Friday, September 19, 2008

Teresa Kok dibebaskan

KUALA LUMPUR, 19 Sept: Anggota Parlimen Seputeh, Teresa Kok dibebaskan jam 1.30 tengahari tadi selepas ditahan 10 hari di bawah ISA.

Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail berkata, Teresa yang juga Exco kanan kerajaan Selangor dibebaskan selepas polis merasakan tahanan ke atas beliau sudah mencukupi.

23 comments:

nalapambu said...

itu Raja Putera Kamaruddin dan yg lain2 apa macam? Bila mau kasi lepas?

nalapambu tara cuka inimacam, sikit2 ISA. Kasi bicara ta'bleh ka?

bUnGa mElaTi said...

salam...

en. nalapambu, ini malaysia dia punya bpak punya negara itu pasal ini negara suke-suke hati bapak diorg bikin mcm diorg punya negara...

bodoh punye kerajaan BN, pak lost pun bodo jugak... itu pasal ini negara sebenanyer rakyat punyer negara...

nalapambu said...

'bunga melati' - india cakap, 'malaipu'. banyak bagus nikname.

ini bulan posa, ta'usah banyak marah.

lagi sikit ari dia worang mesti habis. ini UMNO punya worang isrupa itu 'raja rawona'.

bUnGa mElaTi said...

salam...

hehehehe...nasib ko tenang kan aku... cool sikit skang bila pikir balik yg PR mau amik alih kerajaan...

bgs2...reformasi...kasi buang ini korup punyer kerajaan...

nalapambu said...

Ayo yo! suda lupa,
mana itu 'azizah'?

dia tentu banyak tara suka ini "Teresa Kok dibebaskan"

Iskarang 'azizah' bole kasi sikit komen la. Apa macam, bole ka?

bUnGa mElaTi said...

salam..

tu lah akuingat azizah sudah ganti itu teresa kok masuk ISA lah... kah..kah...

mana ade org suke ISA ni cume azizah je yg suke...

nalapambu said...

satu lagu untuk 'azizah' ku!

pambuuu, wooo pambuuu,
mengapa ungko suka azizah?

macam mana aku tak suka,
mulut nye lebar sangat.

muluttt, wooo muluttt,
mengapa ungko lebar sangat?

macam mana aku tak lebar,
aku selalu temberang banyak!

bUnGa mElaTi said...

salam...

kah...kah... (sambil berguling2)

kah...kah...

utk azizah takde lagu ke?? kui...kui...

hahahahaha....

zali said...

2 penjilat pr buat lawak bodo...

teresa keluar...nuar pulak masuk dalam...

tahniah pm kerana jaga keamanan dan kemakmuran negara

ISA KAN NUAR!

bn@umno said...

aku bantah sekeras-kerasnya pembebasan terasa kok.dia sepatutnya perlu dipenjara lebih lama kerana menghina islam.

appa macha! said...

ayoyoooooo ini dua vorang bikin lawak sini ka.. aney cari lain punya tread patut tada.. chait

bunga melati suda tukar india cakap ka? ammaaaa

appa macha! said...

nala
"malaipu" banyak cantik, tappa.
itu amuno india cakap "malaitipu" kikikiki

Awey Kelate said...

zali, kalu engko tak nak dengar lawak orang pr, engko pi layari website tv3 ka, umno ka, chedet ka, atau mana-mana laman web untuk sekutu engko dlm umno bn. Kat sane memang penuh cerita lawak.
ade engko kat sini pun nyibuk je, macam makhluk-makhluk kitarsemula abe mie dan bn@umno.
mase nak bodek Pok Loh, Najib, Hishamuddin, Mukhriz, KJ akan sampai ke penghujungnya - dengan izin Allah.

anjar said...

Zali, aku cakap lembut2 ni. Udah la tu, jangan menyalak kat sini, kesian sangat aku kat ko, kalau tak kena bodohkan kena bangangkan, Org tua2 cakap kalau sampai 44 kali org bangangkan kau bangang sungguh nanti.

Udah la tu Zali ye, buat apa nak zalimi diri sendiri, udah ye, shoh! shoh! shoh! pegi aku cakap!

putra revolusi said...

ISA bermakna Ikut Suka Aku. Tangkap muat ikut suka depa saja. Lepas ni ntah sapa pula?

APA PUN, JOM KITA PI TERAWIH SEGERA!!!

bn@umno said...
This comment has been removed by the author.
bn@umno said...

Aku gembira dgn kenaikan pangkat najib ke kementerian kewangan tapi sedih apabila najib terpaksa meninggalkan kementerian pertahanan yg dipegangnya sejak 1995.Aku juga berasa sedih apabila melihat najib menitiskan air mata pada majlis perpisahan beliau sebagai menteri pertahanan malah aku lihat penyokongnya juga dilihat menitiskan air mata dgn perpisahan ini(spt yg disiarkan oleh buletin utama tadi).Diharap najib dapat berkhidmat dgn lebih baik sebagai menteri kewangan kelak.Tahniah diucapkan kepada DSNTR diatas kenaikan pangkat ini.

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

anjing betina dah tunjuk belang harimau.. jomke website abe MIE.

150 orang cina DAP bantah supaya perlahankan azan sebab mengganggu mereka tidur..langkah pertama..

kemudian, semua tempat nak buat macam nie... bagus...mana PAS parti Islam kononnya....

zali said...

teresa kokok dah keluar komplen polis dan kerajaan macam macam...

ini la melepaskan anjing betina tersepit!

pro pr senyap dan hanya sekadar jilat buntut anjing betina la pulak...

zai 8881 said...

alahai zali,

mulut tu insuran sikit, macam korang aje pandai kutuk org,

aku hanya pemerhati,,,

jorncontra said...

Sejak bila pulak penyokong BN dalam blog ni sibuk menjadi pembela Islam ni?Bukankah mereka yang menghina Islam?Jahil sangat mereka ni.kesian..suruh mengaji mereka tak mahu.lepas tu sibuk nak jadi pembela Islam..tak tahu hujung pangkal masalah yang sebenarnya.Jom sama-sama kita pergi mengimarahkan majlis-majlis Ilmu yang ada kat surau dan masjid yang berdekatan,tapi mereka ni tak mau pergi.

udumbu said...

PKR banyak tipu punya worang.

DAP banyak busuk punya worang.

PAS susah mau picaya punya worang.

Pakatan Rakyat ada kasi susah semua worang juga.

karuppiah said...

ddeyyy udumbu!!! jgn cakap ittu macam. appa?? BN adda banyak wangi kaa???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...