Thursday, June 4, 2009

Gambar sekitar Muktamar Dewan Muslimat PAS






Antara gambar menarik di Muktamar Dewan Muslimat PAS Pusat yang berlangsung di Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam pada 4 Jun 2009.

16 comments:

Ex-UMNO said...

cina tatak mali ka?

DongfangWuDi said...

ehhhh...hindraf pun ada...
hantam sajalahhh...labu

sakariya_akop said...

salam semua,

Ex-umno/DWD...

----------------

Pas untuk semua.

sevenize said...

Salam.

Syukur ke hadrat Allah S.W.T.

* Tidak perlu diprovokasikan. Hak mereka.

ayamgebu said...

mmmmph...contoh2 modal insan yg diperlukan....x perlu harta berjuta..cukup dengan hati yang tulus....TAKBIRRRR!

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

HINDHU -MAN talak mali juga lah ex-UMNO

Tontoya said...

Islam dapat menyatukan semua bangsa.Martabat melayu terangkat dan islam pun dipandang mulia..
Itulah yang perlu kita perjuangkan..
Takbir...Allahuakbar..

masjid tinggi said...

Yang engkau orang sibuk orang India datang ke Muktamar PAS dan orang Cina tak datang ni apa hal??????

Kat mana yang engkau orang sakit???

Kalau hati dah busuk tu, segala percakapan dan perbuatan engkau orang pun busuk jugak jadi nya.

Apa salahnya dia orang datang untuk melihat dengan mata kepala sendiri supaya lebih memahami apa yang di bawa oleh Parti Islam Semalaysia (PAS).

Anyway PAS has done a good job. Keep it up...especially to the people of Malaysia.

AZRI said...

yang ko dok dengki ni kenapa, pencacai umno? biar la sebab pas untuk semua......perjuangan pas untuk semua bangsa.........

cina, india, siam dan lain-lain bangsa sudah dpat menerima pas dalam kehidupan mereka.........umno aje yang diorang tak terima sebab banyak sangat najis dalam umno sehingga rakyat melihat umno sebuah parti yang terkotor di malaysia........

SSR said...

LIHAT,
ISLAM UNTUK SEMUA..

GREEN FOR ALL!!!!!!!!!

orang india leh terima,,naper lah "orang kita" dok pikir2 lagi...

sempit pale otak demo..

steady lah PAS...

DongfangWuDi said...

nasib baik india tu tak datang pakai sari yang nampak pusat...kalau tidak meleleh peluh kat dahi pemuda pas tuh...

DongfangWuDi said...

tapi aku rasa yang datang tu cuma empat ekor tu jer...

DongfangWuDi said...

si tontoya mesti frust menonggeng sebab minah indon tak dijemput sama...

Tontoya said...

Aku maleh dah nak bertekak ngan kamu ni Dongfang..sikit pun takde guna..tambah pulak hari jumaat ni..Lagi pulak ko kata bukan penyokong mana2 parti tapi dok menyibuk ngan Parti Pas apehal..

SSR said...

relax tontoya..
sabar jer..
usah dilayan hujah yang tidak cerdik..

kita kena jadi insan yang berilmu dan berinfo serta celik...

ni semua provokasi jer..

steady lah PR..

wansalman said...

Hadi: Bersih nama PM dalam isu Altantuya
Jimadie Shah Othman | Jun 5, 09 11:39am


Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengulangi gesaan kepada kerajaan agar mengambil tindakan terhadap beberapa media asing yang mencemarkan imej perdana menteri dengan skandal kontrak pertahanan dan kes bunuh Altantuya Shaariibuu.

Tanpa menyebut nama Datuk Seri Mohd Najib Razak atau kes khusus yang dihadapi pemimpin negara itu, presiden PAS dalam ucapan dasarnya di muktamar pagi ini berkata:

"PAS ingin menggesa pihak kerajaan untuk mengambil langkah berani dengan memulakan tindakan (undang-undang) bagi membersihkan pemimpin utama negara yang dipaparkan oleh media asing sebagai mempunyai bebanan kes rasuah dan jenayah.

"Tindakan saman ini adalah perlu supaya imej Malaysia yang tercalar akibat berita yang sangat memalukan ini dapat dipulihkan."

Abdul Hadi bersama dua lagi tokoh utama Pakatan Rakyat - Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang masing-masing bagi pihak PKR dan DAP - membuat gesaan yang sama kepada Yang di-Pertuan Agong sebelum Najib dilantik perdana menteri keenam, 3 April lalu.

"Sekiranya tindakan pembetulan ini tidak diambil, maka sebenarnya maruah dan masa depan negara akan menjadi bahan momokan masyarakat dunia," kata Abdul Hadi di depan lebih 1,000 perwakilan, pemerhati dan tetamu jemputan.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jangan harap parlimen hawau ni akan membenarkan usul ini di bentangkan untuk di bahaskan kalau yang memerintah Umno.Dan jangan harap kerajaan berani saman akhbar2 luar negeri tersebut sebab dah tentu si NAJIS terlibat dalam pembunuhan Altantuya.Lebih banyak lagi akan terbongkar kalao kerajaan laknat ni berani saman.Kalau NAJIS ni tak bersalah subuh2 lagi ari tu dia dah bertindak.

Pergi negeri Cina tak singgah umah pak mertua ke NAJIS ? Tidak mengapa kalao bermenterikan pembunuh yang mesti periuk berasap.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...