Wednesday, April 29, 2009

Kenapa minat sangat selepas ianya dihentikan

KUALA LUMPUR, 29 April: Sedarkah anda ada sebuah akhbar yang tidak pernah berminat untuk memperkatakan tentang kerajaan perpaduan apabila idea ini dilontar oleh Presiden PAS tetapi sekarang sangat berminat apabila ianya ditangguhkan oleh beliau.

Sejak kebelakangan ini, hampir setiap hari ada sahaja isu kerajaan perpaduan dimainkan oleh akhbar ini.

Hari ini sahaja, bermula dari muka depannya hinggalah ke muka dalam penuh dengan laporan tentang kerajaan perpaduan.

Laporan penuh dalam Siasah Jumaat ini.

19 comments:

MatJalie said...

Himpunan Rakyat Bagi Mendesak Kabinet Menarik Balik Keputusan Menukar Agama Anak Pada 1 mei 2009(jumaat) kg.Bharu..Kuala Lumpur.Selepas Solat Jumaat Anjuran DPP PAS Wilayah dan Lajnah Dakwah & Pembelaan Islam DPPP.Seluruh Pemimpin Umat Islam,Ahli Politik,NGO dan rakyat diseru utk hadir.....
Parti macam ni kita nak bersatu.Takyah le bersekongkong dgn musuh islam.Pas dituduh merosakkan islam ttp apahal sibok2 nak ajak bergabung pula.

Siasah said...

MatJalie@Zali,

zali...dah tukar enjin ke?

Siasah said...

CILAKA PUNYA NARUTO...

KO NI MEMANG SPESIS BABI...
SEMUA KO SONDOL DEPAN BELAKANG...

MACAM KETUA PUAK KO TU...
SIAL PUNYA BABI KO NI...

MAK BAPAK KO PUN MESTI PERANGAI MACAM BABI...

MatJalie said...

Enjin amende nya ko ni..Aku Original tak cam ko..Baik ko pakai nama utusan le lagi bagus..semalam dah kena tarok, hari ni masuk lagi anak babi ni..syoh syoh
perangai cam babi pulak tu..

jaam said...

Selama ni Pas lantang perjuang Islam,rupa-rupanya ada ahli-ahlinya yang dua kali lima jugak. Inilah akibatnya penularan anasir-anasir liberal di dalam PAS yang didalangi tak lain tak bukan Sheikh Anwar Al-juburi( gelaran Mat Sabu untuk Anwar.Puak Erdogan liberal di dalam Pas ini akan menghancurkan Pas sedikit masa lagi..Oleh sebab itu ayuhlah Tuan Guru Hadi Awang berganding bahu bersama UMNO bersatu demi kepentingan umat Islam Malaysia dan sejagat.

Siasah said...

MatJalie@Zali,

zali...dah tukar enjin ke?

nama boleh ubah brader...tapi...
gaya penulisan susah nak berubah...

pandai2 lu le...zali

MatJalie said...

Aku tak kenal sapa dia...aku baru msk sini,..Ah... Ko takyah peduli sapa aku.,
yang ko masuk sini maki2 naruto sampai makbapak dia apasal..Dia bkn jenis maki orang la... Ko dapat dosa nanti...sapa upah ko menyamar msk sini buat kacau..tanya baik2 sikit la brader...Jgn nak tunjuk perangai buruk ko dlm umno tu...

anakkancil said...

Siasah said...
CILAKA PUNYA NARUTO...

KO NI MEMANG SPESIS BABI...
SEMUA KO SONDOL DEPAN BELAKANG...

MACAM KETUA PUAK KO TU...
SIAL PUNYA BABI KO NI...

MAK BAPAK KO PUN MESTI PERANGAI MACAM BABI...

April 28, 2009 9:35 PM

..............................
Apo la kau ni...kalau kau nak mengutok pun jgn sampai guna mak pak..org tua tu tak tahu menahu akan hal yg di bincangkan...so aku nak nasihatkan tolong jgn libat mak pak...mertabat mak pak tinggi di sisi Allah....

Siasah said...

anakkancil said...

Apo la kau ni...kalau kau nak mengutok pun jgn sampai guna mak pak..org tua tu tak tahu menahu akan hal yg di bincangkan...so aku nak nasihatkan tolong jgn libat mak pak...mertabat mak pak tinggi di sisi Allah....

