Friday, April 4, 2008

"Kita jumpa di mahkamah"

KUALA LUMPUR, 4 April: Siasah mempertahankan laporannya bertajuk "Rekod Tg Adnan" dan bersedia untuk berjumpa dengan Setiausaha Agung Umno itu di mahkamah jika terpaksa berbuat demikian.

Demikian kata jurucakap Siasah ketika mengulas surat saman yang dikemukakan oleh peguam Datuk Seri Tengku Adnan Mansur, Satha & Co kepada Siasah Rabu, 2 April lepas.


"Kami menyifatkan surat itu sebagai usaha untuk menggertak Siasah agar menarik balik laporan kami," kata jurucakap Siasah.


Siasah minggu lalu telah menyiarkan di muka depannya laporan bertajuk "Rekod Tg Adnan" yang melaporkan secara terperinci rekod-rekod perniagaan Setiausaha Agung Umno yang baru dilantik itu.


Ekoran itu, 3 hari selepas disiarkan, Tengku Adnan melalui peguamnya telah menghantar notis kepada Siasah agar menarik balik, memohon maaf dan berjanji tidak akan mengulangi lagi tuduhan itu.


Surat itu memberikan masa selama 48 jam kepada Siasah untuk bertindak.

8 comments:

Tukang Cerita said...

InsyaAllah kemenangan berpihak pada yang benar.
Jangan undur walau selangkah. Bongkarkan semua kebobrokan yang berlaku. Rakyat bersama kita.

"Lawan Tetap Lawan"

MdEzhar said...

Perjuangankan kebenaran...mereka sekarang sudah gundar...UMNO semakin malap dan kecerahan telah berpihak pada yang benar..

Sudah sampai masanya...LAWAN TETAP LAWAN

Cucu Adam said...

Tiada apa yang hendak dibimbangkan dan ditakutkan jika Siasah berada di pihak yang benar.

Semoga Siasah beroleh kejayaan, dan dengan itu dapat mengurangkan lagi majority BN di Dewan Rakyat. Insya Allah calon Pakatan Rakyat akan beroleh kemenangan jika suatu pilihanraya kecil diadakan nanti.

asalbayu said...

Nampaknya TA ni masih nak menegakkan benang basah. Tak apa, kemungkarannya akan terserlah.

Jebat68 said...

teruskan memerangi mereka mereka yang korupsi.Kita akan dilaknat allah kalau memilih mereka mereka ini menjadi pemimpin kita.

mat said...

berani kerana benar jika yang tetap benar apa nak takut..
ingat rakyat buta dan tuli...
rakyat suara keramat..
takbir....

NAS said...

kalau memang laporan itu betul kenapa ada yang menggelabah, sepatutnya COOL aje, kalau memang betul-betullah, kalau salah ya perbetulkan kat mana salah, tidak perlu ke mahkamah, ke mahkamah hanya akan membuat rakyat lagi lebih banyak tohmahan.

jebatderhaka said...

Kami sentiasa bersama SIASAH

Tak perlu takut dengan gertak TA ni.Benda betul.Kerajaan Pack Lah yang bingai.Dah tau sipolan ni nak dikenakan tindakan Mahkamah oleh Kerajaan Malaysia dilantik pula memegang jawatan penting dalam kerajaan.
Lagi pun macamana dia boleh bertanding dalam PU,sedangkan berbagai saman telah dan bakal dikenakan?
Kami tetap bersama SIASAH.Kalau gah sangat dia nak bawa kes ini keMahkamah kita semua pembaca SIASAH boleh kutip dana lantik 10 peguam hentam TA ni.
Lawan!Kami sedia berkumpul beramai ramai diMahkamah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...