Tuesday, April 20, 2010

Letak jawatan : Penafian dari PKR Bagan Serai

Salah seorang yang mendakwa keluar dari PKR di Perak hari ini iaitu Roshanita Mohd Basir yang mendakwa dia adalah Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai sebenarnya tidak memegang apa- apa jawatan dalam organisasi Wanita PKR Cabang Bagan Serai. Demikian satu penafian yang dikeluarkan oleh Ketua PKR Cabang Bagan Serai, Sdr. Md. Nasib bin Rahim.

Kenyataan itu menjelaskan bahawa pada satu masa memang betul Roshanita pernah datang dan menawarkan diri untuk memangku jawatan Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai tetapi kami sebagai Pimpinan Cabang sudah tahu bahawa perempuan ini merupakan proksi UMNO dan Pimpinan Cabang tidak pernah memberikan apa-apa jawatan dalam parti atau organisai wanita cabang.

"Hanya dia sendiri yang cakap dia ini Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai.Hairan macamana dia ini letak jawatan sedangkan tiada apa -apa jawatan yang pernah di sandang oleh perempuan ini?" Jelasnya.

9 comments:

pis said...

tak kan pkr nak mengaku kot. cuba nafi sebab orang tak berapa kenal perempuan tu. spin lah macam mana pun orang tak caya dah puak korang ni.

panglime Hijau said...

ni la dikatakan syok sendiri, kerana gila kn pangkat sanggup mengaku memegang jawatan walau pn pada hakikat nya tidak, mmg muka tembok betul la orng cm ni

hurry said...

aku setuju pis,pkr takkan nak mengaku..sebab selagi rosmah sigebu tu jadi isteri pm,lagi banyakla pelaburannya untuk membeli ahli parlimen dan ahli dewan undangan negeri,duit banyak..duit org bank in dari dubai rm600 ribu tu tak habis lg...dengan pak lah pun leh kena bomoh ..org jumpa kemenyan dalam laci dia..kesian dia..tengok pak lah pun tak bermaya....tapi dia tu baik...setiausha agung pas dato mustapa ali ckp semua mantan pm bn minum arak tul ke...

hurry said...

hidup rosmah mansor...pemimpim wanita lady yg bertudung lingkup

Mozas said...

Kenapa tak nafi Ezam tu dulu Ketua AMK?



Uniknya cara Zaid bersukan kuda, jauh berbeza dari Tuanku Mizan dan Tun M! Baca sini:

http://satulimatiga.blogspot.com/2010/04/uniknya-cara-zaid-bersukan-kuda-jauh.html

masjid tinggi said...

Ya lah, aku orang Masjid Tinggi, Bagan Serai, nama tu tak pernah dengar pun dalam PKR Bagan Serai.

Ahli Parlimen Bagan Serai pun aku tak kenal. Cuma belas ihsan PAS / Uztaz Ahmad Awang jer dia diberikan kerusi MP tu.

Kalau Uztaz Ahmad Awang aku kenal. Dia memang patut jadi Ahli Parlimen Bagan Serai. Bukan si Katak Pughu tu.

Jangan nak tipu orang kampong macam kami ni. Kami orang kampong ada access media alternative.

Kalau Uztaz Ahmad Awang jadi MP dah tentu lampu jalan di Masjid Tinggi dah dipasang. Senang orang kampong untuk pergi ke Masjid dan kedai dan tak lah bergelap lagi macam sekarang ni.

Tunggu PRK Parlimen Bagan Serai baru dapat lampu kerna UMNO/BN akan janji apa yang orang kampong mintak.

Tapi UMNO /BN dah memerintah Parlimen Bagan Serai habuk pun tarak. Dah puluhan tahun dari aku kecik sampai sekarang lampu jalan tak pernah merasa di Masjid Tinggi.

Cuma jalan kerumah ketua kampong dan wakil rakyat saja ada lampu jalan.

Moose Racing said...

PKR memang kurang ajar... habis semua kerusi PAS diorang sapu... menang pun atas undi ikhsan penyokong2 PAS... bila dah menang mulalah nak buat pasal... keluar parti konon... bebas tapi friendly to BN... butoh lah, PKR!
Ingat! PKR tak lama lagi akan pupus sebagaimana pupusnya Semangat 46 dan dinosaur dari muka bumi ini...

Moose Racing said...

Sejauh mana seluang melaut, akan kembali ke lubuk jua... segarang mana pun org PKR, akhirnya balik jadi UMNO jugak...
Ptuihhh!!! Pejuang konon! Pejuang tahi kucing! Takdak prinsip! Piirrraahhhh!!!
Kalau letak PAS kat Hulu Selangor, Insyaallah menang!
Abang Mat Sabu mesti setuju dgn komen2 geram aku nih...

tun teja cyber said...

biasa lah bila dah bercerai mcm2 keburukan.. masa baru kawin kentut pun wangi..
PAS kena kaji balik perkahwinan dgn PKR dan DAP ni..
saya rasa byk yang merugikan PAS sebenarnya.
tgklah dlm pru 12 di perak PAS cuma dapat 6 kerusi DUN, sedangkan DAP 18 dan PKR 7, maka byk masalah PAS tidak dpt bersuara.
maka walau pun MB dari PAS tp dlm mesyuarat exco kenalah dgr ckp exco2 DAP yg samseng2 tu..
mmg betul lah NIZAR dah jadi boneka sebenarnya..
PAS, terutama NIK AZIZ dah semakin melalut bila berkahwin campur ni...
renung2 lah dan fikir2 lah, jgnlah emosi bila kena tegur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...