Sunday, April 5, 2009

Nizar berkempen di hentian Bukit Gantang


BUKIT GANTANG, 6 April: Hentian rehat dan rawat (R&R) di Bukit Gantang merupakan hentian yang popular menjual buah-buahan tempatan yang disukai ramai.

Antara buah-buahan yang disukai adalah buah durian, mempelam, salak, manggis, rambutan dan banyak lagi buah-buahan yang menarik dapat dilihat dan dirasai di hentian tersebut.

Calon PAS Bukit Gantang, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin turut turun berkempen di hentian popular itu.

Kedatangan Nizar sememangnya dinanti-nantikan oleh para pengunjung hentian itu dan juga peniaga-peniaga yang bekerja di situ.

Setibanya beliau, orang ramai mengambil kesempatan bersalaman dengan beliau selain laungan takbir juga kedengaran.

Para peniaga di hentian itu juga mengambil kesempatan dengan mempelawa calon PAS mencuba beberapa buah-buahan yang beliau sukai.

Sambil berjalan bertemu orang ramai dan mengelilingi seluruh kawasan rehat itu, Nizar juga mengedarkan risalah pilihan rayanya kepada orang ramai sambil memperingati pengundi untuk menunaikan kewajipan mengundi pada keesokan hari.

Para pengunjung juga mengambil kesempatan bergambar dengan beliau sambil memberikan kata-kata sokongan dan semangat kepada beliau.

Kedua-dua hentian Bukit Gantang di arah Utara dan Selatan menjadi tumpuan berkempen beliau untuk hari terakhir sebelum hari mengundi tiba pada keesokan harinya.

11 comments:

Firdaus AMK PKR said...

Kesimpulan dari pandanngan sendiri..

Bkt Gantang- jikalau Nizar(PAS) menang..ia akan memberi kesan pada umNO bahkan Sultan Perak sekali..Ditempelak oleh kuasa dan hak rakyat..diharap PAS menang..

Bkt Selambau- Pilihanraya kecil yang akan menguji PKR disini,berdepan dengan umNO@bE End dan 13 Calon Bebas! Jikalau PKR menang,maka ia memberi kemenangan moral pada PKR sebagai penyandang Bkt Selambau dan membuktikan calon bukan melayu menang! dan diterima pengundi Bkt Selambau walaupun calon yang masih lagi baru didalam dunia politik!

Batang Ai- jikalau PkR menang!
ia akan memberi kesan dan menyedarkan Seorang Ketua MEnteri Sarawak yang tua dan tidak sedar diri untuk memegang jawatan yang begitu lama untuk menyara kroni2 nya,bahkan membuktikan PKR mampu dan memnembusi kubu kuat Be End di Sarawak!

p/s:jikalau PR menang,pasti akan memberi impak yang besar terhadap PM Baru kita NajibAltantuya....

Naruto sensei said...

InsyaAllah Menang besar.. Mod pengundi kat sini pun dah nampak dah memihak kepada kita Alhamdulillah!!!

Petugas PR kita tingkatkan lagi usaha kita Malam ni bagi memenangkan calon kita TAKBIR!!! ALLAHUAKBAR!!

Juraimi Zainal said...

Prioriti kemenangan adalah diBukit Gantang, then Bkt Selambau and 3rd Batang Ai...

topguy said...

Naruto sensei

Kami penyokong pakatan rakyat di sabah mengharap penyokong2 pakatan rakyat di bukit gantang,bukit selambau dan batang ai akan memastikan kemenangan berpihak kepada kita.pastikan kita bekerja keras.

Naruto sensei said...

topguy said...
Naruto sensei

Kami penyokong pakatan rakyat di sabah mengharap penyokong2 pakatan rakyat di bukit gantang,bukit selambau dan batang ai akan memastikan kemenangan berpihak kepada kita.pastikan kita bekerja keras.

-----------------------------

InsyaAllah kita akan kerja kuat malam ni lebih banyak pendedahan akan kita lakukan untuk sedarkan pengundi di sini...

Terima Kasih kerana memberi sokongan padu walaupun anda jauh di sabah,,.... Hidup2 hidup rakyat
hancur2 hancur barisan
TAKBIR!!! ALLAHUAKBAR

dewata awan berapi said...

kalau ada anugerah pelakon terbaik untuk ahli politik...

kompom...mamat ni menang

Naruto sensei said...

dewata awan berapi said...
kalau ada anugerah pelakon terbaik untuk ahli politik...

kompom...mamat ni menang

--------------------------------

kalau ada anugerah pelakon PENCACAI HINA terbaik untuk ahli PENCACAIUMNOBODO...

kompom...mamat ni menang

dewata awan berapi said...

13 dah dibebaskan ISA...

ada 13 kekosongan bilik jail kat kemunting tu...

aku cadangkan pada pak amid isikan dengan mamat2 yang disenaraikan di bawah:

1.cacingjeBN(pondan..lama hilang..tukar nick la tu)

2.ironseven(kutip besi burok)

3.sapphire(spesis 2 alam)

4.FirdausPKR(kaki liwat)

5.unanjaga(jaga kandang babi dap)

6.shyufi(spesis lembut)

7.perawi(pontianak harum sundal malam)

8.anakkancil(anak berok+anak babi)

9.tekong darat(sesumpah)

10.aisal(guru yg buat vcd lucah)

11.jit tontoya(samjit..gambir sarawak)

12.awey kelate(jual b***t kat golok)

13.ngalabu(labu anyut la..)

kasutlama said...

WAH!!!
SATU WATAK PENYAMARAN YANG PALING BAGUS DAN KONSISTEN.

RASA NAK MUNTAH...
UUUWWEEEEEEEKHHS!!!!!.

Amir bin Ali said...

Datuk Seri Nizar adalah pemimpin berjiwa rakyat dalam erti kata sebenar. Ungkapan "Pemimpin Berjiwa Rakyat" ini tidak sesuai untuk semua pemimpin UMNO/Barisan Nasional yang ada sekarang. Fikirkan lah...

gondrong said...

United Malays Union Organizations....apa tu..??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...