______________________________________


Hoi anakkancil,

Kau pun 2x5 sial...kau check balik siapa yang mulakan main sebut mak bapak...ni aku copy balik apa yang naruto sial tu kata...

'Memang mak bapak dia tak ajar masuk bagi salam?? mak dan bapak dia gak kaki maki orang suka hati... sial ko yang nama Siasah tu...'

SEKARANG KAU PEGI MAKI SI NARUTO SIAL TU TENGOK....

Naruto sensei said...

Siasah

Apahal ko nih?? apa yang ko tak puashati dengan aku sial haram jadah!! Ko ni keturunan apa nih.. ada aku maki mak bapak ko babi ker??
Saper yang mulakan kalau bukan ko tu yang menyamar jadi Siasah..

Wei bangsat!!! Masa mula ko masuk lagi dah maki2 aku apahal ada aku jentik telur ko ke ..

Dah la menyamar macam sial jer ko nih apahal!!! Macam ni ke perangai ko kat sini.. jangan nak memburukkan pembangkang lah aku belum lagi nak maki ko betul2 nanti ko tak menjawab pulak setan!!

Naruto sensei said...

Hoi Siasah

Apahal ko nih?? apa yang ko tak puashati dengan aku sial haram jadah!! Ko ni keturunan apa nih.. ada aku maki mak bapak ko babi ker??
Saper yang mulakan kalau bukan ko tu yang menyamar jadi Siasah..

Wei bangsat!!! Masa mula ko masuk lagi dah maki2 aku apahal ada aku jentik telur ko ke ..

Dah la menyamar macam sial jer ko nih apahal!!! Macam ni ke perangai ko kat sini.. jangan nak memburukkan pembangkang lah aku belum lagi nak maki ko betul2 nanti ko tak menjawab pulak setan!!

Setakat menyamar ada hati nak kenakan aku pigidah... menyamar tu untuk orang yang penakut..

Mari2 cari aku nanti aku belanja ko buku lima!! siallah ko nih pembohong!! memang betul pun aku kata Mak bapak ko tak jaga ko baik2 pasal tu perangai ko macam babi!!

Penipu, pembohong, Munafik Adalah babi hitam yang suka memfitnah orang sahaja...

Soalan aku ADA AKU MAKI MAK DAN BAPAK KO BABI KE?? Ayat aku tu betullah apa... kena dengan perangai ko tu yang tak beradab.. dari mana datang ajaran tu kalau bukan mak dan bapak ko yang tak pandai mendidik anak...

Semoga ko mampus cepat MUNAFIK!!
ha apa lagi padam lah komen aku kalo ko betul2 siasah... manusia keji..

----------------------------------
Siasah said

MACAM KETUA PUAK KO TU...
SIAL PUNYA BABI KO NI...

---------------------------------
Naruto Sensei Said..

Tu lah manusia macam ko ni memang bebal... nak menipu pembangkang konon padahal ko sendiri mengaku ko nih UMNO dengan ayat2 ko tu tadi.. Wei Mahluk perosak jangan berani komen bila aku tak masuk... nah sekarang mari hujah betul2 setakat maki hamun je ko reti memang hinalah manusia macam ko ni...

Ha ha ha !!! menyamar siasah tapi Bebal...Ha ha ha Menyamar Pembangkang padahal ayat terkankang!! Munafik babi Hitam adalah mahluk perosak guna nik name Siasah...Hu HU

--------------------------------------

Siasah said...

NARUTO,

SIKIT HARI KENALAH KAU...

INGAT TU...

------------------------------------
Naruto Sensei said..

Buat bodo je ayat bebudak ni ha ha ha!! melalak tak dapat makan babi!!
Aku sentiasa nantikan saat itu ha ha ha!!marilah sikit aku tak takut!! silap2 sape ye yang kedalam nanti... Ha ha ha


----------------------------------
siasah said...28.4.2008

NARUTO BODOH..

APA KAU TAU PASAL AGAMA...
KAT DALAM BLOG NI AKU RASA KAULAH YANG PALING BOOOODDDOOOOHHHH...

BAIK KAU BERAMBUS DARI BLOG NI...SIAL PUNYA BABI...


