dia konon,tengok tukar orang lain pun kalah jugak...kah kah kah..

AZRI said...

sape pun yang pimpin umno tetap akan kalah......umno ibarat kereta lama yang dh uzur.......yang diorang tukar hanya pemandu aje....jadi sape-sape yang drive kereta lama tetap akan mengundang bahaya, lama-lama kereta ini akan di sadaikan atau jual kat kedai besi buruk aje........

yang dulu drivernya suke tido, yang ni drivernya penakut.....lagi bacul....ada sape-sape nak naik kereta buruk ni........? mati jaam, wolf, uncle nano, mat gerento...biaq diorang naik kalo nak mampus cepat..........

jaam said...

Pasal sedekah politik nih...
Isu ini pun dibongkar oleh ulama. Kalau ulama juga buat fitnah seperti Mat Iraq tu, maka bagi le hukum hudud PAS kepadanya. Jangan hanya ambil tindakan disiplin. Hududkannya. Buang dari PAS. Itu pun masih ringan berbanding dengan hukum islam yang sebenar.

haaaa.....aaaaaaahh!

jaam said...

Walau apa yang pembangkang kata, BN telah ambil keputusan untuk tidak bertanding di Penanti.

Hari ini semua pemimpin tetap menyerang UMNO dan BN kerana kecewa terpaksa bermain dengan 'taik sendiri'. Anwar tuduh BN akan taja calonlah, BN takutlah dan sebagainya.

Terutama pencacai dan bloggers taraf kepala lutut PR, sebab bertanding untuk syok sendiri...huhu..

Sedikit pengajaran untuk pembangkang bahawa BN tidak akan melayan taktik murahan mereka jika mereka adakan pilihanraya kecil akan datang.

Mungkin inilah peluang untuk Pemuda PAS dan calon bebas bertanding di Penanti.

BN pun tak perlu membazir wang peruntukan untuk memberi peruntukan 'mee segera' atau sebagainya di Penanti.

Jika PKR betul-betul nak bela nasib rakyat di Penanti maka PKR bolehlah beri peruntukan mee segera kepada pengundi Penanti kerana mereka dah dipilih sebelum ini bagi Parlimen dan DUN.

Jadi hangpa yang dipilih buatlah kerja, jangan hangpa makan gaji buta!... ni hangpa ceramah seluruh negara apa yang pengundi Penanti dapat? jadi kalau mahu peruntukan mintalah dengan kerajaan DAP Pulau Pinang.

Namun rakyat akan tersenyum dengan pemimpin pembangkang yang umpama gila talak... walaupun BN tidak bertanding tetapi masih menghentam BN.... pilihanraya kecil Penanti ni.. PKR umpama orang gila yang bercakap berseorangan dan bermain taik sendiri.....

KWAH....KWAH....KWAH!
TAK DAPEK DE MBONG!

AZRI said...

kesian bila baca suara hati jaaaaaaam, suara orang kecewa kerana bn tak bertanding.........nak wt cne bila bertanding, mesti kalah...untuk mengelak dari mendapat malu, mula la wt pandangan, pilihanraya membazir wang rakyat la, mainan politik pembangkang la....ini semua alasan orang yang penakut dan tak berani menerima kenyataan.............

kalo di andaikan umno boleh menang, maka tak ada membazir wang rakyat, yang ada ianya satu keperluan parti pemerintah.....

sedar la jaam, apa pun alasan hangpa, rakyat 1malaysia dah tau, umno takut untuk masuk bertanding......orang kalo dah takut, ia akan wujudkan pelbagai alasan, supaya orang akan cakap bahawa dia tak takut, tapi hakikatnya umno sebuah parti penakut dan tak ada maruah jatidiri.....

Naruto sensei said...

Si Lembut Pelawak ..!

