Saturday, June 6, 2009

JAWATANKUASA KERJA PAS PUSAT SESI 2009 – 2011

Presiden
Dato’ Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang

Timbalan Presiden
Ustaz Nasharuddin Mat Isa 480
Dato’ Husam Musa 281
Tuan Haji Mohamad Sabu 261

Naib Presiden
Dato’ Tuan Ibrahim Tuan Man 871
Haji Salahuddin Ayub 824
Dato’ Mahfuz Omar 636
Dato’ Nik Amar Nik Abdullah 330
Dr Mujahid Yusof Rawa 277

AJK PAS Pusat
1- Dato’ Seri Ir Mohammad Nizar Jamaluddin 854
2- Ustaz Idris Ahmad 799
3- Dato’ Kamaruddin Jaaffar 769
4- Dato’ Seri Azizan Abdul Razak 653
5- Dato’ Hassan Mohd Ali 642
6- Dr Hatta Mohd Ramli 638
7- Ustaz Ghani Samsudin 637
8- Dato’ Abu Bakar Chik 622
9- Saudara Hanipa Maidin 619
10- Dato’ Ir Amirudin Hamzah 606
11- Dr Lo’ lo’ Haji Ghazali 589
12- Ustaz Ghani Abdul Rahman 584
13- Dr Dzulkefly Ahmad 576
14- Dr Syed Azman Syed Ahmad Nawawi 536
15- Ustaz Hashim Jasin 522
16- Saudara Mazlan Aliman 513
17- Ustaz Taib Azamuddin Mohd Taib508
18- Dr Mujahid Yusof Rawa 488

13 comments:

Mohamad Azhar Bin Tormodi said...

Alhamdulillah.. Pasukan inilah yang akan menerajui kemenangan dalam pilihanraya ke 13.. Semoga Islam terus menyinar dan menerajui Malaysia..

ayamgebu said...

SYUKUR....
MOGA2 DIKASIHANI TUHAN...
DAN MENDAPAT KEREDHO'ANYA....
TAKBIRRRR.......

Tontoya said...

Alhamdulillah...semua pemilihan sudah selesai..Dari wanita,pemuda,dewan ulama dan jawatankuasa pusat,semuanya teratur...jika berjuang kerana islam,bukan jawatan jadi keutamaan..jika hati penuh iman,jika hati ingat dosa dan pahala,jika hati ingat syurga,neraka maka akhlak pun akan terpuji..walaupun pimpinan silih berganti, perjuangan islam tetap ideologi parti..moga Allah memberkati..
Takbir...

fitflex said...

tahniah

Afyan said...

Ada satu usaha untuk menjatuhkan imej PAS dan Ust Nasa;

Sebelum keputusan rasmi diumumkan, seawal-awal jam 8 pagi media-media pro-Anwar dan para blogger menyebar-nyebarkan keputusan tidak rasmi yang berpihak kepada Husam.

Dengan menyebarkan berita palsu ini, mereka bersedia dengan sebarang keputusan.

Sekiranya keputusan berpihak kepada mereka, maka pemenangnya akan dijulang dan disanjung tinggi.

Sekiranya keputusan tidak berpihak, maka proses kemenangan tersebut akan dipertikaikan.

Proses pemilihan akan dipertikai.

Pengerusi pemilihan akan dipertikaikan.

Justeru dengan cara ana, imej yang kalah akan disembunyikan sebaik mungkin.

Perawi said...

Husam saya kagum dengan anda kerana bersifat Ardogon. Teruskan khidmat dalam PAS bersam Mat Sabu. PAS tak perlu bersatu dgn UMNO. Sebagaimana kehendakkan President & timbalannya bersifat muhabalah dgn BN. Teruskan berjuangan dulu biar menang bersama pakatan rakyat. Sebab ramai org pakatan rakyat yg telah mati bersama islam pas spt Ibrahim Libya, yg kena tembak oleh polis ditrg. sembur gas pemedih mata, ISA, dan macam macam lagi kejahatan uMNO. KIni umno dah nak pupus, presiden pula nak bersatu dgn umno. saya bimbang org pas akan lari kepada parti lain. Wahai Haji Hadi batalkan niat anda utk bersatu dgn BN.

detectiveconan said...

salam semua,

semenjak dua menjak ni kalau kita semua perasan RTM,TV3,Ntv7 dan TV9 byk memaparkan tentang pemilihan parti pas yang sedang hangat sekarang ni dan isu kerajaan perpaduan. hati-hati la semua rakan-rakan PR ku dengan tektik terbaru UMNO/BN ini untuk menarik penyokong PR agar berubah menyokong UMNO/BN secara pelahan-lahan.