Naruto sensei said...


Ni pos ko mula2 masuk .. Sape yang mulakan masuk maki2 orang nih?? bagitahu sikit!! cermin diri tu sikit..Jangan Ingat sesedap ko je komen... lepas tu orang boleh lupa!!.. macam ni ke mak dan bapak ko ajar bila mulakan perbualan cakap sini aku nak tahu?? jangan nak main maki je bahalol ooii aku tak usik ko langsung apahal ko tetiba masuk maki2 aku?? ko ni memanglah Produk Haram Umno!!


----------------------------------
Naruto sensei said...

Masuk dah maki hilang tu je lah kerja pencacai macam ko ni...pengecut.. tengoklah lepas ni aku takde berbuih la ko hentam aku ha ha ha dasar keparat!!

AZRI said...

puak umno ni....kalo nak berhujah guna la ilmu yang ada, ni main maki hamun aje....tok najib hang tak ajaq ko.....kolo doh main maki hamun, orang semakin benci pada umno sebab tak mengajar pengikut nya dengan akhlak yang baik....nampak gaya nya penanti jadi kubur bagi umno...

anjar said...

naruto....

aku bila baca post budak menyamar ni terbakar gak, kau sabar, istigfar byk2, biar rasa lege sikit. budak didikan ameno, mana tau adap, sampai mak bapak pun dia bulih kutuk2, aku rasa dia ni anak tak de mak bapak kut, tu yg senang2 hina mak bapak org. nak buat macam mana anak terbuang, tu yg tak de org tua didik, alih2 dipungut puak umno, memang kurang ajar la dia.

anjar said...

azri...

puak umno ni....kalo nak berhujah guna la ilmu yang ada, ni main maki hamun aje....tok najib hang tak ajaq ko.....kolo doh main maki hamun, orang semakin benci pada umno sebab tak mengajar pengikut nya dengan akhlak yang baik....nampak gaya nya penanti jadi kubur bagi umno...

..............................

aku bukan nak bangkang post kau azri, tapi kalau nak kata puak umno ni nak guna ilmu kalau behujah rasanya boleh mimpila, mana adea ilmu puak umno ni, harap najib nak ajar puak tu, dia sendiri pun kurang ajar. bab penanti jadi kubur umno tu aku sokong post kau.

pemimpinrakyat said...

Salam.....tumpang laluan, lawati: http://www.pemimpinrakyat.blogspot.com

Shoutul Heart said...

pERGADUHAN ORG2 BENGONG DAH BERLAKU KAT SINI, AKU DAH X BERAPA KENAL MANA ORANG ISLAM DAN MANA BUKAN. mACAM DAH XDAK BEZA. PERKATAAN PENUH MAKIAN, PUJIAN PENUH MAKNA BODEKAN , PENDEK KATA SEMUANYA MERASA MEGAH DENGAN DIRI SENDIRI SEOLAH2 DIRI SENDIRI MENENTUKAN ADAB DALAM KEHIDUPAN. KEMBALILAH KEPADA JALAN YANG BENAR DAN LURUS. JAUHKAN KENISTAAN. BERBAIK2. POLITIK MENJADI KOTOR BAHKAN LEBIH KEJI DARI NAJIS KALAU ADA ORANG2 CAM NI. PERUBAHAN BOLEH DIMULAKAN DENGAN SEORANG DAN DISAMBUNG OLEH JUTAAN UMAT YANG LAIN.

Mady Bowen said...

kalau pas gabung dgn umno...yg untung umno dan yg rugi pas...kan pernah berlaku dulu...dah tentu boleh berlaku lagi pasal puak puak umno kan paling pandai main politik kotor..

Mady Bowen said...

aku siasah memang tak bertamadun punya org cam puak umno gak

erull said...

Melayu Islam kini dan selamanya

Mencari pembaharuan hendaklah menuju kebenaran bukan mengikut haluan orang. Tidak salah jika melakukan perubahan tetapi hendaklah ada kajian. Keputusan yang mengejut akan menyebabkan kesahihannya dipertikaikan. Siapa yang malu?
Siapa yang mengampu? Jadilah pemimpin yang membela bangsa bukan pemimpin yang pandai mengira wang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...