Namun rakyat akan tersenyum dengan pemimpin pembangkang yang umpama gila talak... walaupun BN tidak bertanding tetapi masih menghentam BN.... pilihanraya kecil Penanti ni.. PKR umpama orang gila yang bercakap berseorangan dan bermain taik sendiri.....
---------------------------------

Ha ha ha taik tu dia sendiri yang main.. Kalau cakap sorang2 yang silembut ni terhegeh2 menyeranng disini kenapa ek...ooo Si Lembut ni nak main taik ye..Ha ha ha Anda mainlah sorang2 taik tu kita orang nak bertanding...Kah kah kah BACUL

Berapi berdegar2 keluar komen bagai orang yang terkilan takdapat bertanding..Kah kah kah

Tak dapat bertanding dapat Tumpang komen pun bolehlah kan silembut Kih kih kih...Kesian anda ni Melukut ditepi gantang..

harapan nak buat duit tak kesampaian....Tak gitu lembut..?

tarak maknanya berapi kalau One Malaysia tengok BN pengecut..!

Eh dulu masa DUN pengkalan Pasir tu kubu kuat PAS kan kenapa BN boleh tanding ye..lagi gawat ekonomi masa tu..? ha ha ha Alasan mengelak BN la tu maklumlah Najib dah kecut..!

ha ha PR cool je bertanding..

AZRI said...

dulu kata pak lah yang menyebabkan umno kalah, tapi sebenarnya najib lah yang menyebabkan umno kalah....

pm kita ni tak ada pendirian yang mantap.......sebab tu la rakyat tolak dia.....dalam prk yang lepas, dia yang jadi pengarah pilihanraya, tapi kalah semua.......ini menunjukkan bahawa najib bukan lah ikon untuk memulihkan umno tapi ikon untuk mengkuburkan umno daripada arena politik negara.........

pr tanding cool aje.........

Tontoya said...

Sudahlah tu jaam...
Terimalah hakikat yang parti kau sokong tu penakut..Diulangi PENAKUT.takyah banyak alasan..dah malu tu diam diam je lah..buat buat cool jelah...Dok meroyan camtu takde gunanya.. tak dapek de mbong..

AZRI said...

walau apapun aku ucap tahniah la kt ko jaam....kalo tak ada ko kt dalam ni, aku nak berhujah dengan sape? at least aku ada juga member.....pr cool aje.......

kadang-kadang hujah ko ada kedangkalan dan tidak bersumberkan bukti yang kukuh.......orang boleh manipulasikan hujah ko dan ko tak dapat jawab bila orang tanya......

kalo ko nak sokong umno ko sokong la tapi jangan menidakkan kebenaran yang hakiki.......

Tontoya said...

ntah...puak puak ni lari habih.orang tak halau pun..takde dah ke orang yang nak sokong umno ni.dah pupus kot umno ni dari muka bumi ni..Alhamdulillah..diorang malu ni dapat boss penakut..kesian kat umno takde orang nak pertahankannya...dah nak mampuih sapa lagi nak sokong..tengok Pas cool aje setiap hari ada orang isi borang masuk ahli..

Naruto sensei said...

ha ha ha One Malaysia tahu BN dah kecut malah penakut..

Adalah sorang hamba Allah tu nasib baik dia ingatkan saya..he he terima kasih geng dari UMNO,

Sebelum pergi Usrah PAS tadi lepaklah kejap dengan kawan minum2 kat kedai mamak yang dekat je dari rumah.

Dalam minum2 tu, berborak2lah pasal BN takut Pilihanraya dengan member saya yang lain, sebab kami berjanji nak pergi Usrah berlima naik kereta member, jadi kami tunggu dan minum dulu di kedai mamak, Bukan kedai Mamak Zambry tau..kalau dia masak apa pun baik aku muntah kat situ jugak dari makan.

kitaorang biasalah lepak kat kedai mamak sementara nak tunggu kawan lain sama pergi Usrah anjuran Pemuda PAS..


Tiba2 adalah Mamat BN memberlah jugak..selalu main futsal sama2
Sambil salam dia pun duduklah sekali minum dengaan kami sambil borak hal2 perkembangan semasa..

