Friday, January 4, 2008

Apakah dia adalah Angelina Yam?


KUALA LUMPUR, 4 Jan: Polis dan Badan Pencegah Rasuah (BPR) diminta menyiasat apakah hubungan antara wanita dalam video lucah bersama dengan Menteri Kesihatan dengan projek-projek di bawah Kementerian Kesihatan.

"Saya bimbang kalau-kalau wanita ini adalah bersifat habuan seks untuk projek atau broker sebagaimana Altantuya," kata Mahfuz Omar, Ketua Penerangan PAS.

Mahfuz berkata demikian dalam sidang medianya di Pejabat PAS baru-baru ini ketika mengulas VCD lucah Menteri Kesihatan. Beliau kesal kerana Kabinet tidak langsung membincangkan perkara ini sebagaimana yang dinyatakan Perdana Menteri mengenainya.

"Benarkah namanya Angelina Yam? Jika benar, apakah hubungan dia dengan seorang ahli perniagaan wanita bernama Norasiah Mahmud? BPR dan polis kena siasat perkara ini," kata Mahfuz.

Ini kerana, syarikat yang dimiliki Norasiah dikatakan mendapat kontrak membina 50 buah klinik kerajaan di seluruh negara padahal sebelum itu kontrak itu telah diperolehi oleh syarikat lain.

Mahfuz juga meminta polis dan BPR menyiasat kaitan mereka semua dalam projek Ambulantery Call Centre yang diberi kepada satu syarikat di Kelantan yang mana projek ini terletak di bawah Kementerian Kesihatan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...