Monday, April 6, 2009

CERAMAH PERDANA DI SIMPANG


BUKIT GANTANG, 6 April: Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat bergabung tenaga dengan Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam ceramah perdana di Simpang, Bukit Gantang malam tadi.

Turut serta adalah bekas Ketua Umno Petaling Jaya Selatan yang menyertai PAS, Kapten (B) Zahar Hashim dan Naib Presiden PKR, Mustafa Kamil Ayub.

Sebelum ceramah bermula, pasukan dikir barat dari Kelantan membuat persembahan khas bagi memujuk orang ramai agar mengundi calon PAS dalam pilihan raya esok.

5 comments:

Firdaus AMK PKR said...

Kesimpulan dari pandanngan sendiri..

Bkt Gantang- jikalau Nizar(PAS) menang..ia akan memberi kesan pada umNO bahkan Sultan Perak sekali..Ditempelak oleh kuasa dan hak rakyat..diharap PAS menang..

Bkt Selambau- Pilihanraya kecil yang akan menguji PKR disini,berdepan dengan umNO@bE End dan 13 Calon Bebas! Jikalau PKR menang,maka ia memberi kemenangan moral pada PKR sebagai penyandang Bkt Selambau dan membuktikan calon bukan melayu menang! dan diterima pengundi Bkt Selambau walaupun calon yang masih lagi baru didalam dunia politik!

Batang Ai- jikalau PkR menang!
ia akan memberi kesan dan menyedarkan Seorang Ketua MEnteri Sarawak yang tua dan tidak sedar diri untuk memegang jawatan yang begitu lama untuk menyara kroni2 nya,bahkan membuktikan PKR mampu dan memnembusi kubu kuat Be End di Sarawak!

p/s:jikalau PR menang,pasti akan memberi impak yang besar terhadap PM Baru kita NajibAltantuya....

neurmatt said...

sama-sama kita berdoa mudah2an pakatan rakyat MENANG semua kerusi yang masuk.. InsyaAllah.. Amin..

kasutlama said...

AAIK...! TAK RAMAI YANG DATANG?
MALAM NIH, KIRA RUGILAH KANTUNG SEBAB TAK BANYAK MASUK...

SOBA YO LAH..!

add said...

AMK PKR (Aku Memang Kerja Pakat Kemut Rakyat)...Pas memang akan menang di Bkt Gantang kerana disokong oleh cina yang inginkan kuasa melayu dihapuskan... walaupun pucuk pimpinn pas tidak mencalonkan nizar yang tiada ir. disini kita boleh nampak betapa pas dicucuk hidung oleh dap. kalau Pakatan Ruyuk mentadbir negara,,, maka DSAI bontot akan jadi PM dan selepas itu siapa akan menggantikan beliau? Hj hadi? Lim kit siang? atau Firdaus sendiri?.. Bila DAP memerintah negara ,apakah jaminan akan diberi secara adil sebagimana BN mentadbir sekarang?..

gondrong said...

apa United Malayan National Organisations x dicucuk hidung ka..??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...