Dia ni jenis UMNO yang boleh campur sapa2 pun dekat situ. Jadi kami pun hormatlah sebab dia pun selalu ok dengan kami..Malah dia jenis UMNO yang ok dan low profile jadi senang nak berkawan

Masa borak2 tu, mula2 takdelah pasal politik.. Bila dia nampak je kawan saya pegang Harakah tajuk 'rakyat jadi hakim' dia pun mulalah naik angin..!kitaorang punyalah risau sebab dia ni kira otai jugaklah kat tempat tu.. Habislah muka kawan tu dah merah menyala..!

tiba2 dia bercakap..!tahu apa
dia kata..?

"Aku dah meluat tengok BN ni..! dah takut tu tak payah lah cakap banyak, bukannya semua orang tak tahu sekarang ni macam mana BN.."?

Huh..! hilang terkejut saya. Ingat kan marah kat kami tadi. Suspen je Mamat ni.Saya tanya lagi.. "kenapa.."?

Dia jawab balik.

"Hari tu bukan main meeting sampai berkali..!lepas tu kata nak umum kita tunggu dia tak umum2..Last2 macam ni Pulak yang Najib buat.."?

Sambungnya lagi. "Dah lah kes Perak sekarang ni tak settle2 lagi tambah pulak masalah kat Penanti,
Bila dia tak mahu letak calon..tahu la semua orang dia memang takut Pilihanraya.."! marah betul dia..

Saya sungkit sikit soalan panas kat dia.."Ha..! habis apa kena mengena dengan Perak pulak.."?

Tak sempat sedut air milo ais dia berkobar2 je terus menjawab.."Mana tak berkaitnya orang tahu sekarang ni BN taknak bubar DUN perak kan.."? dia tanya saya balik pulak..saya angguk kepala je

Kemudian dia sambung.."Ala, ko kan orang PAS takkan tak tahu Isu ni.."?
Saya pun buat2 angguk lagi...
Sambungnya lagi. "Bukanke masa Isu Perak ni pun orang dah kata macam2 kat BN, BN takut Pilihanrayalah, takut bubar DUN Perak lah.."dia berhenti kejap sambil sedut dulu air milo ais tu lepas tu dia sambung lagi...

"Bila BN tak letak calon kat DUN Penanti sah2 lah orang bertambah yakin yang Najib sekarang memang takut dengan pilihanraya"...

Saya kilas balik jawapannya tu saya tanya.."Mana pulak kan ke Najib dah cakap itu kan masalah dalaman Pembangkang, dia kan nak tumpukan hal ekonomi.."?kata saya pura2 buat baik lah konon he he padahal saya macam perisik adalah

"Taiklah mana ada..? pasal Ekonomi..? ini semua Auta dia je bukan semua Orang UMNO tak tahu"..sambungnya lagi "Kat Penanti tu pun calon pun dah ada..Aku nak tanyalah sampai malam ni apa yang ditumpukan pasal ekonomi ni sedangkan Media bertali arus siarkan pasal berita DUN Penanti tu apasal ".?.hangat ni kata saya dalam hati..

Saya tergamam. "Eh betul jugak.."! kata saya dalam hati, sampai la ni berita hari ini pun hanya Nazri pergi melawat puduraya je yang saya tahu tu pun nak umum pasal repair Puduraya guna
10juta ke 30juta sahaja..

Kawan tadi pun sambunglah marah dia kat Najib.."Alah kalau Puduraya tu 10,30 juta je dia bagi..masa kat Bukit gantang tu mahu lebih dari tu dia labur ko tau tak.."Aik mamat ni lebih marah dari saya pulak bisik dalam hati.

"Nak tutup Isu dia laburla 10,30 juta tu biar nampak rakyat percaya agenda Ekonomi dia tu,sedangkan kalau dia betul ikhlas Plaza Rakyat yang dah bertahun kat sebelah Puduraya tu apasal tak mahu repair.."? sambungnya lagi."ko tau nak repair Plaza Rakyat tu berapa kos dia"..?

