Friday, May 8, 2009

Anwar diminta selesaikan konflik Penanti

Ketua Pemuda PAS, Salahudin Ayub meminta Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyelesaikan segera konflik di Penanti ekoran cadangan PAS Pulau Pinang dan kawasan Permatang Pauh yang mahu meletakkan calon mereka dalam pilihan raya kecil Penanti.

Laporan penuh muka dalam Siasah hari ini.

12 comments:

uncle nano said...

DSAI leh jahanam le kamu!!penanti akan jadi kubur PKR..
bangun ramai-ramai orang melayu,jgn mempercayai DSAI yang suka melalut dan kaki kelepet.
hargai Barisan Nasional..BN untuk semua.

nalapambu said...

PAS sepatutnya di beri peluang bertanding di N12 Penanti.

Orang melayu/Islam lebih percayakan PAS dari PKR. Ini sebab dua pemimpin PKR lompat keluar parti sebabkan kerajaan PAS di Perak sudah tumbang.

Jika PKR degil juga letak kan calun, PAS kena ajar PKR - boikot PKR.

Tontoya said...

Pucuk pimpinan PAS telah memutuskan kerusi DUN Penanti ni milik PKR.Jadi kita kena akur,tak perlu dipanjangkan.Atas semangat pakatan rakyat kita sama sama memenangkan calon yang telah dipilih.Mungkin juga ini satu taktik utk menarik umno bertanding.wallahualam..

jaam said...

NUAR?

HA...HA...HA.

KES DIA PUN TAK SELESAI...MACAMANA NAK, MINTA SELESAIKAN KONFLIK PENANTI.

Tontoya said...

UMNO nak bertanding ke tak...hari tu sibok2 suruh Fairus letak jwtn..kesian dia walaupun dia tak bersalah..skrang umno dah putar belit cerita plak..he he takut ngan Bang Nuar dok menanti kat sana..

perjalanan hidup said...

tak palah hangpa tengoklah dipenanti apa akan berlaku......Kemana Pak Rahman Bekas Adun Pkr, Kemana Anuar Saari bekas Calon Pkr dan sekarang Fairus, la ni nak masuk mansor pulak, hangpa boleh pecaya ke???? orang berjuang sampai mati tapi depa?????asyik tukar YB dan Calon....tu la PKR tula Nuwar.....hangpa boleh percaya Nuwar ke????a

ikhwan said...

PAS tak perlu nasihat DSAI..dia tak pandai pilih calun pun..yang ada pun ikut suka je nak letak jawatan..ayuh PAS anda lebih berhak bertanding..

batang said...

uncle nano sepupu uncle pat.budak hingusan yang tak kenal sejarah.keluar dari perut hanya nampak umno-bn.tak pernah keluar kampung.patutlah jadi lagu ni.kesian anak kera sorang ni,nak mampus bersama mampusnya umno-bn

jabsp said...

YB Salehudin patut minta PAS Penang tengok pencapaian sebenar PAS waktu PRU 12 dulu.Kalau betul PAS Penang kuat,tentu yang ada kat dewan sekarang bukan satu saja kot.Kuatkan PAS dulu,baru minta apa yang ada kat kawan.YB Salehudin bukan orang bodoh,tapi buat apa nak buat bodoh.Semua tau,ini kerusi PKR yang dikosongkan dan bukan PRU.So buat apa nak serabutkan lagi.Jangan jadi macam BUDAK BUDAK umno yang semua tak cukup umur politik.Dengan habuan sekupang dua depa melalut macam kalau tak ada umno,dunia akan kiamat.

Aurora said...

assalamualaikum...
pihak editor..
anda menanggung dosa sume org yg menghantar komen..
sbb anda mmbenarkn kata2 keji disini..
anda tidak mengambil tindakan atas org yg memberi komen dgn menggunakan kata2 keji..
maka anda snggup menanggung dosa mereka sume..

Perawi said...

Tak perlu kecoh, biarkan PKR bertanding. Yang penting setia kawan, kata Tuan Guru Nik Aziz. Mulai sekarang kuatkan semangat kita gayang BN sampai hancur. Dan PRU13 nanti Pakatan Rakyat meraju Negara Msia. Kempen diSabah & Serawak, buka minda mereka, celik komputer, jangan dok ikut TV3 suku, Utusan Meloya dll media kerajaan. Sebab BN akan masukkan 100 kerusi parlimen dinegeri bawah bayu.

Naruto sensei said...

Salam?

Aurora
siapa anda hendak menghukum orang dalam siasah ini ...? anda tak berhak suruh orang menanggung dosa sesiapa pun.. semua nya tanggungjawab manusia masing2..

Tolonglah ulas kalau ada idea yang bernas bukan seperti begini yang terus menghentam dan menghukum seseorang....

maaf jika terasa

wasalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...