Thursday, March 26, 2009

Servey jangka PAS menang di Bukit Gantang

40 peratus penduduk Bukit Gantang yakin PAS akan menang dalam pilihan raya kecil itu nanti berbanding hanya 25 peratus memihak kepada BN manakala 34 peratus lagi tidak pasti.

Menurut kajian bebas Ilham Centre itu, 49 peratus berpendapat, isu di Perak harus diselesaikan melalui pembubaran DUN dan hanya 18 peratus sahaja setuju dengan cara BN mengambilalih kerajaan negeri Perak.

Laporan penuh dalam Siasah Jumaat ini.

11 comments:

Creedence Clearwater Revival said...

nah, skrg pihak umno masih lagi nak kata yg MAJORITI rakyat perak rela/suka akan rampasan kuasa?

kalau mahu tahu rakyat hendakkan kepimpinan baru, serahkan kpd rakyat utk memilih - buat election.

sampailah ke hari ni penyokong2nya masih berpropaganda mengatakan rakyat perak inginkan Barisan Nasional memerintah. atau utk menyedapkan hati?

bukan setakat di perak shj, soalnya rakyat di negeri lain pun bencikan pertukaran kuasa ala perompak.

Firdaus AMK PKR said...

kita tunggu dan lihat je nanti..
salam/.

Baginda Reformasi said...

letak zambry le tanding baru tau cara rampasan atau cara bubar dun yang rakyat nak.. kan.kan.kan.kan

PKR Negeri Sembilan said...

Selalunya lah geng Umno tolak mentah2 kajian statistik begini sebab takut pada hakikat.

Kepada semua pejuang-pejuang, bersama2 lah kita melawan habisan kempen buruk Umno yg bakal dijalankan di Bukit Gantang...

Yg pasti isu raja2 jd hit....

unanjaga said...

Kuasa rakyat pasti memperlihatkan kuasa nya,masa itu telah begitu semakin dekat.

Perawi said...

Kempen terus kempen, rakyat malaysia nak tengok BN hilang wang pertaruhan...disani. Biar padan dgn muka Najib perampas demokrasi negeri Perak

Sarjan Lama said...

melalui pengelaman akulah....PAS akan menang mejoriti lebih 3000 undi.....

Matahati said...

Mudah-mudahan PR menang di 2 bukit dan di batang Ai.

epiblog said...

menangnye tu..tak yah takut la

Musly Zambrie said...

saya percaya 100% BN yg haprak & haru biru pasti kalah... PAS semestinya menang besar, Allahuakbar

PemudaUMNO_NibongTebal said...

pas akan tewas dimana undi bkn melayu esp india akan beralih ke bn...

jgn syok sindri saja...

sumber dalaman mengatakan pas akan tewas


kerusi nih dipinjamkan pd pas 11 bulan je..

pas akan tertiarap!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...