Saya geleng2 kepala lagi
tanda tak tahu..
"Mahu 1ke2 billion tu mungkin meningkat masa ekonomi gawat ni.."

"Ko tak tahu Najib tu otak dia sama macam Mahathir belit dia, dia labur RM10,30juta repair Puduraya sedangkan Plaza Rakyat dah lama terbengkalai angkara kawan Mahathir tu dia buat tak nampak pulak..."

Isk isk semakin hangat mamat ni.. Maklumlah kami bersahabat baik,kenal sangat dia ni selalu join kita orang main futsal sama2..

"Abis yang engkau marah kenapa dah dia taknak bertanding apasal.."? aku cucuk jarum lagi.."kan dia kata Penanti tu tempat Pembangkang takpelah biarlah bagi balik kat pembangkang." ayat umpan saya bagi ke dia..

Dia terus maki.."Taiklah..!Penipu je semua tu..! heh alasan dia saja tak mahu bertembung dengan Anwar " sambil sedut Milo ais tu kemudian sambung.."kalau itu alasan dia kenapa masa Kelantan dulu ada PRK di Pengkalan Pasir beria2 UMNO bertanding..Masa tu lagi teruk ekonomi , tempat pun pembangkang yang punya kenapa boleh je bertanding.."? Sambil sedut balik milo aisnya.

Dia balas balik."Abis Bukit Gantang dengan Bukit Selambau tu kerusi siapa sebelum tu bukan kerusi pembangkang ke.."?

Saya jawab.."Manalah aku tahu kan ke dia tu PM ko.".? Rakan saya yang lain khusyuk dengar perbualan kami yang agak2 seperti debat perdana tu..

Tahu dia jawap apa.."Khak thui..! PM apa macam ni, Pengecut..!
bagus lagi Pak Lah..! sungguh pun Slow Pak Lah lagi gentle dari Najib..Masa Pak Lah mana kawasan PRK BN tak masuk..? ijok yang tempat keadilan kuat pun kita boleh tawan apara.."Berapi dia cakap terkedu saya..

Marahnya lagi

"Nak kencing pun tengoklah ahli akar umbi.Dia ingat kita orang bodoh ke Pasal kes dia ni lah..takut sangat..buat apa nak takut kuasa kan dia dah pegang banyak pulak alasan si Najib ni.."

Nampak hangat kata2 dia malam tu dalam do borak2 tu kereta member pun dah sampai, sebelum kami berangkat ke Usrah PAS dengan kereta dia saya sempat bertanya kepada mamat tu.


Saya tanya .."Yang engkau angin semacam ni kenapa..? Biarlah UMNO rileks sikit tak lah rugi duit rakyat tu.." kan ke UMNO nak jimat sekarang ni.."?Umpan lagi tu..he he

Dan anda semua nak tahu kenapa si Mamat tadi marah sangat kat Najib tu..? ni jawapannya:

"Aku bukan nya apa kalau BN bertanding, bolehlah buat part time sikit pasang poster ni. Budak aku pun ramai dah siap sedia segalanya. Kononnya Muhyidin Yassin hari tu cakap macam nak letak calon je semua orang dah konfiden. tapi cara bertangguh2 apa susahnya sampai kena meeting berkali2."


Sambungnya lagi.
"Tiba2 tak jadi lak bertanding. Dah tau tak mahu bertanding yang dok kalut meeting berkali2 tu nak buat apa cakaplah awal2 BN tak mahu bertanding apasal susah sangat"?. Marah lagi..keh keh

"Memanglah semangat aku pun dah lemah. tu yang terkilan tu..Benda semua dah ready dah..Abislah macam ni, dah lah part time tarak. Orang BN pulak semakin malu. bengang betul aku ni,macam mana Najib ni belum 100hari perintah dah macam ni malu2.."

