Saturday, February 7, 2009

Gambar-gambar peristiwa hitam Kuala Kangsar Jumaat 6 Februari











203 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 203 of 203
jaywise said...

diana let the dimwits be. dimawits will always be dimwits. The only logical solution to this debacle is by by-election. unless of course the party supported by these dimwits are afraid of losing....again....and again....and again....and again...

insanmelayu said...

kupasan yg menarik hasmawi,

kadangkala kita terlupa,
semua dalam dunia ni sementara,
apatah lagi kuasa memerintah juga sementara,
sebenarnya kalau ikutkan...ini semua politik,
kita x perlucampur aduk kan dgn raja,
cukup lah sekadar politik itu kotor,
jgn kita biarkan sepihan kotoran itu kepada institusi raja pula,
jgn kita libatkan raja dgn masalah politik kita,
nak kutok,nk hina, atau apa2 jua...cukup la sekadar sesama parti kita..x kira la BN ke PAKATAN ke,UMNO ke PKR ke DAP ke PAS ke dll...
xperlulah kita nk tambah masalah lagi...buat nyusah je...jgn bersifat batu api..
klu diikut pertimbangan akal yg sempurna, kita semua faham, cuma mungkin sifat manusia x mahu menerima kesalahan dan sentiasa nak kemenangan...

macam encik nizar,waktu awal2 dlu.raja yg panggil dia utk jadi mb, baginda memikirkan ape2 jua keadaan org melayu yg perlu memegang kuasa pentadbiran...tapi kini, bila raja da tarik kuasa tu semula...apa hasilnya?....beliau dgn bangga meminta utk murka pada raja....ini baru sesama manusia...

cukup lah gelanggang perlawanan kita sekadar ada parti politik kita,itu pun dah ckup puas, x ckup tgn nak urus, x cukup mulut nak mengutuk...

watana88 said...

dewata tu kepala babi hanjing binatang hindu .mnum todi, suka mabok!Kaki betina, arak la Bodo !! Jangan layan sgt la rakan dan sahabat2 ku pr kalian akan pengkianat bangsa tuh..... banzai !!

watana tanabe

«Oldest ‹Older   201 – 203 of 203   Newer› Newest»
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...