Wednesday, March 26, 2008

PM terima Ahmad Said sebagai MB

Terkini

Selepas menemui Yang Dipertuan Agung, Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi mengumumkan pihaknya menerima perlantikan Adun Kijal Datuk Ahmad Said sebagai MB Terengganu.

8 comments:

pembela Malaysia said...

Adalah tu Tuanku Mizan kasi warning tu..

jebatderhaka said...

Ganu tu kan negeri Tuanku?Yang hang sebok pasai apa?Nu..kampong hang dah kena rampaih nu..raya tahun ni hang nak balik mana?Kampong pun tak dak...bakaq lemang kat R&R la nampak gaya...kat Ladang Bikam ka..kat Changkat Jering ka..mana mana 'dan' la...

pekan08 said...

insaf lah pak lah..omno dah reput

fitri yusof said...
This comment has been removed by the author.
fitri yusof said...

assalamualaikum,secara ikhlas dan jujur semua orang nampak dan faham walaupun semua bukan pro-pembangkang.ada yg atas pagar,tapi semua org nampak apa BN tuduh pada pembangkang di perak bila mereka menyatakan boikotperlantikan MB Perak.mereka dihentam habis-habisan, tapi bila situasi sama berlaku pada BN,seolah mereka tidak bersalah,sudahla tindakan menunjukkan kedangkalan akal.takkan si AHMAD SAID nak tolak perlantikan dari Sultan Mizan? nak fikir camtu pun susah..ini ke tahap pemikiran pemimpin yang hendak memartabatkan bangsa? hendak memimpin negara? kelakar la..
bgus jg tindakan pihak Istana buat macam tu.

Santa Cruz said...

Belum lagi Utusan online melaporkan dibawah ni cuba baca.

"Beberapa jam selepas Abdullah menghadap Seri Paduka, bekas Menteri Besar yang merupakan ADUN Jerteh, Datuk Seri Idris Jusoh dilaporkan menemui Abdullah selama setengah jam di Putrajaya bermula pukul 12.45 tengah hari.

"Namun tiada sebarang pengumuman mengenai kedua-dua pertemuan itu dibuat oleh Abdullah yang mempengerusikan mesyuarat mingguan Kabinet hari ini."

belum terima lagi

Ahmad Hizbullah said...

Paka Lah ibarat lalang....hari tu kata kalau mat said jadi MB dia nak pecat....tiba-tiba dia setuju pulak.takkan tak pikir perkara tu dari sultan.. nak taknak kena terima. kenapa keluar kenyataan seperti orang takde otak pada hari sultan bagi watikah pada said hari tu. macam ni ke pemimpin yang cara berfikir terlalu sempit.Hanya ingat nak kumpul harta dan makan sedap-sedap. Bila dah kenyang nak layan rakyat pun malas.. asyik tidooo aje kerjanye.

tahayaro said...

Untuk menjadi seorang PM mesti tegas dan berpendirian. Nampaknya SAH dan SAHIH PM sekarang tidak layak menjawat jawatan sebagai PM. Gagal untuk menyelesaikan sebarang masalah yang timbul dan menjadi Pak Angguk aje dari menjadi seorang Pemimpin yang berwibawa. Silahlah letak jawatan wahai PakLah, kamu telah memalukan seluruh rakyat Malaysia dalam menjalankan tugasmu. masih tak sedar lagikah kamu wahai PakLah atau masih tidor lagi...
Ramai rakyat berani mempersendakan kamu dan tidak menghormati kamu lagi secara diam maupun secara terang-terangan.
Saya percaya dalam tempuh kurang enam (6) bulan PakLah akan berhenti dan letak jawatan berkat doa orang ramai yang memang mau PakLah meletak jawatan.
PakLah tiada karisma, tiada apa yang boleh dibanggakan dengan PM kita sekarang.
Disertakan pantun 2 kerat untuk PakLah:-
Islam Hadhari,
Ada masalah PakLah lari....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...