Saya pun bagi soalan baik punya dekat mamat tu." Alah susah2 masuk PAS. tak payah fikir pasal part time kita berjuang Ikhlas macam datuk,nenek moyang kita dulu masa mula2 tubuh UMNO, UMNO sekarang dah sasau."Umpan saya pada dia.

Saya tengok dia senyum je. Ha macam ada tanda2 je tu harap2lah Allah bukakan hatinya. Lagipun dia ni dikira orang UMNO yang berperwatakan agak baik jugalah kat situ.

Saya pun gelak besarlah dalam hati keh keh keh.. begitu rupannya sampai angin serata alam dia marahkan UMNO. ha ha ha Najib2 silap anda semakin besar Najib Orang sendiri pun pertikaikan anda..Masa dah suntuk Najib ingat 2tahun je tempoh pulih UMNO..Sekarang dimata rakyat UMNO DAN AHLI UMNO SENDIRI BN PENAKUT..


"ONE MALAYSIA TAHU BN PENAKUT"


From:
Naruto sensei..

PeRWiRa_aDiL said...

Wah keh keh keh hah hah hah lawak mmg lawak Naruto...
Alahaaiii Najib....

detectiveconan said...

lawak la hang naruto... pandai umpan no.. hehehe
najib kata nak tumpukan kepada pemulihan ekonomi,nak jimat wang rakyat.

nak jimat wang rakyat apa kalau ada 3 calon bebas nak bertanding dangan PKR, spr tetap kena keluarkan duit nak print kertas undi, pengangkutan bawa peti undi ke tempat kiraan, alaun polis lagi kawal kawasan penanti. lain la tak ada calon bertanding PKR menang percuma tak payah la spr keluar duit untuk print kertas undi dan kegunaan lain.

tumpukan untuk pemulihan ekononmi negara. najib kan PM takkan la bila bertanding kat penanti atau mana2 PRK PM,timbalan PM semua jemaah menteri turun berkempen. come on la.. PM dan jemaah menteri yang lain tumpukan bab ekonomi ke negara ke.. menteri yang tak terlibat lantik mereka untuk memberi tumpuan kepada PRK. itu tugas boss bahagi-bahagikan kerja kepada orang bawah. boss nak buat semua tak mampu la bang. ingat tokong hindu ka tangan 6. tu tandanya najib tak ada tokoh kepimpinan. dia tak berani arahkan orang bawah dia buat kerja. erti kata lain dia memang penakut. terima je la PM kita seorang yang penakut. timbalan PM pun jawab "biar la diorang nak apa pun.. bagi kita MT BN dah buat keputusan dan PM umukan keputusan yang tepat untuk tidak bertanding di penanti kerane kite hendak menumpukan kepade pemulihan ekonomi".. timbalan PM jawab macam tu je.. ekonomi ke ekonomoney??

BN cooool je....

jaam said...

OPERA ALA KOMUNIS DAH BERMULA...HUHU...

LANTAK KAUORANGLAH....
DRAMA...JANGAN TAK DRAMA!
SKRIP TERBAIK UNTUK MINGGU INI...
DAN KEPUTUSANNYA....ADALAH..

BERANGAN....LAH!!!
HUHU..

jaam said...

HAHA...CARA KAU BUAT SKRIP PUN BANYAK YANG MENIPU....

KAU KATA KAU DUDUK KAT CHERAS, SO CERITA NIH MESTILAH KAT CHERAS, KAN

TAKKAN ADANYA BEBUDAK CHERAS SENGAJA NAK CARI DUIT PASANG POSTER KAT PENANTI NUN...HUHU

JAUH...TU....

APARRRAAAA...
PEMBOHONG...BETUL!

ISLAM KUNUN......

MEMANGLAH DASAR KOMUNIS....
BOOOOONZAAIIIIIIIIIII!

Naruto sensei said...

jaam Si Lembut

Kah kah kah buta totok..!
Masa Bukit Gantang hari tu UMNO tak turun jentera dia satu Malaysia ke totok..!

