Monday, August 3, 2009

Sivarasa Rasiah dibebaskan dengan jaminan

KUALA LUMPUR, 3 Ogos: Anggota Parlimen Subang, Sivarasa Rasiah dibebaskan dengan jaminan RM5,000 oleh Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur hari ini.

Beliau yang ditangkap bersama dengan hampir 600 yang menyertai perhimpunan Mansuhkan ISA Sabtu lepas terpaksa bermalam di lokap polis selama dua malam.

Ekoran itu, beliau mempertikaikan kualiti makanan yang dibekalkan kepada para tahanan berbanding dengan kos yang terpaksa ditanggung kerajaan untuknya.

Sementara itu, langkah media pro BN yang melaporkan kerugian nampaknya tidak dipersetujui oleh gebdung-gedung perniagaan di luar kawasan perhimpunan.

KLCC, One Utama, Mid Valley, Pavilion dan lain-lain gedung perniagaan di luar kawasan perhimpunan melaporkan keuntungan berganda ekoran kehadiran ramai orang ke Kuala Lumpur Sabtu lepas.

Pihak yang terpaksa menutup perniagaan mereka dan mengalami kerugian akibat ditutup adalah peniaga di Jalan Tuanku Abdul Rahman, Sogo, Pertama Komplek dan pusat perniagaan sekitarnya.

4 comments:

kamal farhan said...

gambar utuk kenangan anak cucu..

gambar pro isa

gambar pejuang negara

demonstrasi dari mata dunia..AL_JAZERA dan BBC

saksikan

kamalfarhan.blogspot.com

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

jadi kuli keling lah melayu yang buat rusuhan.

sila ke website abe MIE.

Melayu tak kisah hilang maruah dan suka diperbodohkan oleh India dan Cina

Tontoya said...

Ko tu yang bodohnya jemi terjah..Apa punya kepala kau pakai utk berfikir.ISA tu untuk selamatkan orang melayu islam lah dari terus dizalimi bongok.Cina,india mana BN berani nak sumbat dalam tu,sebab mereka tahu hak dia.Aku berckp atas sudut perkaumanlah sbb korang dok main isu kaum.Melayu umnok ni tak habis2 ngan bodo kena kencing.

bakmaipungkoq said...

Apa tak tahan lama2. Silap2. Biar hindraf pulak buat rusuhan anti isa. Kalau bangsa dia tak ada kat dalam tu, dia orang relax saja. Dia orang biarkan saja melayu2 bangang cium bontot ayam lepas bertelor tu pergi berarak dan merusuh. Islam ajar lepas solat, sunnat pegi merusuh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...