Monday, May 18, 2009

PAS lancar dana bina kompleks RM27 juta di Putrajaya

PUTRAJAYA, 18 Mei: Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang melancarkan Tabung Pembangunan Kompleks PAS yang bakal dibina di atas tapak seluas 17 ekar di sebuah hotel terkenal hari ini.

Apabila siap, komplek ini bakal mempunyai sebuah dewan persidangan yang boleh memuatkan 8,000 orang di samping pusat latihan moden serba lengkap di samping kawasan perniagaan dan perumahan.

Tapak itu terletak di Sungai Merab iaitu kira-kira lima minit perjalanan dengan kereta dari pusat pentadbiran negara di Putrajaya.

Ia di kelilingi oleh tasik dan sungai yang mengalir di sebelah tapak 17 ekar itu.

Menurut Abdul Hadi, kompleks ini bakal mempersiapkan PAS untuk melangkah ke Putrajaya.

Di majlis itu, beliau menerima sumbangan dari pelbagai pihak untuk menjayakan pembinaan komplek yang bakal dibuat secara gotong royong di kalangan tenaga pakar dalam PAS.

"Kompleks ini sudah dirancang sekian lama dan setelah mempunyai tapak yang sesuai kita lancarkan kutipan dananya hari ini," kata Bendahari PAS Pusat, Dr Hatta Ramli.

Projek pembinaan kompleks yang dianggarkan menelan belanja RM27 juta ini dipengerusi oleh Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa.

19 comments:

AZRI said...

TAHNIAH PAS........TERUSKAN USAHA KE ARAH MENAWAN PUTRAJAYA PADA PRU 13 NANTI.............

wolf said...

Itulah dia sikap Naruto...

Cakap dakwah berapi-api...tapi saudara islam dok dikutuknya bila tak tak sependapat dengannya...

Tapi itulah sebenarnya sikap puak-puak ni...cepat naik hangin kat orang melayu sendiri....

Tapi kalau kaum Ngeh dan Nga tu yang buat....oohhh bukan main toleransi lagi sampai sanggup nak jaga hati dan sensitiviti kaum ngeh dan nga dan hind

Tapi UMNO/BN cool jer...

Tak payah pilihanraya utk selesai politik kat Perak nun...

rakyat dan bagi mandat masa PRU12. Puak-puak ni dah termakan hasutan Anwar yang suruh bubar DUN.

Nak pilihanraya skali lagi buat apa...ambil cermin dan cermin diri tu dulu...kehhh...kehh..kehh

wolf said...

Azri..ohh..Azri

Dream On la...kehhh..kehhh...kehhh

Tapi UMNO/BN cool jer...

Naruto sensei said...

Jaam,Wolf,Mat Geentor, Uncle Nano dan sekutu anda semua..!!

Ada dua berita gembira buat PAS dan UMNO ha ha

1)Jawatankuasa Disiplin PAS pusat hari ini mengesahkan tiada politik wang yang wujud dalam Parti Kata Tuan Guru Haji Hadi tadi..ha ha ha penatlah kamu silembut..bermati2an mainkan isu ni..ha ha


2)Ha ha ha UMNO umum tak letak calon di Penanti pada sidang petang tadi di PWTC.keh keh keh memang terbuktilah bacul UMNO ni

Puak2 UMNO sudahlah tu malulah..
Realitinya dah nampak dah UMNO dah fobia dengan Pilihanraya..sedarlah.

Ubah2 lah taktik tu hal Perak tak settle lagi jangan dok kalut nak jaga Politik PAS kalau anda sendiri tak mahu bersama perjuangan PAS jadi apa maknanya anda melalak?

Kalau nak melalak masuk dulu dalam PAS sebab ianya didengari tapi kalau anda UMNO. Payahlah orang nak percaya pasal UMNO ni selalu sangat suka tipu rakyat tu yang orang tak percaya dah....Majoriti rakyat pun tau dah auta UMNO..ha ha ...

Teringat dulu masa Pemilihan UMNO depa kata PAS jangan campur urusan Parti UMNO.. hek..eleh berlagak konon.Sekarang siapa yang sibuk2 dok jaga tepi kain orang berlebih2 ni...? ha ha ..bukan jaga lagi, masuk terus dalam kain tu ..!!ha ha ha ...Memang tak senonoh UMNO ni..masuk dalam kain orang he he..


Alahai Melayu UMNO layu jadinya...

Naruto sensei said...

wolf oo wolf

Berlagak pandai rupanya jahil..

kesana kesini menjaja cerita fitnah..

itulah dia perangai wolf...

mencabar di artikel lain menjerit di artikel lain...

bila ditanya dia diam menikus..hanya pandai melarikan diri ...itulah sifat binatang liar

Sesama bangsa dia memfitnah... cuba memecahbelahkan bangsa di Malaysia...

Dengan MCA dan MIC yang tak sokong Islam dia sayang sekali.. dengan orang PAS dimusuh, dibenci malah dikeji...

Inilah sikap UMNO yang kata nak bersatu..di belakang kita ditikam pula.. sentiasa khianat pada Melayu sendiri..

Mengaku marah cina dan India ..beli dikedai cina makan dikedai mamak...ha ha dasar binatang liar tentulah sikapnya hipokrit...

Kalah hujah.. difitnahnya bangsa sendiri...

BN buat apa pun Nizar cool je..tak gitu wolf kah kah kah.. lari kat sini...berani mengulas bila saya tiada kah kah kah sifat bacul terserlah kini walaupun nama garang sekali... ha ha ha .