Yang berkampung ramai2 tu apa totok..! ada rumah Wilayah, Ada rumah selangor...Dasar totok tak sedar diri..!

Nak tahu ke siapa mamat tu ..? Berpengaruh tu salah seorang Pewakilan Wilayah bongok, Tak bolehlah bagitahu nama nanti tak pasal2 dia kena pecat pulak ..kesian dia.. ha ha

Kan UMNO ni ahi tak boleh bangkang nanti jadi macam dato Zaid baru datang majlis PR je dah kena pecat..Totok! si lembut ni..


Tak suruh pun anda baca , tapi kalau dah baca lepas tu komen nampaklah makan hati tu..ha ha ha totok..!

Si lembut perancang Kominis ala Tun Mugambe...

Baghal2..

Naruto sensei said...

kah kah kah tak dapat bertanding dapat tumpang komen pun jadilah kan ..

Maklumlah kecut ...Kalau saya lah dah tak bertanding sibuk nak ulas baik tak payah..sama lah tarafnya bila budak2 tak boleh mengundi, sibuk berkempen buang masa je..kah kah kah ...

Lembut2 fahaman kominis
Tun Mugambe tu ko junjung di kepala ..kesian patutlah komen anda pun macam orang tua yang dah nyanyuk..kah kah kah

PR cool je bertanding...

mat gerento said...

conan dan adil...dua2 bodoh

si naruto akan ketawa terbahak2 sambil kata"ada jugak orang bodoh percaya cerita bohong aku...."

jaam said...

SYOK SENDIRI....HUHU..

HATI2 RAKYAT SEMUA!
BEGINILAH CARA HALUS IDE KOMUNIS BARU...

WAR2KAN SESUATU YANG TERNYATA AUTA UNTUK MEMBUAT ORANG PERCAYA, WALAUPUN SEDIKIT SUDAH MEMADAI BUAT MEREKA.

INI DIPANGGIL MENGHALALKAN CARA
OPERA KOMUNIS DAH BERMULA!

BOOOOONZAIIIII!

Naruto sensei said...

mat gerento

Kah kah kah kelakarlah korang ni bila sorang masuk sorang keluar, main masuk time yang sama , bila tarak isu semua sekali puak anda hilang..kah kah kah pakatan baik ni.. ke tukar dok orang yang sama..kah kah kah Apa pun tahniahlah sebab baca cerita tu..ha ha ha

kah kah kah tak dapat bertanding dapat tumpang komen pun jadilah kan ..

Maklumlah kecut ...Kalau saya lah dah tak bertanding sibuk nak ulas baik tak payah..sama lah tarafnya bila budak2 tak boleh mengundi, sibuk berkempen buang masa je..kah kah kah ...

PR cool je bertanding..ha ha ha

Naruto sensei said...

jaam
ANDA SYOK SENDIRI....HUHU..

Ha ha ha tak dapat tanding dapat tumpang komen pun jadilah..kah kah kah

Robert Mugambe si kominis hitam mesti terharu dengan perjuangan anda disini..kah kah kah

PR cool je bertanding..ha ha ha

Naruto sensei said...

Tak nak terima hakikat ke..? kalau tak percaya cuba keluar rumah tu anda pakai baju lambang dacing tu tak pun baju UMNO besar2. nanti korang tengok lah reaksi orang ramai paling koman pun depa pakat gelak kat korang tu..ha ha ha

Tak dapat bertanding dapat tumpang komen pun jadilah.. Kah kah kah

PR cool je bertanding...

Naruto sensei said...

PR SUDAH SIAP SEDIA .....

