Wednesday, April 30, 2008

Balkis setaraf dengan JKKK

KUALA LUMPUR, 30 April: Anggota Parlimen Kuala Langat, Dr Che Rosli Che Mat menyifatkan tindakan para isteri Adun Barisan Nasional (BN) di Selangor yang bernaung di bawah Balkis selama ini sama saja tarafnya dengan anggota Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK).

"Jika anggota JKKK membawa lari semua kerusi dan meja dari dewan-dewan orang ramai milik kerajaan selepas BN kalah, mereka ini membawa lari wang RM9.9 juta milik rakyat," kata beliau kepada Siasah.

laporan penuh dalam Siasah Ahad ini.

6 comments:

abumunzir al-jerluni said...

Tindakan bubar BALKIS dan membawa lari dana sebanyak RM9.9 juta dan memsasukkannya ke dalam akaun BAKTI merupakan satu tindakan yang kurang bijak...Mengapa tiba-tiba hendak dibubarkan? kenapa dana tersebut diserahkan kepada BAKTI? dan kenapa tidak diserahkan kepada badan-badan amal dan kebajikan lain yang terdapat di negeri Selangor? Bukankah BAKTI sudah mempunyai dana yang sangat kukuh memandang status mereka sebagai isteri menteri-menteri? fikir-fikirkanlah...jgn jadi bodoh sangat!

LeKir said...

Inilah manusia2 yang tak dapat menerima hakikat yg sebenar...
bodoh dan bodoh.....

Kijang Gemilang said...

a

Kijang Gemilang said...

Saya minta agar bloger lebih teliti dan cermat dalam mengemukakan fakta dan sebagainya. Contohnya, YB Dr Rosli adalah Ahli Parlimen Hulu Langat, bukan Kuala Langat.

Unknown said...

Macam pecah peti ATM guna masin backhoe.....

suhaimyarif said...

siakap senohong
gelama ikang duri
bercakap bohong
lama-lama mencuri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...