PR sentiasa cool dan matang berhujah..ha ha ha .. tak main lah lari2 kan wolf.. kah kah kah..!!

Jangan ikut UMNO dia sembah kubur hi hi hi.. mintak kat setan tu

Naruto sensei said...

UMNOBN BACUL keh keh keh tak gitu wolf ha ha ha...Penakut macam anda melalak disana sini...

AZRI said...

BN COOL APE......KESIAN KT HANG JADIO AHLI PARTI YANG PENAKUT UNTUK BERDEPAN DENGAN PILIHAN RAKYAT....KO TAK PAYAH JADI PENJILAT UMNO LA, LEBIH BAIK KO SEMUA PERGI JAGA LADANG BABI, BIAR MAMPUS SEMUA!!!!!!!!!!!

is said...

Dalam PAS tiada rasuah? kau percaya ke cakap haji hadi tu... kalau dah orang kahwin dua mesti pandai cakap tipu punya, Nabi je yang tak tipu dengan bini baginda.

Hj hadi nak seapkan hati juak pas macam korang je sebenarnya...

Duit yang dapat buat kompleks ni dengar cerita Husm dah belasah hampir 50 ribu dah.. buat apa tu...

Naruto sensei said...

is

Semoga tangan anda dihukum atas apa yang anda tuliskan disini..Amin

Mals nak layan anda pasal anda bercakap tanpa bukti yang kukuh.. sekarang orang dah pandai menilai bukan macam anda yang duduk di zaman kuno... nak fitnah..boo layan..

nalapambu said...

BN/UMNO ternyata tunjuk kan kelemahan nya. Tidak berani letak calun di N12 Penanti.

Ini lah tanda yang nyata BN/UMNO sudah sampai ke akhir zaman nya.

Walau pun BN/UMNO ber sungguh2 berusaha untuk pulih, tapi nampak nya bertambah semakin parah.

Pencacai2 bloggers UMNO semua tidak boleh diharaf untuk pulihkan BN/UMNO lagi. Pencacai2 bloggers UMNO ini sudah kehabisan modal berhujah.

Kita tidak hiraw siapa perintah Perak sekarang. Tetapi yang jelas dan nyata pada PRU13 nanti kerajaan BN/UMNO akan tumbang di seluruh negara.

Kegagalan BN/UMNO bertanding di N12 Penanti sangat memalukan parti BN/UMNO. Takut di malukan bagi kali ke lima selepas PRU12.

Usahawan Clickbank Malaysia said...

Wah... perkembangan PAS dewasa ni memang banyak panas-panaslah... Selalu asyik sedang bicara tentang hal-hal dalaman sahaja. Hah, kalau berita begini kan bagus... Ceria sikit. :)

Teruskan usaha PAS. Semoga segala usaha-usaha mendapat keberkatan dan rahmat Nya, insyaAllah. :)

- Usahawan Internet, Zainun Mat Deris.

JEBAT tak DERHAKA said...

tahniah pas...

satu langkah yang begitu menyakinkan, harap2 projek nie tak kena kacau oleh parti 'be end'

kepada penyokong2 tegar 'be end', sedarlah parti nie bakal berakhir di pru akan datang...
tak percaya???
kita tengok nanti...

rakyat msia akan ingat sampai mati, tiap satu perkara yang 'be end' buat selama nie...
nantikan "hari pembalasan"NYA

jangan bongkak sangat, nanti jadi macam khir toyo... 'sebab mulut badan binasa'

bunga said...

Tahniah kepada PAS.

Ini satu langkah yang baik untuk meningkatkan kredibilit dan persepsi orang kepada pas. Satu langkah politik, ekonomi, pengurusan dan stretegi yang positif dalam memanipulasi zaman. Pakat-pakat lah semua hulurkan bantuan. Salah satu cara ialah dengan memnyumbangkan masa untuk servey ini. Dengan itu, duit yang diperolehi boelhlah disumbangkan kepada pihak pas untuk tujuan tadi. Buat survey, dapat duit dan boleh mnyumbang duit pada pas.

click disini. Caranya mudah.
$6.00 Welcome Survey After Free Registration!

khairul said...

waa... tahniah ngn perkembangan ni... hrp2 ade akaun bank yg dbuka spy org awam pon leh menymbang...

mohamaed ali said...

Tahniah.. inilah yang ahli-ahli pas nak mudah-mudahan ianya berjalan dengan seperti yang dijadualkan.

meon_peon said...

Alhamdulillah, syukur kpd Allah,

diiringi dgn ucapan tahniah,

teruskan usaha melebarkan wilayah,

menuju ke arah pentadbiran khalifah...

MEMBANGUN BERSAMA ISLAM...

PAS UNTUK SEMUA said...

Pencacai2 UMNO sudah kehabisan modal untuk berhujah di sini.

wak-labu said...

Pada hari ini UMNO dan PAS bukan sebuah parti yang baik.Tetapi ianya tetap melayu dan beragama islam.

Keburukan UMNO tetap ada, keburukan PAS juga ada. Akan tetapi adalah lebih baik bersatu dan cari jalan untuk memperbaiki segala keburukan yang ada.

Bah Lontok said...

YB Zambry akan tetap menang dalam perbicaraan ini. Bukti yang kukuh telah ada pada YB Zambry.

BN mempunyai kelebihan kerusi dalam DUN negeri Perak. Oleh itu YB Zambry tetap MB yang sah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...