Assallamu'alaikum Wr,Wb

PR di Penanti sudah bersiap sedia untuk penamaan calon pada hari sabtu bersamaan 23 May 09, dengar khabar BN juga telah bersama-sama ikut kelamkabut untuk bersiap sedia pada hari tersebut, bila di tanya "Eh awat hangpa ghibut sama nih ! jawab mereka "Eh ya tak ya juga ! la rupa-rupanya BN/UMNO ni gian rupanya dengan pilihanraya nih, tapi walau bagaimanapun ada tempat-tempat kat Penanti tu PR ajak juga UMNO ikut pasang bendera, tapi nampaknya tidaklah sehebat macam pilihanraya di tempat lain



Pilihanraya ini macam sambut hariraya lah, PR kali ni berhari raya dengan membuat persediaan yang paling sederhana, sementara UMNO depa tidak sambut hari raya sebab depa ni dah miskin, lagipun mak Pak depa tak beli pakaian dan bagi duit ghaya sebab tu kita pangge depa join kita sekali, kesian depa kan ! Tetiba kami boleh join sekali kaaaa ! "boleeeeh ! ta da masalah eh ! mai,mai nanti tolong kami bagi pankah boleh kaaaa ! Eh tak da masalah eh ! demikian cerita dari Penanti

Kesian depa,..... tapi kita tengok apa yang akan berlaku kat Penanti .............


karangan ~PakKaramu

detectiveconan said...

wei mat garento...
hehehe awat hang pandai sangat ke?? comment pun macam budak-budak tadika.. pandai.. sakit hati le tu dah kehabisan modal ke nak kutuk aku last-last kata aku bodo hehehehe... kah kah kah...

mat gerento dengan umno lain semua dah gila meroyan nak join PRK penanti.. hang tgk naruto kalau tak caya nak dekat penamaan calon BN jadi mcm orang gila talak la.. dah tak mau bertanding tapi terhegeh-hegeh menyibuk pasal PRK penanti.. mat gerento macam tu..
hegeh-hegeh!

BN Coooool jer.... wawawaawa

Naruto sensei said...

detectiveconan

My Fren

Betu,betul,betul

Tak dapat bertanding dapat tumpang komen pun jadilah.. Kah kah kah

PR cool je bertanding...

wansalman said...

Kaum kaum Umno ni sahih tidak bermoral & berakhlak,kalau tak mereka takkan guna Sultan bingung tu rampas takhta Pkr di Perak.Cool memang cool sebab dah nama Umno mereka memang tak MALU.

Tunggu lah Pru akan datang,baham tanah lah kau..

mat gerento said...

wansalman,

komen2 jugak...tapi tak payahlah nak kat Sultan bingung pulak...

Kalau takde sultan jangan haraplah dap nak bagi kerusi MB tu pada pas...

PeRWiRa_aDiL said...

Woi Mat Gerento, ko ngate aku ye, apelak aku yg bodo, ko gi maki Najib tula, dia la yg bongek lg bangang tak nak brtanding PRK,
wakakakaka...

mat gerento said...

wooi perwira adil,

gilo ke nak maki najib...nanti dengan engkau2 dengan myvi kau tu masuk dalam...

PeRWiRa_aDiL said...

Hahahaha..Adeke Sultan lantik MB, Sultan kat M'sia ni takde kuase ape, dengor arahan PM je.. Tupun kene tunduk nasib baik ade Undang² Tubuh.. Lawakla Gerento... Baik aku sambung keje dr layan ko..

Islam Hebat said...

pelik sungguh UMNO tak bertanding dlm PRK Penanti... apa yg di takutkan sgt???? takut bini kot hehehehe

Islam Hebat said...

awas virus H1N 1 Malaysia!!!

PeRWiRa_aDiL said...

Islam Hebat,
Salam..
Ade berita terbaru mengenai H1N1 di Malaysia?

mat gerento said...

siaaaaaannnnnnn...

soalan tak dilayan...hihihihihi

Tontoya said...

mat gerento dah gilo..frust umno tak nak bertanding kat penanti...tu lah sokong lagi parti penakut,dengan ko sekali jadi penakut..umno dah ajar korang ni jadi penakut..buatlah apa pun,diam je..Kalo umno ni gi amik bini ko pun,Ko rela..demi bangsa dan agama..hu hu hu..fanatik amno..sokong le sampai kemati...orang lain dah berhijrah dah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...