Tuesday, April 14, 2009

"Titik. Tidak ada lagi kerajaan perpaduan"

KUALA LUMPUR, 14 April: "Titik. Tidak ada lagi kerajaan perpaduan selepas Najib jadi PM."

Itu keputusan mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat yang bersidang Ahad, 12 April lepas di Pejabat Agung PAS, Jalan Raja Laut.

Siasah difahamkan, keputusan ini dicapai apabila beberapa ahli mesyuarat membangkitkan isu ini dalam mesyuarat tersebut.

Laporan lanjut dalam Siasah Jumaat ini.

12 comments:

apam taiping said...

Alhamdulillah....

perunding said...

Pas POWER.
ada ramai hero dan superhero.

NurSyahadah said...

hidup Pasir Air Semen..
jadi bangunan yang kukuh

anakkancil said...

Aku heran najaib...punya lama PAS dok meraih penyokong n la nie ramai yg dah selesa ngan PAS dan UMNO lak nak karam tapi tiba-tiba ada segelintir pemimpin PAS bagi idea nak gabung lak ngan UMNO utk tuboh kerajaan perpaduaan..kan itu kerja bodoh namanya...la nie UMNO nak kubor...biarkan ia ...PAS pulak teruskan matlamat yg telah dirancangkan sejak dahulu lagi...pepatah org tua-tua kata...Buat baik berpada-pada....

limaupurut said...

saya pasti bn dan pr takkan dapat bersatu atau menciptakan kerajaan perpaduan kerana prisip dan idoelogi politik masing-masing tak sama seperti tom and jerry.

uncle nano said...

limaupurut said...

saya pasti bn dan pr takkan dapat bersatu atau menciptakan kerajaan perpaduan kerana prisip dan idoelogi politik masing-masing tak sama seperti tom and jerry.


"idoelogi politik masing-masing tak sama seperti tom and jerry."

boleh ko terangkan kat sini ideologi2 politik tersebut?jgn wat pandai gatal tangan je nak nulis..
cepat labu!!

uncle nano said...

perunding said...

Pas POWER.
ada ramai hero dan superhero.

--------------------------

Jangan bongkak dan takbur..

nik ajis tak ajau anak-anak buah die cam gitu..

Awey Kelate said...

AlLahu Akbar......jangan kita PR jadi talian hayat untuk UMNO/BN yang semakin nazak. Tugas kita adalah untuk talqinkan UMNO/BN. Jangan tertipu dgn Najib sebagaimana PAS tertipu dgn arwah ayahandanya dulu.
Semoga sejarah tidak berulang.

unanjaga said...

Pilihan kita telah jelas disepakati olih semua pemimpin,tiada lagi agenda kerajaan perpaduan buat masa ini bersama umno,namun bila mereka(umno) telah benar benar ingin bersama untuk memerintah mengikut pertunjuk Allah,maka kita sebagai orang islam berkewajiban untuk bersama dalam jemaah itu.

Mirip said...

Dari dulu lagi tak berkenan kerajaan Perpaduan. Hairan betul dgn TGHA.Setuju dgn TGNA.

Wak On The Roof - WOTR said...

Salam

Isu UG dah tutup, baguslah. Tapi jgn ada lagi mulut-mulut celupar dlm PAS selepas ini yg membangkitkannya semula.

Tapi adakah berita nie sahih ?
Ataupun dengar-dengar pimpinan PAS bercakap sahaja.

Kenapa Mediamaya rasmi seperti Harakahdaily tidak melaporkan berita ini. Adakah ini satu kebocoran maklumat ?

Siasahdaily milik siapa ?

Idea "Kera"jaan Perpaduan" telah menjadi 1 sejarah PAS iaitu di kategorikan " Kerja-kerja Bodoh Presiden & Kroninya "

belantiboys said...

Salam. Semoga lepas ni jgn lagi para pemimpin Pas-PR memperkatakan lagi mengenai kerajaan perpaduan dgn umno-BN.Sesungguhnya dan sememangnya TIDAK ADA perpaduan di dalam parti yang bernama umno.Pas tolonglah jadi sebuah parti altelnatif untuk org melayu selain dari umno tapi jangan sesekali nak bergabung dgn umno ini sememangnya kami menentang keras di sebabkan umno tidak pernah ada ke iklhasan dlm perjuangannya untuk rakyat marhain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...