Sunday, April 5, 2009

Mat rempat PAS, mat rempit BN


Di Bukit Gantang, PAS ada mat rempit dan begitu juga BN. Kedua-dua kumpulan mat rempit ini berkeliaran di bandar dan kampung sambil membawa bendera parti masing-masing.

Yang membimbangkan penduduk adalah kalau-kalau ada pihak yang mengapi-apikan mereka sehingga melibatkan pergaduhan antara mereka atau melanggar peraturan jalan raya di sana.

PAS Terengganu mempunyai pengalaman ngeri dalam pilihan raya 1990 apabila mat rempit yang berarak membawa bendera PAS didakwa telah menyebabkan pengundi meluat dan takut untuk mengundi PAS.

5 comments:

Firdaus AMK PKR said...

Kesimpulan dari pandanngan sendiri..

Bkt Gantang- jikalau Nizar(PAS) menang..ia akan memberi kesan pada umNO bahkan Sultan Perak sekali..Ditempelak oleh kuasa dan hak rakyat..diharap PAS menang..

Bkt Selambau- Pilihanraya kecil yang akan menguji PKR disini,berdepan dengan umNO@bE End dan 13 Calon Bebas! Jikalau PKR menang,maka ia memberi kemenangan moral pada PKR sebagai penyandang Bkt Selambau dan membuktikan calon bukan melayu menang! dan diterima pengundi Bkt Selambau walaupun calon yang masih lagi baru didalam dunia politik!

Batang Ai- jikalau PkR menang!
ia akan memberi kesan dan menyedarkan Seorang Ketua MEnteri Sarawak yang tua dan tidak sedar diri untuk memegang jawatan yang begitu lama untuk menyara kroni2 nya,bahkan membuktikan PKR mampu dan memnembusi kubu kuat Be End di Sarawak!

p/s:jikalau PR menang,pasti akan memberi impak yang besar terhadap PM Baru kita NajibAltantuya....

Naruto sensei said...

InsyaAllah Menang besar.. Mod pengundi kat sini pun dah nampak dah memihak kepada kita Alhamdulillah!!!

Petugas PR kita tingkatkan lagi usaha kita Malam ni bagi memenangkan calon kita TAKBIR!!! ALLAHUAKBAR!!

Naruto sensei said...

mat rempit PAS dah matang selalu pergi usrah takkan buat kacau kalo UMNO BN tak mulakan mcm di kepala Bukit baru2 ni... tapilah banyak jugak mat rempit BN yang sokong pas dalam diam bila2 masa jer depa boleh tukar baju bn ke PAS....

irza said...

TANDA2 KEMENANGAN PAS.....

TAKBIR!!!!!!!!!!!!!

unanjaga said...

Diminta secara baik agar kita semua berkempen secara baik dan sopan,tunjukan lah yang kita sebagai warga PAS am nya punya akhlak yang dapat dipandang baik.Kita ingin apa jua pilihanraya yang kita hadapi,ianya berjalan dengan haromoni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...