maksudnya begini, PRK Manik Urai tidak lama lagi akan diadakan. tujuan utama mereka memaparkan banyak berita mengenai pemilihan parti pas adalah untuk menunjukkan kononnya UMNO/BN dan stesen tv malaysia ini menyokong pas ditambah pula isu kerajaan perpaduan yang makin dihangatkan oleh stesen tv UMNO/BN untuk menarik penyokong pas agar kembali menyokong mereka kononnya UMNO/BN dan PAS sudah berbaik dan akan membentuk kerajaan perpaduan. kita sedia maklum UMNO/BN sememangnya mengalu-alukan kehadiran PAS bersama UMNO/BN kerana mereka sudah kekurangan penyokong. jadi bila UMNO/BN telah mendapat kembali sokongan dari rakyat mereka akan tikam PAS dari belakang. hati-hati wahai pemimpin pas, jangan berjanji atau berunding apa jua perkara dengan UMNO/BN. mereka akan cuba pelbagai cara dan taktik untuk memecah belahkan Pakatan Rakyat. mereka suka Pakatan Rakyat berpecah,bergaduh sesama sendiri. mereka sakit bila Pakatan Rakyat bersatu.
mereka juga cuba tergelamkan isu Perak, Ekonomi negara yang semakin teruk dari dihebahkan kepada rakyat terutama rakyat Manik Urai agar mereka dapat berbohong dan menarik pengundi Manik Urai agar memilih mereka pada PRK ini. SPR juga memainkan peranan penting dalam hal ini, kita tgk pada PRK Manik Urai ini byk peraturan baru dibuat untuk menyusahkan PAS/PR menarik rakyat Manik Urai agar mengundi PAS sedangkan UMNO/BN mereka mempunyai byk cara terutama TV. Pondok panas diharamkan, Van atau kenderaan untuk membawa para pengundi ke tempat mengundi juga sudah tidak dibenarkan beroperasi semuanya akan diurus sendiri oleh SPR. kalau di Penanti ada ujian pertama mereka dan Manik Urai adalah ujian kedua untuk melihat tektik mereka berhasil atau tidak mendapat undi mejoriti dari Rakyat. jika tektik ini berkesan maka PRU13 akan diteruskan tektik tersebut.

berhati-hati la rakan-rakanku dari PR jangan mudah tertipu dengan pelbagai tektik yang sudah mula di rancang oleh UMNO/BN untuk menang disetiap pilihanraya.

mahathirismail said...

Tak perlu memperbesarkan isu Husam digunakan untuk menjatuhkan Nasa.. Dua2 tu pejuang islam sejati.. Ni bukan Pemilihan UMNO yg nk burukkan satu dgn yg lain.. Yang menang tahniah dan teruskan tggjwb anda..

Mohamad Azhar Ibn Tormodi Ad-Dawamy said...

Rasanya tak payahlah kita berbalah tentang pemilihan ini.. InsyaAllah.. Allah melindungi parti yang memperjuangkan Islam.. Dan Allah yang menggerakkan hati para perwakilan untuk mengundi siapa yang baik untuk partinya..

fitflex said...

husam peejuang sejati apa.xdak teloq.dah pi tv9 tp xbrani hujah dgn ezam.apa salah pi hujah.boleh dia bantai ezam.xkan tv9 pandaai2 ubah tanpa persetujuan org2 besaar macam husam nie.pastu buat2 xtau kata zahid x jd mai.nak tipu rakyat lg.konon bkan level hujah dgn ezam.wei dulu sabery chik tu pun bkan level anwar,tapi dia berani ja pi pertaahan maruah smp kena bawa bekal tepi bibir.(azmin kata dna).kpada yg baru setahun jagung dgn pas nie,igtlah amanat allahyarham ust hj fadzil noor dulu.taati pimpinan syarat kemenangan.yg lani semua pakat duk pertikai tghh tu kenapa?tgk dap ada x lepa duk pertikai kapral singh??nampak kafir semua lg disiplin berbanding puak2 endorgan dan konco2nya...

fitflex said...

husam peejuang sejati apa.xdak teloq.dah pi tv9 tp xbrani hujah dgn ezam.apa salah pi hujah.boleh dia bantai ezam.xkan tv9 pandaai2 ubah tanpa persetujuan org2 besaar macam husam nie.pastu buat2 xtau kata zahid x jd mai.nak tipu rakyat lg.konon bkan level hujah dgn ezam.wei dulu sabery chik tu pun bkan level anwar,tapi dia berani ja pi pertaahan maruah smp kena bawa bekal tepi bibir.(azmin kata dna).kpada yg baru setahun jagung dgn pas nie,igtlah amanat allahyarham ust hj fadzil noor dulu.taati pimpinan syarat kemenangan.yg lani semua pakat duk pertikai tghh tu kenapa?tgk dap ada x lepa duk pertikai kapral singh??nampak kafir semua lg disiplin berbanding puak2 endorgan dan konco2nya...

masdarwahid.blogspot.com said...

HARAP PIMPINAN BARU YANG MENANG ATAU TAK MENANG TURUN SEGERA KE SARAWAK. PRU SARAWAK BAKAL DIADAKAN ANTARA AWAL TAHUN DEPAN ATAU PALING LEWAT 2011.

RAKYAT SARAWAK JUGAK DAHAGAKAN ISLAM

masdarwahid.blogspot.com said...

HARAP PIMPINAN BARU YANG MENANG ATAU TAK MENANG TURUN SEGERA KE SARAWAK. PRU SARAWAK BAKAL DIADAKAN ANTARA AWAL TAHUN DEPAN ATAU PALING LEWAT 2011.

RAKYAT SARAWAK JUGAK DAHAGAKAN ISLAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...